Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Rusya'dan flaş terör örgütü YPG açıklaması

Rusya, PKK'nın Suriye kolu YPG ile ortak üs kurulacağı iddialarını yalanladı.

Rusya'dan flaş terör örgütü YPG açıklaması
Eklenme: 20 Mart 2017, 19:39

Rusya, terör örgütü YPG ile yapılan anlaşma çerçevesinde Suriye Afrin'de üs kurulacağına dair iddiaları yalanladı. Açıklama Rus Savunma Bakanlığı tarafından yapıldı.

Bakanlık, YPG'li teröristlerin eğitimi için Afrin'de askeri üs kurulacağına ilişkin bilgilerin doğruyu yansıtmadığını vurguladı.

Türkiye'den Rusya'nın YPG ile anlaşmasına ilk cevap

Uluslararası ajanslar ‘acil’ koduyla duyurdu! Rusya’dan beklenmedik hamle!

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 19:39
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

akif

ne dediginden haberin yok herhalde ya da troll yapmaya mi geldin buraya......Turkiye dunyaya karsi savasiyor sende suclu olarak tayibi mi buldun,ne ayaksin sen?milletin neye izin verecegini referandum sonucu gorursun.....

Cevapla

De_li

O kadar kolay mı, yan komşunun tarlasından hıyar çalıyoruz :))

Cevapla

Dürüst olun

Sesli güldüm :))) Allah' ta seni güldürsün. Hangi millet izin vermez? Yahu bu milletin o kesiminin izin vermek gibi bir selahiyeti yok zaten. İzin vermek için fikir yürütmek lazım. Kimsenin fikir yürütmek için bir derdi yokki. Onlara bu sizin icin iyi olandir deniyor onlar izin veya karar vermiyor fikir yurutmuyor denileni yapabiliyorlar sadece.

Cevapla

Dürüst olun

Türkiye şayet millet ve devlet olarak ABD den gerekli tecrübeyi edinemediyse bu yalanı yer. ABD ne yapar herturlu pisligi yapar inkar eder yine yapar. Resmiyete dokmez fiilen yinede yapar. PKK ya silah ı kim veriyor ABD ispatlayabilirmisin hayır ispatlasan ne yapacaksın hic. Aynısı Rusya icinde gecerlidir yapmak istedigini yapar sonra inkar eder yine yapar fiili yapar resmen bisey bulamassın. Adamların askerleri pyd ypg armasi ile savasiyor ne yapabiliyorsun hic. Resmimi degil adam armayi takiyor geciyor. Yani bu haberi yalanlamasi kadar buyuk yalan yoktur. He bizde bunu yiyecek (hemde bile bile cunki siyasi politik ve ekonomik konjektur bunu gerektiriyor) kimse yok mu ? :)))))) sesli güldüm

Cevapla

Ruslar,

Ateşkes İzleme Merkezi kuruyoruz demişler. Maalesef diplomatik bir kılıfla teyit etmişler. Bundan sonra bir operasyon bizim için mümkün değil.

Cevapla

Keyfi kararlarla,

Suriye politikamızı çıkamaza sokanlar, şimdi de tüm yetkileri tek elde toplayıp meclisi işlevsiz hale getirmek istiyorlar. Bu millet buna izin vermez.

Cevapla

Hkn...

Afrin başımıza bela olmadan öso ile alıp Suriyeli mültecileri yerleştirelim...

Cevapla

Tufan

Yalanlasa ne olur! YPG kime zırhlı araç sağlıyor. YPG kimin bayrağını göndere çekiyor. İnanalım mı. Salak değiliz.

Cevapla