O ülke Türkiye’ye nota verdi!

Türkiye’nin Irak Büyükelçisi’nin, Irak Dışişleri Bakanlığı'na çağrılarak nota verildiği bildirildi.

O ülke Türkiye’ye nota verdi!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 00:46

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün Al Jaazera’ya yaptığı “Haşdi Şabi terör örgütüdür” açıklamasının ardından Türkiye’nin Irak Büyükelçisi Faruk Kaymakçı’nın Dışişlerine çağrılarak nota verildiği bildirildi. Haşdi Şabi ise açıklamanın “Irak egemenliğine saldırarak içişlerine karışmak” olduğunu iddia etti.

Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanlığı tarafından herhangi bir açıklama yapılmadı.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 00:46
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

osmanoğlu2023

bu ibadinin k.k. den siyasi açıklamalar açısından hiçbir farkı yok akşam başka sabah ayrı konuşan bir liderden ne hayır gelir birde utanmadan hâyırdan bahsediyorlar...

Cevapla

Arif

ALLAH C.C. islam düşmanı sia ciları, kahru perişan eylesin. Cumhurbaşkanımız omurgali onu bu yüzden çok seviyoruz.

Cevapla

Oğuz

Böyle bir devlet mi var.....AB ve NATO bu ülkeyi İran a sattti...

Cevapla

irfan

ordaki türkmenlere bize gönül verenlere silah ve siyasi destek vermemiz lazim amerikalilara peskes çekilen o tapraklardan ne hastisabi ne pkk ne pyd ne deas bunlarin hepsi abd projesi ne yazikki o bölgenin insalari daha uyanamamis onlari uyandirip mücadele etmemiz lazim. ibadi denilen sözde yöneticiyi hesaba alipda büyütmeyelim o topraklara girelim ve kendi egemenliginizi ve topraklarimizi koruyalim güvenligimiz sinirötesinden baslar.

Cevapla

hay bin gunduz

öyle bir ülke mi varmış, bizim de Büyükelçimiz mi varmış? küçük bir amerika mandası sanırım, ada herhalde

Cevapla

Gazi

Tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok

Cevapla

can ugur

terörist iran devleti. EVEEET TERÖRİSTSİNİZ.

Cevapla

kemal

Bende size nota veriyorum si.

Cevapla

isüzgen

ulen sapık ırak senin düzenli ordun var işte musulda o varken bu sapıklara ne ihtiyacın var değilmi öyleyse bunlarıda ordunun içine al zaptı rapt altında olsun

Cevapla

Ümmet

Allah razı olsun c. Başkanımdan halkın diline tercüman oluyor. En az dseş kadar vahşileşen haşdi şabi tabiki terör örgütüdür, sadece şia tarafından sünni düşmanlığı ve nefreti üzerinden kurulmuş ve beslenmiş bu örgüt ırakta daeşin yaptığı her melaneti yaptı, yapıyor.

Cevapla

OSMANLI

IRAN bir Terör devetidir. !!!

Cevapla

polat

ha haaaaa haaaa

Cevapla

Yener

Haşdi Şabinin Deaşdan El Kaide den ne farkı var ! Hepsi islam dinini kendine göre kullanmaya çalışan aşırı radikal terör örgütleridir.

Cevapla

Levent 15

Irak'tan NOTA; Batı'dan NATO! Sıraya girdi şerefine tükürdüklerim!

Cevapla

Zekeriya gökçe

Terör örgütü Değil mi ? Demekki Irak tam sömürge devleti oldu. Unutmayın bu günleri Irak'a abd girerken demokrasi getireceğim derken terör örgütlerine demokrasi ismini vermiş herhalde. Müslümanlar öldürsünler müslümanları katletsinler.

Cevapla

Yüksel

Bunlar dogum yeri irak olsa da abd ab ingiliz kafasına sahip. It gibi uzaktan havlar onursuz adamlar ülkelerini dahi savunmazlar

Cevapla

İsmail

Amerikaya şapır şupur.Bize ya rabbi şükür öyle mi.Deveye diken bu densiz haddini bilmezlere de haddini bildiren gerek

Cevapla

Alacalı Melikşah

Karaktersiz düşük herifler siz önce abd ve Avrupa ülkelerine nota verin kızlarınız ve karınlarınıza biz tecavüz etmedik.

Cevapla

Hamza

Hain iran İslam düşmanlığında zirvede

Cevapla

Mahmut

Haklilar isine gelmeyen herkes ya pkk ya feto ya terorist.aynaya baksinlar diyicem ama anlayana.allah butun hirsizlarin ve zulum yapanlarin belasini versin.

Cevapla

Yavuz

Irakı topraklarımıza katma zamanı daha gelmedimi? Amerikan köpekerini ıraka gömme zamanı daha gelmedimi? Suriyede, ırakta, Libyada, Mısırda bizim yani ümmetin toprağıdır!

Cevapla

ali

Hemde pislikli yezidli teroor örgütüdür... haşdi sabi...

Cevapla

Gayserili

Saddamdam sonra ulkemi devletmi kaldi. Varmi irak diye bi devlet

Cevapla

Ömer

Az bile demiş reis haşdi şahabi kan içici domuz sürüsü ! Ey Irak yakındır seninde defterin dürülme zamanı İran'la birlikte !!

Cevapla