Rotterdam'da Türkler ayakta!

Bakan Kaya'nın aracının durdurulması ve konvoyun engellenmesi üzerine Hollanda'da yaşayan Türkler başkonsolosluk önünde toplandı.

Rotterdam'da Türkler ayakta!
Eklenme: 11 Mart 2017, 23:00

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya'nın aracı Hollanda'da durdurulunca, Türk Bayraklarıyla konsolosluk önüne geldi.

TÜRKLERİSTİKLAL MARŞI OKUYARAK PROTESTO EDİYOR

Konsolosluk çevresinde polisin aldığı güvenlik önlemleri devam ediyor. Konsolosluk önünde bekleyen Türkler, tepkilerini İstiklal Marşı okuyarak gösteriyor.

Polis bölgede adeta sıkı yönetim ilan etti. Bölgeye daha fazla Türk gelmemesi için polis çevre yolları kapattı.

 
Haber Tarihi: 11 Mart 2017, 23:00
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hamdüsena

Allah müminlerle beraberdir yeterki KURAN I KENDIMIZE REHBER EDINIRSEK KARDESLERIM O ZAMN GORUN ALLAHIN YARDIMINI bizimledir BEDIRDE MUMINLER 300 KISIYDI MUSRIKLERDE 1000 KISIYDI ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN...

Cevapla

Şevket çelik

16 nisan da avrupa osmanlı tokadını yiyecek.

Cevapla

CİHANGİR SELÇUK OSMANLI

EVET .... FAŞİST HOLLANDA VE AKIL HOCASI NAZİ ALNANYA'NIN UŞAKLARI ...iiPKK-FETÖ-HDP-DAİŞ-S.P -Yeni Asya... hepsi aynı kulvarda Abd-Vahşi BATI'nın direktifleri dogrultusunda Hayır diye koşuyor. Çoğu niçin hayır ! dedigini de bilmiyor. Onlar için efendileri Abd-Almanya vb.den gelen gizli emri uygulamak önemli...

Cevapla

H.Ö.H

Yanınızdayız

Cevapla

Ümit

Allah yardımcınız olsun kardeşlerim ...

Cevapla

Serhat

Hollanda Almanya. Yanacak.

Cevapla

CİHANGİR SELÇUK OSMANLI

Sefil faşist Nazi Hitler diktatörü görmek istiyorsa Kemal bey ve ekibi gözlügünü taksın bu Almanya-Hollanda-Ab-Abd kulvarını yakın takibe alsın.

Cevapla

YAVUZ SELİM DOĞRUSÖZLÜ

NAZİ -FAŞİST HİTLER ALMANYASI AB ÜLKELERINI KUKLA GİBİ OYNATIYOR. . AB 'YE BU MILLET GIRMEK İSTEMIYOR 2. BIR AB 'Yİ "GO OUT" IÇIN REFERANDUM HAZIRLIKLARINI HEMEN MECLİSE SEVKEDELIM !..

Cevapla

Volkan

Amaç ne anlamıyorum, niye Avrupalı ülkelerle dalasiyoruz. Vatandaşlarımızın eline valizlerini verip gonderseler mutlu mu olacaz.

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Bu konuda Devletimiz zaten gereğini yapacaktır bizim halk olarak yapacağımız ise Hollanda mallarını almamak kullanmamaktır. Peki neler bu hollanda markaları: Shell (şu petrol şirketi) ve Philips.

Cevapla

Levent 15

Türkiye bir an önce ne kadar Hollandalı resmi görevli varsa Kapıkule'ye kestirmeden postalamali! Uçağa filan gerek yok!

Cevapla

Ahmet çakal

Avrupa da her millet aslına dönüyor, haçlı ruhu diriliyor

Cevapla

enver

hepsini sinirdisi ederlerse cok komik olmaz mi?

Cevapla

SEYDA NUR BARLALI

EVET , UYGUNDUR BU BATININ SEFIL TAVRINA DOĞRU BİR TAVIR. 15 TEMMUZ GAZİ MİLLETİ HÜKÜMETIMIZIN BU TAVRINI DESTEKLIYORUZ.AB ULKELERINE FAŞİST-NAZİ AYARI VEREN ,ARKADA LANET HİTLER-ALMAN HUKÜMETINI BÜTÜN DÜNYA GOZLENMLIYOR. TÜRKİYE BU SAATTEN SONRA BU SEFİL AŞAĞILI AB' YE HALA GİRMEK ISTEYECEK MI !...BU MILLET BU REZALETI BOYUNDAN BÜYÜK AB YE GİRMEYECEK !...O KADAR !...

Cevapla

CİHANGİR SELÇUK OSMANLI

HOLLANDA'DA , SELÇUKLU VE OSMANLI TORUNLARI YİĞITÇE BU BATININ VAHŞİ YÜZÜNÜ DÜNYA' YA İLAN EDIYOR !...MAŞAALLAH. ..BAREKALLAH. ..ELHAMDÜLİLLAH...

Cevapla

GERÇEK

 onlarda anonstan sonra dağıldı..... "SİZİ TÜRKİYEYE GÖNDERİRİZ."

Cevapla

1956

Hainler yine ayaklandı sözde ab ey turk milleti aklımızı başımıza alalım sen ben değil memleket meselesi

Cevapla