Osmanlı düşmanı Sözcü'nün tarih cehaleti!

Çanakkale’nin AK Partili Çan Belediye Başkanı Abdurrahman Kuzu'nun Çanakkale Deniz Savaşı'nın yıldönümü olan 18 Mart için 2. Abdülhamid'li afiş hazırlatması 'Osmanlı düşmanı' Sözcü'yü rahatsız etti. Bunun yanında söz konusu gazete Osmanlı ile itilaf devletleri arasında gerçekleşen Çanakkale Savaşı'nın anmasında bir Osmanlı padişahının görselinin kullanılmasını sorgulayarak büyük bir skandala imza attı.

Osmanlı düşmanı Sözcü'nün tarih cehaleti!
Eklenme: 21 Mart 2017, 10:04

Çan Belediye Başkanı Abdurrahman Kuzu imzasıyla hazırlanan afişte, "Aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle yad ediyor, bugün 140 yıllık hayali gerçekleştiren kahraman ecdadımızın torunlarına şükranlarımızı sunuyoruz" ifadeleri kamuoyunda büyük destek gördü. 

CUMHURİYETTEN ÖNCESİNİ BİLMEYEN SÖZCÜ'NÜN TARİH CEHALETİ

Söz konusu afişte yer alan 2. Abdülhamid görselini bir türlü hazmedemeyen Osmanlı düşmanı Sözcü gazetesi adeta çılgına döndü. Bunun yanında söz konusu gazete Osmanlı ile itilaf devletleri arasında gerçekleşen Çanakkale Savaşı'nın anmasında bir Osmanlı padişahının görselinin kullanılmasını sorgulayarak büyük bir skandala imza attı.

2. ABDÜLHAMİD'İN HAYALİ GERÇEK OLUYOR

Konuyla ilgili açıklama yapan Kuzu ise şu sözlerle cevap verdi:

"Vurgulamak istediğimiz 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferimizin yıldönümünde temeli atılacak olan Çanakkale Boğaz Köprümüzün 140 yıl önce Sultan 2. Abdülhamid zamanında projelendirildiği ve bu 140 yıllık hayalin günümüzde Cumhurbaşkanımız ve Başbakanımızın girişimleriyle hayata geçiriliyor olmasıdır."

 
Haber Tarihi: 21 Mart 2017, 10:04
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Nur

Atatürk öldü beylerne bu ölü sevicilikne bu ya yok kim kutarmışmış atatürk te bir osmanlı askeriydi yani binlerceşehit verdik bir sürü toprağımız gitti elden yirmi üç milyon km olan ülke kuşa döndüputpres gibi davranmayın fatiha okuyun rahmet okuyun biraz atatürkeosmanlının eserleri olan camiler hala ayakta ve diğereserlerine köprüsü kardeşim onların sanat eserleri üzerine ne yapıldı saçmalamayınbirde ahır bile yapıdı camilerülkenin ilk metrosunuosmanlı yaptıtaksim tünelini chp mi yaptıve şimdi RTEşahaserleri varat gözlüğünüçıkarın millet aptal yerine konmaktan bıktıchpnin yalalarından körü körünemuhalefetindendeyetti

Cevapla

Nur

Sİze ne oluyor da imansızvatan milletislam düşmanlarıosmanlı düşmanları RTEdüşmanları buakitegenelde müslümanümmetin gözü kulağı olan osmanlınınarkasında duran bir gazeteyeyazıyorsunuz kendinizce analizler yapıyorgerici chp nin arkasında duruyorsunuz bu gazte okurları ümmetçi RTEak parti seçmeniosmanlı çocuklarıdırEVET çidir şimdi inadına ben okuyorum şucuyumbucuyum dersinizyemezlerçünkü bu gazete millidir ve islamidirsiz buraya akıl karıştırmak içinfitne için yazıyorsunuzboşuna nafile müslümankaypak değildirdiktir dimdiktirbunuliderimiz baş komutanımızdabelirgindir RTEdünya onunla başedemiyor siz kimsinizonun ardındakoca bir ummetin duası var mazlumların duası varonun Rabbi var kainatın yaratıcısı var YüceAllah varbiz RTE Allah rızası içinseviyoruz ve inanıyoruz o bir Allah dostu ve iyi bir müminin izlerini taşıyoryazmayın boşa kürek çekmeyinişe yaramaz sizin yerinizsöcü cumhuriyethürriyet biz Allahateslim olmuş insanlarız

Cevapla

Taner Koçer

Çanakkale deniz zaferinde şehitleri anmak için asılan bir afişe siyasi amaç yüklenmesi yanlıştır. İllaki köptü için belirtme yapılacaksa ayrı afiş yapışmalıydı. Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün gölgelendirilmemesi gerekiyordu.

Cevapla

Ata

Ata-put dediğin de Osmanlı Paşası. Bu Paşanın Haşmetmahaplarından Fark şu ;Haşmetli sana 'DEST DUUURRR!!! çektirip önünde el-pençe, süklüm püklüm, salya-sümük etek öptürürken,Ata-put seni insan yerine koyarak eteğinin seviyesinde değil de aynı senin boyunda kabul ediyordu seni. Ata-put seni 'DEST DUUURRR!!! çekme ve ETEK ÖPME mağduruyetine uğratmış.Su senin be kardeşim! Haşmetli ne yapsın, Ata-put ne yapsın? Etek öpmeye doyamıyorsun ki? FETO' nun eteğini de öptün ama o da senin hastalığını gidermek için TEPENDEN BOMBALAR yağdırdı ama sen yine de iyilenmiyorsun !

Cevapla

SERKAN GÜRSEL

ne kadar bağnaz kafalısınız yani, hala kabullenemiyorsunuz MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ü galile nin dünya dönüyor hikayesi gibi ne yaparsanız yapın yok edemeyeceksiniz.

Cevapla

gereği

Bütün dünyanın kabul ettiği bir kişiyi, nasıl bir düşünce ve gafletle ret edersiniz anlamış değilim. bu neyin düşmanlığı. ? eğer bu ülkeyi Atatürk önderliğinde kurmadılarsa kimin önderliğinde kurdular. Abdülhamit mi kurdu ? . osmanlınınsonu gelmiştive sizin bir türlü kabul edemediğiniz Atatürk önder olarak çıkmasaydı şimdi neTürkiye nede o çok övündüğünüz osmanlı olmayacaktı. Tek adam tek başına yapmadı tabi bunu ona inanan ve onun izinde giden vatandaşlarımız ve Atatürk ün silah arkadaşları sayesinde. Ejdatlarınıza hainlik etmeyin.

Cevapla

Burhan

Eğer bu köprüde de geçmeden para ödeyeceksek Allah aşkına yapmayın, yeter lan öde öde. Geçmediğim köprünün yolun parasını sen gösteriş yapacaksın diye ben niye ödüyorum arkadaş. Hesabını kitabını doğru yap, günde beş bin araç geçecek yere kırk beş bin geçecek deme, üstlenici firma yiyorsa yapsın. Sen mütahidin cebine para koyacaksın diye cezayı ben niye çekiyorum.

Cevapla

Maximo Polpo

Başbakanın "Çanakkale Geçilmez!" diye nitelendirdiğimiz o destansı zaferi " Çanakkale artık geçilecek , 2. köprüde yapıldı rahatça geçeceğiz " diyerek harika bi espriyle bahsetmesi ne kadar gülünç yazık.. Çok yazık halkımıza acıyorum

Cevapla

Kemal T.

Kimse gerçek 18 mart kutlama afişi göstermiyor. ben kendim gördüm star gazetesinde, hatta bu afişi görmeden onu gördüm. Bence bu köprüyle alakalı tamamen olay çarpıtılıyor.

Cevapla

tarık C

Bu afiş köprü içindir. Asıl gercek olan 18 mart kutlama afişi farklıdır ve o da araştırılırsa mevcuttur görmek isteyenler için.

Cevapla

Hakan

Köprünün temeli 18 martta atılmıştır. Asıl gercek 18 mart kutlama afişi farklıdır. bu tamamen köprüyle alakalıdır.

Cevapla

Nur

Bunlar zır cahiltürk olup olmadıkları belli değil türk olupta osmanlıyı sevmeyen yok bunlar dönmedir insan kendi atalarınanasıl bu kadar sığ vedüşman olurben bu insanlar vatandş gözüyle bakmıyorumha alman ha yahudiha fransız onların bizim için kıymeti harbiyesi yoksatılmış kalemler

Cevapla

Ömer

Cevap:Abdülhamid.

Cevapla

Ömer

Abdülhamit denen ... darbe korkusundan dünyanınen büyük donanmasını 25 yıl Haliç'e hapsederek çürüttü,Balkan savaşı başladığında donanma yerinden kıpırdayamadı,eğer o donanma olsaydı Çanakkale savaşında da savaş karada devam etmez, ve etse bile bu kadar asker kaybetmezdik.

Cevapla

CENGİZ

YETER BE ..CUMHURİYET ÖNCESİDE BİZİM ŞANLI TARİHİMİZSONRASIDA ...SÖMÜR SÖMÜR NEREYE KADAR BU DÜŞMANLIK NE FAYDASI VAR..MİLLET YAŞAYACAK YENİ GEZEGEN ARIYOR ..BİZ HALAAPTALCA DÜŞMANLIKLAN BESLENME PEŞİNDEYİZ

Cevapla

Bozkurt

Ulan siz yıllardır ataputunuza tapıyorsunuz ne oldu battı mı insanların padişahlarını sevmesi yavşak.

Cevapla

ofsevim

sana acıdım gerçekten. keşke yurt dışında eğitim alsaymışsın o zaman türkiye'nin kurucularının nasıl insanlar olduğunu ve neden Osmanlı düşmanlığı yaptıklarını da anlardın. Abdülhamid'i anlamak için hareket ordusunda kimlerin olduğunu öğren o çapulcular önce abdülhamidi tahttan indirdiler sonrada Yıldız Sarayı'nı yağmaladılar. Yağmacıların arasında yüce liderimiz de yer almakta :D

Cevapla

talha

Tarih gerçekler neyse odur, değişmez, son padişahlarının basiretsiz yönetimleri yüzünden osmanlı batağa sürüklenmiş ve yok olup gitmiştir, elbetteki ulu hakanlarımız vardır ama abdülhamitten ulu hakan falan çıkmaz, gölgesinden korkan biri olduğunu çevresindekiler bile söylemiştir, vahdettinde öyle savaşmayıp ingilizlerle kaçmıştır,cennet mekanmış, ulu hakanmış, yok halifeymiş bunlar cahil cahil konuşmalar, ne diyorsak o, okuyun öğrenin, size tarih öğretmek zorundamıyız cahil herifler.

Cevapla

Arzu Atiker

sn akit... bir kere gerçekçi olun.. Abdülhamit Han Osmanlıya hiç bir katkısı olmayan vasat bir padişahtır... o karede onun yerine seyid onbaşıyı alsaydınız daha efdal olurdu.

Cevapla

Ahmad

2. ABDÜLHAMİD'İN hayali İstanbul boğazına köprü yapma ile alakalı bir söylemdir ve söylemin ötesine gidememiştir, Abdülhamid'in rüyasına dahi girmeyen bir Çanakkale köprüsü orada ölen insanlara yapılan en büyük terbiyesizliktir! Belediye başkanı yalakalık yapmak için kendince Osmanlı figürünü ön plana çıkararakkullanmaya çalışmış olsa da, Orada insanlar hayatlarını kaybettiklerine aldırmayan 2. Abdulhamid elçiler göndererek gerekli imzaları atacağını söylemiş ve bunun karşılığında ise kendisine can güvenliği verilmesini istemiştir. Bir yandan da onlara güvenmediği için kendisi de kaçma planı

Cevapla

Abdülhamidçiyiz Birsorunmuvar

Ne diyon len sen gudük!

Cevapla

Zım Para

Bence göt bile silinmez ona ya, neyse..

Cevapla

Egemen Altan

Cephede savaşan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK, ama siz illede padişahı öne sürüyorsunuz. Merak ediyorum neden başarılara imza atmış padişahları değil de sürekli ülkenin başına çorap örmüş, toprak kaybetmişleri hep atamız diye sahipleniyorsunuz. Oysa bırakın geçmişi, geçmişteki insanlar iyisi kötüsüyle bizim ortak geçmişimizdir. Gelecekte siz bu vatana ne katkıda bulunabilirsiniz. Onu konuşmak lazım.

Cevapla

serkan

Atatürk e dil uzatan örümcek kafalılar iyi dinleyin; Mustafa kemal paşa olmasaydı ne üzerinden geçecek o köprümüz,ne ibadetimizi yapacağımız bir camimiz (atinada hala cami yoktur) nede vatan diyebileceğiniz bir toprağınız olurdu.Mustafa Kemal PaşaRabbimin bu topraklar üzerine gönderdiği bir lutuftur,siz görmek istesenizde istemesenizde ingiltereden hindistana ,amerikadan japonyaya kadar tüm dünya bunu böyle bilir.Bizim tarihimiz ile oynamayın değistirmeye gücünüz yetmez tarih savaş meydanında yazılır,yalaka tarihçiler ile değil

Cevapla

zelzele

hadi ordan Cennet Mekan Ulu Hakan Abdulhamit han eninde sonunda tarihteki hakettiği yeri elbet alacakta AK Partili Çan Belediye Başkanı Abdurrahman Kuzu yalakalık yapacam diye tarihi katletmiş sizde onumu temize çıkaryosunuz:) çanakkalede ne Atatürk nede Abdülhamit in resmi olmamalı

Cevapla

Kivanç

Sözcü ve kendi satış trajlarınızı gösterin hangisinin daha fazla okuru var ona göre eleştiri yapalım.

Cevapla

mustafakemal

beynini kiralayanlar bir okuyun okumaya da korkarsımız gerçeği öğreniriz diye

Cevapla

Cafer C

Köprünün önünü açan,köprünün yapılmasına vesile olan..? Allah senin müstehakını versin!..

Cevapla

Cafer C

Eğer, 18 Mart kutlaması ile Çanakkale Köprüsü arasında ne gibi bir bağ var diye soruyorsan...Emin ol senin bu durumuna, sadece 'Yazıklar olsun' denilebilir.

Cevapla

cafer c

En azından senin beyin beyincik durumuna bakınca, eleştirmeye çalıştığın için ; 'iç güveysinden hallice bir durum' denilebilir.Bilmem,bi şey anladın mı çakma yurttaş..?

Cevapla