İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

'Rabia' tüzüğe girdi!

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, tüzükte 9 maddede değişiklik yapıldığını duyurdu.

'Rabia' tüzüğe girdi!
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 19:48

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, 9 maddeden oluşan tüzük değişikliği kapsamında, parti tüzüğünün 4. maddesine, 16. fıkra olarak "AK Parti, çoklu devlet geleneğimizin üzerine bina edildiği 'insanı yaşat ki, devlet yaşasın' ilkesini siyasetinin merkezi olarak görür. Milletin tüm fertleri, hiçbir ayrım gözetilmeksizin ülkemizin birinci sınıf vatandaşlarıdır. Türkiye Cumhuriyeti'nin tüm vatandaşları tek bir milleti teşkil eder. Bayrağımız, bağımsızlığımızın ortak sembolüdür. Şehitlerimizin emaneti olan, milletimizin üzerinde yaşadığı, bayrağımızın özgürce dalgalandığı toprak vatanımızdır. Devlet, milletimizin ortak eseridir. AK Parti yukarda belirtilen temel amaç ve hedefler doğrultusunda 'tek millet, tek bayrak, tek vatan, tek devlet' anlayışını sarsılmaz bir ilke olarak kabul eder." ibaresinin eklendiğini bildirdi.

'Genel başkan vekilliği ihdas edildi'

Yazıcı, parti tüzüğünde yapılan değişiklikle genel başkan vekilliği ihdas edildiğini belirterek, tüzüğe "Genel başkan vekili, MKYK üyeleri arasından genel başkan tarafından belirlenir. Genel başkan vekili, genel başkanın verdiği görevleri ifa eder, yetkileri kullanır. Genel başkanın yokluğunda genel başkan vekili, MKYK ve MYK toplantılarına başkanlık eder." ibaresinin konulduğunu söyledi.

'Rabia'yı temsil ediyor'

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yazıcı, tüzüğün 4. maddesine eklenen "tek millet, tek bayrak, tek vatan, tek devlet" ibaresine ilişkin, "Elbette bu, Rabia'yı temsil ediyor. Partiyle ve siyasetimizle ilgili gündem konusu olan her yerde bunlar hep dile getiriliyor. Bunu bu defa tüzüğe ekledik, bunu da Rabia olarak ifade ediyoruz. Bu anlama geliyor." dedi.

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 19:48
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Kanuni

İDAM MECLİSE NE ZAMAN GELECEK ?

Cevapla

Kanuni

Sırayı atlama yavuz ! MİLLET, BAYRAK , VATAN, DEVLET.

Cevapla

Fazla konuşmayım

Rabianın menşei Mısır mıydı ne? Başlangıçta niçin kullanılıyordu?

Cevapla

fatih 1453

Sahmaran, herkes istediğini lider olarak görebilir. Bu durum onun en tabî hakkıdır. ALLÂH(cc), Hz MUHAMMED, Hz EBUBEKR, Hz ÖMER, Hz OSMAN, Hz ALÎ, ve SAHABELER bizlerin olmazsa olmazlarıdır. Ama biz TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ'ndeki liderimiz RECEP TAYYİP ERDOĞAN'dır diyoruz. Bilmem anlatabildik mi?

Cevapla

burdan ye

Sende yezitlere benziyon turklukle alakan yok daha cok hasdi sahbi nin cariyelerine benziyon...

Cevapla

anti şii anti eset

Ulkenin altini oyan bölücü mezhepci iranci esetci hainlerin derhal mili güvenliği tehtid unsuru sayilip bunlarin ürediği militan devşirildiği..halt evleri...chp gençlik yapilanmalari derhal kapatilip..zomzomlasmiş hainlerin bu kafir millet ve devlet hainlerini faaileyetleri deşifre edildikten sonra hainliklerine yarasir bićimde invazlari ve cezalandirilmalari acil olarak uygulanmasi lazim

Cevapla

Bascalan

Bas CALAN

Cevapla

Sener

Benim Rabbim ALLAHcc nemim Hz.muhammed Mustafa sav kitabim Kur'an-i Kerim'dir. Yavuz 1517 kardes sözlerine katilmiyorum ne olacak ben Hain miyim simdi, mezar'da münker ile nekir melekleri gelince benim liderim bascalan dersin.

Cevapla

Vatandas

Valla artik rabia falan sokmez insanlarda artik iyice guven eksikligi olustu cozum sureci fetonun buyukbaslarina dokunulmamasi suriyelilere bir care bulunamamasi yerli araba ayrica avrupa ve abdye karsi bos tehditler halk arasindaki gelecege donuk umutlari azaltti boyle giderse erdoganin baskanligi zor

Cevapla

Rabia

RabiA isareti ne mi? Mavi marmara gemisinde israil askerleri tarafindan kursuna dizilen 9 Türk'e bicdigimiz 20 milyon dolar.

Cevapla

Sahmaran

Yavuz 1517, bizim tek liderimiz Atatürktür ve yolumuz Rabia degil Allah-Muhammed-Ali´dir. sen git Erdo´nun yanina

Cevapla

fatma

rabia= muaviye semboli türkle ne alakasi varidr?

Cevapla

Objektif

Bunlarla avunup duralım.

Cevapla

Emrah

Tüzüğünüze Rabia değil, ne koyarsanız koyun; akıllı insan şunlara bakar: Ülkemizde Emperyalizm'in radar üsleri, kontra örgütlenmeleri var mı? Zengin ve fakir arasında ki uçurumun derinliği vahşi Kapitalist sistemle aynı seyirde mi? Cezaevleri kuru ve yaşın bir arada yandığı gibi, suçlu suçsuz mahkûmlarla dolu mu? 17-25 Aralık darbesi olarak niyelenen yolsuzluk olaylarında neden yargılama olmadı? Topbaş'ın damadı dahil, yüzlerce gerçek suçlu serbest bırakılırken, neden bankada hesabı var diye hala insanlar hapiste? Bu sorular çoğaltılabilir.

Cevapla

Avini

Rabia diyenden Allah razı olsun

Cevapla

emin

Kusura bakılmasın, rabia'dan ziyade kemalist Kenan Evren Anayasasının ilk 4 maddesine benziyor daha çok!!!!

Cevapla

Rabia Zafer

Çok İyi Olmuş.

Cevapla

yavuz 1517

RABİA bizim her şeyimizdir. TEK DEVLET, TEK MİLLET, TEK VATAN, TEK BAYRAK. Bunlara itiraz eden HAİN OĞLU HAİN'dir. Ve başkanımızda RECEP TAYYİP ERDOĞAN'dır.

Cevapla