İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan
İstanbul Silüeti

Öldürülen teröristin boynundan haç kolye çıktı

Şırnak'ta sürdürülen operasyonda öldürülen teröristlerden birinin boynunda haç kolye olması dikkat çekti.

Öldürülen teröristin boynundan haç kolye çıktı
Eklenme: 21 Nisan 2017, 07:34

Güvenlik güçlerince Şırnak Bestler-Dereler bölgesinde dünden itibaren sürdürülen operasyonlarda aralarında sözde Besta cephe sorumlusu İran asıllı bir teröristinde bulunduğu 26 terörist etkisiz hale getirildi.

Bölgede operasyonlar sürerken etkisin hale getirilen teröristlerden birinin boynundaki kolye dikkat çekti. Teröristin boynunda haç kolye olduğu görüldü.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 07:34
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Vatandas

Iran ermenilerindendir kesin iran ermeniyi turkden kiymetli tutar kazdigi kuyuya kendi dusecek birgun

Cevapla

Ahlat

Ben diyorum dünya ile savaşıyoruz.meslekteşlarım yok öyle bir şey...bu ne peki ..ermenisi yahudisi almanı abd si.topunuz gelin

Cevapla

Öztürk

Aceba ne çıktı çok merak ettim .ama akit beni heyecanlandırmadın.Haçlı ruhu hortladı.Herkez anladı ama hayırcılar anlamadı

Cevapla

JURNAL

ALNINDA YAZMIYORYA KAFİR KEFERE ERMENİ DÖLLERİNİN...DOĞU VE GÜNEYDOĞUDAKİ KRİPTO ERMENİLERİN DERHAL ENVARTERİ ORTAYA ÇIKARILMALI..

Cevapla

Aslan

Kadir mısıroğlu bunların Kürt adı altında terör estiren Ermeni olduğunu senelerdir anlatıyor zaten bunlar ilk defa değil

Cevapla

alim

Ne bekliyordunuz? ALLAH , besmele yazan kolye çıkacak değil ya . Herzaman çıkan çıkmış . Şaşılacak birşey yok.

Cevapla

isüzgen

haçlılar zaten türkiyeye karşı teröristlerle saldırıyor cepheden sıkmıyor biliyorlarki Alpaslan tayyip var

Cevapla

Twbtikler

Çok güzel.. Tas oturmus

Cevapla

kemal emrah şahin

karderdeşim ne çıkmasını bekliyon.Allah Peygamber yacak hali yok.haber yaparken dikkatli olun ya

Cevapla

ÜMİT

Şimdi sormazlarmı adama Kürtler hristiyanmı bu pkk Kürt kardeşlerimizi temsil etsin ah hayırcılar bakın kimlerle saf tuttunuz ..

Cevapla

Serhat yavuz

Şaşırmamam lazım. Pkk nín temelini ermeniler oluşturuyor.

Cevapla

AHMET ÖZTÜRK

KABENİN RESMİ ÇIKACAK DEĞİLDİ YA...

Cevapla