Rotterdam’da Erdoğan düşmanlığı! Posterler kaldırıldı

Rotterdam’da Türk düşmanlığı devam ediyor. Türk kökenli bir işletmeci, dükkanını kapatılmasına Recep Tayyip Erdoğan posterleriyle tepki gösterdi. Posterler Rotterdam Belediye Başkanı tarafından "tehlikeli" bulunarak kaldırıldı.

Eklenme: 20 Mart 2017, 15:58
 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Çok yaşa reis

Ulan dingil eline bir hollanda bayrağı ve hollanda başbakanının resmini al önüne gelene bu ne diye sor bakalım 100 kişiden 3 kişi bilecekmi.Ama reisin resmini ve türk bayrağını al eline dünyaya sor bakalım kaç milyar kişi bilecek.İşte reise bu yüzden düşmanlarrrrr.

Cevapla

Deli

Erdoğanın imanından şüphem yok ama kafire bukadar yalamalık yapan sen ne ayaksın bilmiyorum.....

Cevapla

Kici

Niye erdoğan ve akp onların... Ki

Cevapla

Zeki YÜKSEL

Milletini terk et, sende onlardan ol o zaman.Yok işlerim düştü. Tüh sizin gibi zihniyete.Rızkı veren ALLAH (C.C) hollanda vermiyor.

Cevapla

sukru

bütün dünya özellikle almanya hollanda biz türkiyelileri ve türkiyeyi okadar çok seviyor,ki bizi tayyipten kurtarmaya çalışıyor.bende diyorum,ki ulan o çocukları tayyip bu ülkenin yarısının oyunu almış bizi ondan niye kurtarmaya çalışıyorsunuz.Bu ülkeye büyük kötülük yapmış kişileri el üstünde tutuyordunuz ama.Halen alçak vatan hainlerinin üssü durumundasınız.İçerideki ve dışarıdaki hainler hiçbir halt yapamıyacaksınız.Ok yaydan çıktı türkiyeyi durdurmaya gücünüz yetmeyecek.

Cevapla

Mücahid

Bir insan sıfatı için sevilir veya bugz edilir. Evet Erdogani sevmiyorlar ama bu nefretleri reisin islami temsilcilik rolundendir ahmak, safderun olma. Kafirin, zindigin islama muhabbeti nerde görülmüş.

Cevapla

Enver

Avrupa'dan kopan bir Türkiye... teşekkürler AkP!

Cevapla

Bekir

Sayin Cumhurbaskanim bu millet senin bakkini nasil oder?Gezi kalkismasi,17_25 aralik,mit olayi,15 temmuz hepsinde Allahin izniyle dik durdun.Rabbim sana yardimi ile karirlere ve tasmasi ellerinde olan batinin gayrimesru cocugu iblis fetoya karsi zafer verdi.Kancik fetonun yalan dolan takiyelerle kurdugu imparatorlugunu yerle yeksan etti.Allah gostermesin basarili olsalardi ortada ne devlet ne millet olurdu.Ve 16 nisanda Allahin izni ile hilalin dogusunun ilk adimini 16 nisanda atacagiz.

Cevapla

Serdar ilhab

Yo. Niye kaldıralım ki. Nerden çıktı. Bü ülkede Hollandalı biri dükkanı olsa bayrağını assa kim ne diyebilir. En fazla saygı duyulur.

Cevapla

Serdar ilhab

Açın gözünüzü. Cahil konuşmayın. Avrupa da İslam A karşı olanları görüyoruz herhalde.

Cevapla

Serdar ilhab

Yoruma bak. .... Biz herkes den değilmiyiz? Herkes bıkmış.

Cevapla

Serdar ilhab

O zaman seni bayağı bayağı korkutmuşlar

Cevapla

ali

Turkiye düşmanlığı olabilir islam düşmanlığı yalandır.Eğer islam düşmanlığı olsaydı bu güne kadar almanyada musulmanlara işkence yapacakları. Oradaki musulmanlar bu güne kadar rahat yaşadılar.

Cevapla

Sefer

Türk'müsün sen?

Cevapla

Yörük

Sende arkani ... gelirler

Cevapla

Yozgatlı

Türkiye içinde her ilerleme AaKePe sayesinde!Her gelen tepki veya ters cevap --> Türkiye 'ye karşı--> Islam 'a karşı--> Türklere karşıHAYIR BÜTÜN GELEN TEPKI SADECE AKP 'YE VE ERDOĞAN 'A KARŞI !!!!!Yeter bu Ülkeye ve Halka yaptığınız kötülük. 

Cevapla

Yozgatlı

Hiç bir Halk veya Ülke Türkiye veya Islam düşmanı değil! Bütün DÜNYA sadece AaKePe 'den ve Erdoğan 'dan bıktı!!Böylesi hiç bir Ülke ve Halk soyguna uğramadı.

Cevapla

Evren erdem

Sen Türk degilmisinrızkı ALLAH verir

Cevapla

Savunan

Hep para...

Cevapla

Lafsokar

Türk vatandasligindanda çok o zaman hollanda çocuğu

Cevapla

X kisi

Simdi hollandali biri kendi bayragini kendi baskaninin fotosunu yerlestirse ne yapariz direk kaldiririz dimi oda ay i sey ne gerek var boyle provakasyonlara

Cevapla

Ak.

Dogru yapmislar. Istanbulda Hollanda basbakaninin posterleri varmi???Sevmiyorlar beyler zorlami????Hayir verecegim. Hollandada yasiyorum. Islerim yüzde 40 düstü?? Neden biliyonuzmu???Turk oldugum icin!!!Sebebi kim biliyonuzmu????Akp !!!!

Cevapla