İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:20
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Misillemenin ardından Almanya’dan Bozdağ’a mektup!

Alman Adalet Bakanı Heiko Maas, mevkidaşı Bekir Bozdağ’a mektup yazarak, Türk-Alman dostluğu konusunda kaygılarını dile getirdi.

Misillemenin ardından Almanya’dan Bozdağ’a mektup!
Eklenme: 03 Mart 2017, 17:36

Spiegel Online’da yer alan habere göre Alman Adalet Bakanı Maas, Bakan Bozdağ’a mektup yazarak ikili görüşmenin gerçekleşmemesinin kendisini hayal kırıklığına uğrattığını yazdı.

Maas’ın mektubunda Welt muhabiri Deniz Yücel’in tutuklanmasını eleştirdiği ve tutuklama kararının orantısızlığına dikkat çektiği belirtiliyor. 

Türkiye’nin temel hak ve hürriyetler konusundaki tutumunu gözden geçirmesine vurgu yaptığı belirtilen mektupta, Maas’ın Almanya’nın Türkiye ile diyaloğa büyük önem verdiği ve Türk-Alman dostluğu konusunda kaygılarını dile getirdiği bilgisi de paylaşılıyor.

 
Haber Tarihi: 03 Mart 2017, 17:36
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Özkan

Şu almanya ile her takıştığımızda hemen mersedeslerden inin muhabbetini kesin artık. Ne kadar küçük beyinleriniz var. Pire için yorgan yakılır mı ? Türkiyenin dış ticarette en çok ihraç yaptığı ülkelerden biri almanya. Siyaset bir bilim dalı herkes anlayamaz. 40 kere düşünüp 1 kere konuşun. Devletimiz vakti geldiğinde karşı cevabını elbet verecektir. Kafirler istemesede EVET çıakcak ve ülkemiz eski cihan devleti sıfatına geri kavuşacak. İslamın kalesi Türkiyedir. Allah vatanımızı korusun.

Cevapla

Mustafa aksa

sn cumhurbaşkanımızın, başbakanımızın, bakanlarımızın makam arabası mercedes bıraksın insin aşağı, her vatandaş mercedes bmw volkswagen audi opel seat alman markalarını satsın olmaz mı diğer sayamadığım almanlara ait markalarda yasaklansın olmaz mı? gurbetçilerimizi geri çekeriz diyelim Meral Hanıma salon vermiyordunuz ağalar buyrun satın!!! satmayan ne olsun??? hadi buyrun? kabadayılıkla olmuyor o işler beyler akıllı olmak lazım bir olmadan hem fikir olmadan biz bilirizle olmaz bu işler buyrun satın ben satmıyorum HAYIR DİYORUM terörist mi diyeceksiniz şimdi buyrun

Cevapla

kazakabdal

Son 200 yıldır, belki de daha fazla, by sahtekarların sahtekarlıklarını seyrediyoruz. Neymiş, Deniz denen terör övücüsünün tutuklanması orantısızmış, bir de Almanya, Türkiye ile diyaloğuna çok önem veriyormuş. Geçti o zamanlar, geride kaldı. Yok öyle, kafasına yukarıdan pış pış yaptığınız Türkiye kalmadı. Ben, bir vatandaş olarak bütün bu küstah devlet adamlarına, hangi devletin adamı oluurlarsa olsunlar gereken cevabın orantılı ve aşamalı bir şakilde veirilmesini istiyorum. Bizimle hep kendileri açısından "kazankazan" ilişkisinde olmayı hedefleyenlere lanet olsun.

Cevapla

Gavur Padisah

Almanyanin hangi iki yüzlülügünden söz ediyorsunuz ? Türk kökenli bir alman olaraka ben size sunu söylüyorum: Almanya kadar hicbir ülke burada yasayan türk insanina, yabanci oldugu halde, sahip cikmamistir: Demokrat-plüral sisteminin en cok faydalanan yine türkler olmustur, yoksa kendi yoksul ve egitimsiz hallerinden nasil simdiki yüksek refah seyiyesi ulasacaklardi ? Insan fikrini beyan etmeden önce biraz dünsünmesi gerekiyor. Eger ki bu yazdiklarinizda samimi iseniz, o vakit ülkemi terk etmeye sizi davet ediyorum

Cevapla

Fatih İSTANBULLU

Yüzsüz seviyesiz Terör örgütlerine destek ve himayeden " SABIKALI" Alman yönetimi Alman halkinin iyi yonetilemedini gösteriyor.

Cevapla

Ali

Almanlar tarih boyunca bizi kullandi. Iki yuzlu millet hind tohumlari. ..

Cevapla

ASI

Sayin Bozdagin yerinde olsam bir mektupta ben ona yazardim.Teröriste sahip ciktigin icin seni Deniz Yücelin sucortagi ilan ediyorum derdim.

Cevapla

Selcuk

Ulan y....kendiniz her turlu pisligi yapiyosunuz bisey yok.karsiligini gorunce kaygiliyiz.Allah sizin belanizi versin gavur bozuntulari.o hayalini kurdugunuz gunler cok eskide kaldi.yavas yavas sizde hattinizi bilmeyi ogreneceksiniz almanya.....

Cevapla

Hayrettin Taşpınar

Hep bizmi dik duracağız. Sizde dik durun sayın bakanım. Önce 8 mart taki dış işleri bakanımız ın hınzır eti yiyenlerin ülkesindeki görüşmeyi son anda iptal edin, sonra incirlik üssünden bunları gönderin, sonrada bizdeki vakıf faaliyetlerini durdurun. Mültecilere yardım etmeye devam edin. Çünkü biz Ensar bir milletiz ve karşılığını her zaman yaradan bize misliyle verir. Sözün bittiği yerdeyiz. Bide bizi neşelendirin lütfen sayın bakanım.

Cevapla

Merkeli kerker

Merkel akraban galiba yorumcu

Cevapla

Kultigin

Almanlar basta olmak uzere,batinin yalan ve iki yuzluluk ornegi. Bunlara hazirlikli olunmasi gerekiyor.

Cevapla

lütfi

Cambaza bak cambaza oyunu mu oynanıyor.1,Dünya savaşına soktukları yetmedi hala dost görüntüsü ne kadar doğru?

Cevapla

Merkel

Kibarca "gelme, otur oturduğun yerde, buraları pisletme" dedik. Anlayana...

Cevapla

Efe

Allahtan engellenen MHP toplantılarını örnek gösterip "siz de aynısını yaptınız" dememiş.

Cevapla

Murat

Bu özür dilememişki ayar vermiş

Cevapla

Dermanbey

Ne şaşırması Adam resmen fırçalamış...

Cevapla

M.G

Iki yüzlülü işte bu Ben 40 senedir almanyada yaşıyorum Bizde Türkiye olarak Türk olarak Insan olarak Vatanımıza insanımıza sahib çıkalım.Bize bizden saadece fayfa vardır KÜFÜR TEK MILLETTIR Malesef daha kanı bozuklar çok

Cevapla

enver bakirci

ozur dilemesi gerek.

Cevapla