Perinçek: Erdoğan düşmanları ABD'nin piyonudur!

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek'ten Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la ilgili şaşırtan bir açıklama geldi. Yapılan açıklamanın ardından kamuoyunda 'bozuk saat bu kez doğruyu gösterdi' yorumları yapıldı.

Perinçek: Erdoğan düşmanları ABD'nin piyonudur!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 16:12

Vatan Partisi Lideri Doğu Perinçek, bugün Aydınlık gazetesindeki köşesinde "CHP yönetiminin 'tanımıyoruz' iddiası ve Meclis’ten çekiliyoruz açıklaması da, ABD’nin iktidar projesiyle bağlantılıdır" derken "bu koşullarda, Tayyip Erdoğan’ı dışlayan bir hükümet, Millî Hükümet olmaz, ABD’nin planladığı hükümet olur" ifadelerini kullandı.

MERAL AKŞENER KANADI ATLANTİK HESABINDA

Perinçek yazısının devamında hem CHP hem de Bahçeli muhalefeti için şunları dedi:

"CHP yönetiminin 'tanımıyoruz' iddiası ve Meclis’ten çekiliyoruz açıklaması da, ABD’nin iktidar projesiyle bağlantılıdır. PKK ile birlikte sokak çağrıları birkaç saat içinde bocalama yaratmıştır. CHP Sözcüsünün Meclisten çekilme iddiası da, yine CHP Grup Başkan Vekili tarafından yalanlanmıştır.

Atlantik hesapları içinde MHP’nin Meral Akşener kanadının bulunduğu da apaçık ortadadır. Devlet Bahçeli’ye karşı Meral Akşener’e umut bağlayanlar, niyetleri ne olursa olsun, kendilerini kısa süre içinde hiç istemedikleri bir planın içinde bulurlar. Ne kadar etkili olur bilemeyiz, ama bu uyarımız aynı zamanda Meral Akşener’in kendisinedir. Açıkça ortaya konmuş bir program ve stratejisi olmayan bir Devlet Bahçeli karşıtlığının savrulacağı yer bellidir. Umarız dönüşü olmayan bir eğilimin içine yuvarlanmamışlardır."

ERDOĞAN'I DIŞLAYAN BİR HÜKÜMET MİLLİ OLAMAZ

Perinçek, Erdoğan'ın durumu için ise şunları söyledi:

"Bu süreçte canalıcı sorun, şu anda AKP’nin Tayyip Erdoğan ağırlığına karşı tutumdur. PKK’nın ve FETÖ’nün üzerine yürüyen Tayyip Erdoğan’ı baş düşman kabul eden kuvvetler, kaçınılmaz olarak ABD planı içinde mevzileniyorlar.

Bu koşullarda, Tayyip Erdoğan’ı dışlayan bir hükümet, Millî Hükümet olmaz, ABD’nin planladığı hükümet olur. Bugünkü parlamento aritmetiği içinde veya yarın seçimle oluşacak parlamentoda, Tayyip Erdoğan’ı devre dışı bırakan planlar, hükümeti kime dayanarak kuracaklarını belirtmeliler. Belirtemiyorlar. Zaten bu gibilerin iktidar amaçları da yok. Kendilerini muhalifliğe kilitlemişlerdir. Sürekli yakınıyor ve ağlıyorlar. Tayyip Erdoğan düşmanlığıyla kurulan planların nereye varacağını anlamayanlar, zamanla anlayacaklardır veya düşmanın kullanım alanı içinde kalacaklardır

ERDOĞAN DÜŞMANLIĞINA KİLİTLENENLER ABD PROJESİNİN PİYONU

Perinçek, önerdiği iktidar formülünü ise şöyle aktardı:

"Bugün gerçekçi saptama şöyle özetlenebilir: Tek başına AKP yönetiminin sonu gözükmüştür. Ancak kurulacak Millî Hükümette, AKP’nin Tayyip Erdoğan kanadı da bulunacaktır. Tayyip Erdoğan’ı devre dışı bırakırsanız, ABD’nin planından başka bir çözüm bulunmamaktadır.

Cesaret: Tayyip Erdoğan’a düşmanlığın sonuçlarını ortaya koymada gösterilecek cesarettir. Tayyip Erdoğan düşmanlığına kilitlenenler, ABD’nin iktidar projesinin piyonları olmaktan öte bir iş yapmıyorlar ve yapamazlar.

 

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 16:12
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ali

Dogru bir yazidir ama sizin yazdiklariniz gibi degildir soyledikleri Sevgili Akit yazarlari. Erdogan dusmanligi derken Hayir diyenelri kastetmiyor. Sayin Erdogan i elestirenleri kastetmiyor. Ulke icinde ki Emepryalist oyunlardan bahsediyor. Bu oyun karsisinda tek yurek olmak gerektiginden bahsediyor. Siz yine kendi aleminizde bbir yorumla otekilestirerek akli basina gelmis gibi sacma sapan bir yorumla vermissiniz. Yazik size. Azicik hayircilarin da bu memleketin cocuklair oldugklairni ve saygi duyulmasi egektigini anlayarak yazilarinizi kaleme alsaniz miilli birlige daha cok katki suanrsiniz .

Cevapla

Hakan aydın

Aralarında bir sorun olmuş galiba.

Cevapla

Ermedya

Feto yla mücadele kapsamında yol alan bir perinçek ten bunları duymak şaşırtmadı.şaşıran arkadaşlar uyanın artık. Ak Parti ve perinçek bu defa aynı safta.

Cevapla

Boran

Perinçek sen nerenin piyonusunveya usagisin sahibini soyle

Cevapla

Hatice

Fetö nün taktiği önce yanaşıp adamlarını devlete sokma

Cevapla

Ömer faruk

Sorun kıç meselesi seçim de evet çıkması onlari konusmalarini değiştirir böyle ..... Allah devlet ime milletime zeval vermesin. amin

Cevapla

Türk vatandaşı

BU KİŞİ AÇ KALINCA AKP OLDU ÇOĞU GAZETECİ GİBİAÇ İNSANLAR

Cevapla

Ümit

Bi taraflarinizsıkışınca reisin yandaslıgını yapmaya basladıniz bakiyoruzda referandumda hayir dediniz chpye diyorsunuzda sizde hdp pkk daeşle aynı safta oldunuz o nası olcak ? Neyse sonuç olarak dogruları görmeye baslamıssın sn.perincek.

Cevapla

Levent 15

MAOCULAR DA BU LISTEYE DAHILDIR VE EN ÜST SIRADADIR!

Cevapla

Baba Vanga

vatan partisinin başında ülker yok muydu kadın

Cevapla

SS

Bunun gibi adamlar!! tarafından övülürsem imanımdan şüphe eder,tekrar iman tazelerdim,tabi burada bazı arkadaşlar bunu gurur verici bulabilir nede olsa Donald Trump ile görüşeceğiz diye içimizde bayram edenler var,onlarıda anlıyorum,iki kişi biraraya gelse yada maç olsa darbe olacak halkı bize karşı kışkırtacaklar diye nara atan belediye başkanları var,madem halk en önemlisi HAK yanınızda bu korku telaş niye,Allah sonumuzu hayır etsin

Cevapla

Selcuk Karaer

Dogruyu söylüyor ama,neden simdi yine baska bir planlari vardir!Bu adam 10 sene devamli dogruyu söyleyecekki inanasin buna.

Cevapla

GERÇEK

Bu ikinci. İlki sokağa dökülme çağrısı yapanları ihanetle suçlamasıydı.

Cevapla

Quentin Salikara

Ise geldigi zaman dost aksi post yok ogle

Cevapla

Adsız

Neyin başkanı.yazsaydın onuda.içdusman sizsiniz

Cevapla

yanlız kurt

serseri mayın.....

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Ulan kafana ne düştü senin..... Bu işte bir iş var...

Cevapla

Osmanlı Torunu 571

SUBHÂNALLÂH, ADAM SAATI İLK DEFA DOĞRU KURMUŞ, HAYRET !!! HAYATIMDA HİÇ SEVMEDİĞİM AMA BİR KERECİK OLSUN DOĞRUYU KONUŞTUĞU İÇİN TAKDİR ETTİĞİM GRUBA BU KERESTE'DE KATILDI !!! 1) AZİZ NESİN: "SELANİKLİ BETONKAMAL'İ SEVİYORUM DİYEN MÜSLÜMAN YA SAHTEKARIN YADA YALANCININ TEKİDİR, ZİRA BETONKAMAL İSLAMI YIKMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAPMADI!"2) CAN'CIK: GENÇ BAKIŞ PROGRAMINDA CANLI YAYINDA: "SELANİKLİ ATA'MIZ BU CEHAPE'Yİ BÜTÜN HAK DİN OLAN İNANÇLARLA MÜCADELE EDİLSİN DİYE KURDU" DİYEREK ATA'SININDA KENDİSİ GİBİ GAVUR OLDUĞUNU ÜSTÜNE BASA BASA İSPATLARIYLA TASDİKLEDİ !!!3) VE BU YUKARDAKİ GAVAT !!!!

Cevapla

Hacı

Yıllarca ordudaki adamlarıyla ne büyük zararlar verdiğini unutmadık.İslâm için “Ortaçağ karanlığı” dediğinide unutmadık.Kafirliği sabit bir adamdan hayır gelmeeez.

Cevapla

Eğitim Şart

Nuri Verev, Gülen' in yanından tüydüğünde bu arkadaaşa takılmıştı bir süreliğine. Boş durmamış eğitmiş amcayı, ve bugünlerde semeresini alıyoruz böyle işte..

Cevapla

ali

konusuna bakmayin konusturana bakin.

Cevapla

önder

Her zaman,her seyi dogru diyen yok.sadece bu sefer dogru soylemis deniyor. Ama buna da tahammul edemiyenler var. Cunku bazi gercekleri,dogrulari soyledigi icin,islerine gelmedigi icin.

Cevapla

Burakuzu

Yalancı herzaman yalancıyı destekler. Doğrucu da doğruyu.Anlayana bu laf çok bile. B

Cevapla

nermin

kendine saklabilgini. uzak dur neyin oyunusun dedklerini biz biliyoruz evet dedik sen neye hayır dedin o vakit. dengesizler.hainler.

Cevapla

mua

bunlar uyanık öngörüsü çalışıyor demek ki, başı kurtarmayı biliyorlar

Cevapla

şaşırmadım

Körler sağırlar birbirini ağırlar

Cevapla

osmanoğlu2023

kimin ne olduğunu bize Mevlamız 6 - 7 haziran olayları itibariyle başlayan 15 temmuz ile devam eden ve 16 nisan akşamı itibariyle nihayete eren aksiyonlar manzumesiyle herşey ayan beyan ortaya çıktı..! kimin ne kadar milli kimin hain kimin eli kimin cebinde oluğunu gördük dolayısıyla Rabbülaleminesonsuz şükürler olmasıyla birlikte nekadar şükretsek azdır!!!

Cevapla

ARiF

perincek apo yla resim cektirmis bilmeyen yok meral cilerde apoyla ayni fikirde tipki apo gibi pkk li yoneticiler gibi hayir dediler hatta meral aposener hepsinden cok yirtindi referandum iptal edilsin diye...bence perincek apo feto meralchp pkk hic bir farklari yok hainlikde ...kufur tek millettir.

Cevapla

Kulplubeygir

! ne bozuk saati! adam sizin kankanız!!! 

Cevapla

CİHANGİR SELCUKOSMANLI

Budefa, birdefa daolsa, BüyükbirDOGRUYU söylemişsn. Perrinçek

Cevapla