Muharrem İnce'den skandal 'Almanya' savunması

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, üstü kapalı bir şekilde Almanya'nın yasağını savundu.

Muharrem İnce'den skandal 'Almanya' savunması
Eklenme: 06 Mart 2017, 23:17

CHP Milletvekili İnce, katıldığı tartışma programında Almanya'nın provokatif yasağını savundu. İnce "Esed dese ki, 3.5 milyon Suriyeli var Türkiye'de. Ben de gelip İstanbul'da bir miting yapmak istiyorum dese ne olacak?" ifadelerini kullandı.

CHP'li İnce, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi ve Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu'nun programlarını iptal eden Almanya'nın kararıyla ilgili şu ifadelere yer verdi:

"Esed dese ki, 3.5 milyon Suriyeli var Türkiye'de. Ben de gelip İstanbul'da bir miting yapmak istiyorum dese ne olacak?"

Muharrem İnce tavuk besleyecek misin?

Muharrem İnce'nin iki yıl önceki referandum tahmini paylaşım rekorları kırıyor

Gökçek'ten Muharrem İnce'ye 'tavuk' göndermesi

Sosyal medyadan Muharrem İnce'ye 'tavuklu' gönderme

Muharrem İnce'den CHP'ye yaylım ateşi

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Mamido

Ben almanya berlinde yaşıyorum ve gördüğüm kadarıyla Türkiye'deki Suriyeliler esed'i sevmezler ama almanyadakiler esed'i çok severler. Adamlar Suriye rejiminin parasını yıkıyorlar kafasına göre hareket ediyorlar Almanlarda tabi göz yumuyor. Ben 1982 Berlin'de doğdum ve bana bunu yaptırmazlar öyle kafama göre. Aynısı PKK'nın parasıylada yapıyorlar

Cevapla

Baybars

Gezi zekali tavukcu turkiyedeki suriyeliler zaten esedden kacmis gelmisler esed ne diye turkiyedeki suriyelilere miting yapsin ama yurtdisindaki gurbetciler erdogan icin olurler birkac hain haric onlarda sizin aveneniz

Cevapla

Cafer

İşte bu yüzden EVET diyorum. Allah göstermesin bir de bunlar ülkeyi yönetmiş olsalar. Vay halimize.

Cevapla

Sukru

Amin kardeşim amin.

Cevapla

Akıncı beyi

EVET Biliyormusunuz alman köpekleri sahiplerine çok sadıkmışTürkiye de çok var bu cinsi bozuk it sürüsündenHatta bir kısmı 15 Temmuz da darbe yapmak istediGeri kalan fosiller de kursaklarında kalan adilige destek olmak için adeta yırtınıyorlar16 Nisan da Evet ler 7 düvele Osmanlı Tokadı gibi inecek Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet Evet

Cevapla

Ramazan

Ya bu asalaklar nerden cikiyor hayret. Birde buna oy vermek isteyenleri düsünün. Yarabbi ne günlere kaldik.

Cevapla

Sezgin

AYLAN BEBENİN ANNE VE BAABASINA SOR SANA SÖYLESİNLER NE OLACAĞINI!! Mazlumun Hakkını Soramayanlar Diktatörün Hakkını Düşünüyorlar.

Cevapla

Yorgun

sayın Muharrem bey ne kadar yanıltıcı konuşuyorsun.Bu tavrınız kimse bir şey anlamıyor,sadece ben anlıyorum.Bakınız herkes bilgi ve beceri sahibidir. Gerçekleri konuşmakta fayda var. Sizin gibi konuşma yapanlardan ülkeye,milletimize zarar gelir.Kandırmaca ve yanıltıcı konuşmamalı. Ülkemiz ve milletimizi,stratejiyi iç ve dış meseleleri düşünerek hareket etmekte fayda var.Doğrulara saygılar.

Cevapla

Mehmet Türk

Sen önce adını deyiştir. bu işte chp kafası bunlar konuştukça evet oyları artar bunlar halkın akıyla alay ediyor.

Cevapla

Şerif

Bence bunu tavuklar beslemiş.

Cevapla

Sinan

İşte Kapak budur ..helal olsun ..Amerikada 52 milyon Alman yaşıyomuş .ve bugune kadar hiç bir Alman siyasetçisi Amerikada mitingi bırak Toplantı bile yapmamış.. niye..çünkü adamlara meydanda nutuk çekerek uyutamazsın..

Cevapla

kaleli

vekile bakın almanlar terörist besliyor dağdaki terörist telekonferans yapıyor teröristler her yerde toplantı yürüyüş yapıyor da bir devlet ve onun bakanları ülkede konuşturulmuyor sen nasıl vekil oldun.bu kadar da olmaz hiç değilse dışarıya karşı yiğit olun.takdir edilirsiniz bu kadar yetersiz ve aciz olma vekil.

Cevapla

Türk

...mun satılmış köpüğü. İnceldigin yerden kopsun pislikler.

Cevapla

MUHSİN

ŞEYTANIN DÖRT BİR YANA SAVURDUĞU ÇOCUKLARININ YORUMLARINDAN BİRİNE BENZİYOR

Cevapla

Hasan

Söz bunlarda yutulan şey !!!

Cevapla

isuzgen

bu chp lilerin al birini vur ötekine akp için iyi oluyor bunlar saçmaladıkça oylar artıyor

Cevapla

yahya kuş

LA. SI... 3.5 MİLYON SURİYELİ ESED' TEN KAÇTI NİYE ONUN İÇİN MİTİNG YAPILSIN ALMANYA' DAKİ TÜRKLER KİMDEN KAÇTI? NE SALAKÇA TESPİT. aLLAHIM İYİKİ CHP Lİ DEĞİLİM ÇOK ŞÜKÜR

Cevapla

Salih

Gerçekten bu bir akıl tutulması.

Cevapla

Muradi

Rezil herif. Halkını katleden ve ülkesinin işgaline neden olan bir köpeği bizim bakanlarımızla bir tutmuş. Öbür taraftan bu müptezel Avrupalıların Türkiye'nin müttefiki (güya) olduğunu da unutmuş. Allah ıslah eylesin.

Cevapla

Kemal Kelle

Aferin BİRAdere.Mükemmel !!! benzetme.Hadi yavrum devam edin.Biraz daha EVET e ihtiyaç vardı .Sayenizde anlarsın ya.

Cevapla

can ugur

demek ki tavuk bile beslemeyi beceremediyse...:))))

Cevapla

Nevzat Bilginer

"Esat misali, İnce'ninne yaman bir akıl tutulması içinde olduğunun ispatı.Almanya'ya şu soruyu sorsa dese ki; iyi hoşta neden PKK ve türevleri bu ülkede istedikleri zaman istedikleri faaliyetleri yaparken aynı Almanya değil mi?

Cevapla

Ahmet

Esedle savaş halindeyiz. Almanya ile dost değil miydik?. Esed diktatörü Almanyada değil ki. ŞARTLAR ÇOKFARKLI SAYIN İNCE.

Cevapla

metin

adam haklı beyler , dağılın şimdi.

Cevapla

ferdi

Bu yav.. . kafası bukadar calisiyor bi arada harbiden tavukcu olacaktı bu m..

Cevapla

Cahit izci

Aslinda bu tur sahislarTurkiye dusmani olan ulkelerin yalakaligini yapmak bunlar icin buyuk siyasetcilik oynu oluyor.Bu kisiler bu parlementoya nasil girdi vah vah vah Iste bunun icindirki bu Aziz millet bunlari ikdidara getirmiyor.cunku bunlar iki misir tanesine kanip ulkesini ve milletini satarlar veya bombalarlar,kursunlarlar.

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

bu chp nin genel başkan adayı en AKILLI!!! geçineni böyleyse diğerleri kimbilir nasıldır SAPLA SAMANI bibirine karıştırıyor Allah akıl fikir versin, bunların Şerrinden bu Milleti korusun,alman mv olsa böyle konuşmazdı yazıklar olsun

Cevapla

ccumalı

Yazıklar olsun sana. Koskoca TC Cumhurbaşkanı ile dikdatör esedi bir tutuyorsun.Esadın halkına yaptığını görmüyormusun. Siz bu kafayla s. senebu ülkeyi yönetecekonayı halktan alamazsınız.

Cevapla

Mehmet

Esed e bi teklifte bulun bakalım Hayır kampanyası için sizi kırmaz gelir.

Cevapla

ABDÜLHAMİT DEMİRKAYA

SITASETÇİLERİN....özellikle gen.bşk.adayları halkın..milletin destegini almak için samimi gayret sarfetmeleri isabetli olur.Almanya'ya, Esed' e , Abd'ye şirinlik yapmak onların destegini kazanmak yolları ARTIK....15 TEMMUZ'dan sonra Millet bunların ALAYINI DA TEDAVUL'DEN KALDIRDI. TEDAVÜLDE KALMAK İSTEYEN MİLETİN "RAHATSIZ OLDUĞU"KONULARDA RAHATSIZ... MİLLETİN MEMNUNİYET DUYDUGU KONULARDA MEMNUN OLMAK ZORUNDA. BUKADAR !..

Cevapla