O kurumun Yüzde 85’i FETÖ’cü çıktı

BTK Başkanı Dr. Ömer Fatih Sayan, TİB’in yüzde 85’inin BTK’nın ise üçte birinin FETÖ’cü çıktığını açıkladı.

O kurumun Yüzde 85’i FETÖ’cü çıktı
Eklenme: 21 Mart 2017, 01:25

Sabah gazetesi yazarı Dilek Güngör bugünkü köşesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Dr. Ömer Fatih Sayan’la görüşmesini yazdı.

BTK Başkanı Sayan, Göngör’ün “FETÖ’nün en sık kullandığı yöntemdi telefon dinleme… Artık bitti mi?” sorusuna şu yanıtı verdi:

“Gayriyasal dinlemeler konusunda önlemleri aldık. Bir yol düşünün oraya radarları yerleştirdik. Sıkı şekilde takip ediyoruz. Ama birçok çeşit dinleme var. Ortam dinlemesi, cihazı ele geçirerek veya takip ederek dinleme gibi…”

TİB’İN YÜZDE 85’İ BTK’NIN ÜÇTE BİRİ

Güngör bir diğer sorusu ise “BTK, FETÖ’nün en çok yapılandığı kurumların başındaydı. Örgütten temizlendi mi?” şeklindeydi. Sayan ise bu soruya verdiği cevabında “Etkin mücadelemiz sürüyor. Kurumdaki memurların üçte biri FETÖ üyesiydi. Hepsini gönderdik. TİB’de de çalışanların yüzde 85’i FETÖ’cü çıktı” ifadelerini kullandı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Enver

Hadi ordan, yalsn haber yapmayın.

Cevapla

isuzgen

iletişim cia ya yarıyor onun için hep burlara yerleşmişler hainler

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET" DİYOR!..

DEMEKYALANCI PEYGAMBER FETOŞUN FİNOLARI" SIZINTI " YAPMIŞ .DEFTERLERİHEMEN DÜRÜLSÜNİNŞAALLAH .

Cevapla

Jurnal

PİLOTLARINDA %95 İ FETÖCÜ..ŞAŞILACAK NE VAR BUNDA...15 SENEDİR BU ÜLKE JUPITERDEN YÖNETİLİYORDU HERHALDE..İKTİDARA SORMAK LAZIM..NE İSTEDİNİZ DE VERMEDİK...

Cevapla

Mehmet Tanriverdi

Tūrkiye cok pasif.Hepsi bir celsede srbest birakilacak.

Cevapla

Efe

Ben de bu  okurunun sandım:)

Cevapla

murat

türk telekomun yüzde yetmişi millileştirilmeyince bitmez

Cevapla

Akıncı

Bunları kim oraya yerleştirdi? Akp. Bu yüzden gerçek bir Türkçü olarak böyle büyük hatalara engel olmak için hayır diyoruz!

Cevapla

Mustafa Eryılmaz

Kim yerleştirdi? Kim menfaatleri uğruna göz yumdu onlar oralara yerleşirken.

Cevapla

Turgut

Salyali sumuklu katil feto bunlari cennete goturecekmis... bunlarla bitlikte halki cehennemden kurtaracakmis.. bunlarda her ayak var... iki yuzlu kendini gizlemekle ovunen hasta kisilikli mahluklar.. bakin insan demiyorum... mahluk diyorum.. bunlar insanliktan cikmislar.. cekirge bir sicrar iki sicrar.. sapik feto kavminin helakini gordugumuz icin Allaha yuzbinlerce defa sukurler olsun... bunlara acimamak lazim cunku bunlarin eline firsat gecseydi 15 temmuzda insanlarin derilerini yuzer tuz basarlardi...ihanet kavmi, bunlari devlet dairelerinden ve devletin is verdigi ozrl kurumkarihepsinden temizlemek lazim.. 1 tane mahluk bile kalmamali orda...

Cevapla

can

alla alla hangi iktidar zamanında yerleşti bunlar buraya?

Cevapla

İbrahim koç

Şu haber başlıklarına o ülke o kurum o bu ekleme saçmalığından ne zaman vazgeçeceksiniz.

Cevapla

Cemil nadir özgün

Bir yığın insanı kendi yandaşlarını doldurmak için mağdurediyorlar.

Cevapla