Rotterdam'da Türkler ayakta!

Bakan Kaya'nın aracının durdurulması ve konvoyun engellenmesi üzerine Hollanda'da yaşayan Türkler başkonsolosluk önünde toplandı.

Rotterdam'da Türkler ayakta!
Eklenme: 11 Mart 2017, 23:00

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya'nın aracı Hollanda'da durdurulunca, Türk Bayraklarıyla konsolosluk önüne geldi.

TÜRKLERİSTİKLAL MARŞI OKUYARAK PROTESTO EDİYOR

Konsolosluk çevresinde polisin aldığı güvenlik önlemleri devam ediyor. Konsolosluk önünde bekleyen Türkler, tepkilerini İstiklal Marşı okuyarak gösteriyor.

Polis bölgede adeta sıkı yönetim ilan etti. Bölgeye daha fazla Türk gelmemesi için polis çevre yolları kapattı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hamdüsena

Allah müminlerleberaberdiryeterki KURAN I KENDIMIZEREHBER EDINIRSEKKARDESLERIM OZAMN GORUN ALLAHIN YARDIMINI bizimledirBEDIRDEMUMINLER300 KISIYDI MUSRIKLERDE1000 KISIYDIALLAHYARDIMCIMIZ OLSUN...

Cevapla

Şevket çelik

16 nisan da avrupa osmanlı tokadını yiyecek.

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

EVET .... FAŞİST HOLLANDA VEAKILHOCASI NAZİ ALNANYA'NINUŞAKLARI...iiPKK-FETÖ-HDP-DAİŞ-S.P -Yeni Asya... hepsi aynı kulvarda Abd-Vahşi BATI'nın direktifleri dogrultusunda Hayır diye koşuyor. Çoğu niçin hayır ! dedigini de bilmiyor. Onlar için efendileri Abd-Almanya vb.den gelen gizli emri uygulamak önemli...

Cevapla

H.Ö.H

Yanınızdayız

Cevapla

Ümit

Allah yardımcınız olsun kardeşlerim ...

Cevapla

Serhat

HollandaAlmanya.Yanacak.

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

Sefil faşist NaziHitlerdiktatörü görmekistiyorsa Kemalbey ve ekibi gözlügünütaksınbuAlmanya-Hollanda-Ab-Abd kulvarınıyakıntakibealsın.

Cevapla

YAVUZ SELİMDOĞRUSÖZLÜ

NAZİ-FAŞİST HİTLER ALMANYASIABÜLKELERINI KUKLAGİBİOYNATIYOR. . AB'YE BUMILLETGIRMEKİSTEMIYOR 2.BIRAB 'Yİ "GOOUT"IÇIN REFERANDUMHAZIRLIKLARINI HEMENMECLİSE SEVKEDELIM!..

Cevapla

Volkan

Amaç ne anlamıyorum, niye Avrupalı ülkelerle dalasiyoruz. Vatandaşlarımızın eline valizlerini verip gonderseler mutlu mu olacaz.

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Bu konuda Devletimiz zaten gereğini yapacaktır bizim halk olarak yapacağımız ise Hollanda mallarını almamak kullanmamaktır. Peki neler bu hollanda markaları: Shell (şu petrol şirketi) ve Philips.

Cevapla

Levent 15

Türkiye bir an önce ne kadar Hollandalı resmi görevli varsa Kapıkule'ye kestirmeden postalamali! Uçağa filan gerek yok!

Cevapla

Ahmet çakal

Avrupa da her millet aslına dönüyor,haçlı ruhu diriliyor

Cevapla

enver

hepsini sinirdisi ederlerse cok komik olmaz mi?

Cevapla

SEYDANUR BARLALI

EVET, UYGUNDURBUBATININSEFILTAVRINADOĞRUBİRTAVIR. 15TEMMUZ GAZİMİLLETİ HÜKÜMETIMIZINBUTAVRINIDESTEKLIYORUZ.ABULKELERINEFAŞİST-NAZİAYARIVEREN,ARKADALANET HİTLER-ALMANHUKÜMETINIBÜTÜNDÜNYAGOZLENMLIYOR. TÜRKİYE BU SAATTENSONRABUSEFİLAŞAĞILIAB' YEHALA GİRMEKISTEYECEKMI !...BUMILLETBUREZALETIBOYUNDAN BÜYÜK AB YE GİRMEYECEK !...OKADAR!...

Cevapla