İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

MHP'nin acı kaybı! Partinin amblemi 'üç hilal olsun' demişti...

Bir dönem MHP'den de milletvekili adayı olan Türkiye Ermenisi yazar Levon Panos Dabağyan hayatını kaybetti.

MHP'nin acı kaybı! Partinin amblemi 'üç hilal olsun' demişti...
Eklenme: 07 Mayıs 2017, 23:30

Osmanlı tarihi ve Türk Ermeni ilişkileri üzerine birçok kitabı bulunan 84 yaşındaki Dabağyan, MHP'nin sembolü olan üç hilâlli bayrağın da fikir babalarından biri olarak biliniyordu.

Kendini 'Osmanlı Ermenisi' olarak tanımlayan ve MHP camiasında 'Levon Amca' olarak da bilinen Dabağyan 2013 yılındaki bir röportajında şunları söylemişti: 

"1969 yılında, Cumhuriyetçi Köylü Millet Partisi 1969 yılında Adana'da büyük kongresini topladı. Bu kongre partinin adının Milliyetçi Hareket Partisi olduğu ve genel başkanlığa Alparslan Türkeş'in getirildiği kongredir. O dönemde Alparslan Türkeş'in yakın çevresinde bulunuyordum kongrede yerimi aldım. Parti Atsızcılar ile Türkeşçilerin çekiştiği bir virajdaydı. Partinin ambleminin ne olacağı gündeme gelince, Atsızcı kanat 'kurt'un amblem olarak seçilmesini önerdi, fakat ben 'Biz Osmanlıyız! Bize üç hilal yakışır!' diyerek bağırdım. Bu çağrım alkışlarla desteklendi ve partinin amblemi olarak üç hilal seçildi. Böylece üç hilal MHP, kurt ise Ülkü Ocakları amblemi oldu."

 
Haber Tarihi: 07 Mayıs 2017, 23:30
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

LEVENT

ERMENİMİŞ,HRİSTİYANMIŞ,FFETÖ'DE MÜSLÜMANDI HESAPTA.NE OLDU?ALLAH RAHMET EYLESİN.

Cevapla

Recep Uyanık

Kim olursa olsun Lâilâhe illallah muhammedun resûlullah a inanıp iman etmeyen ve bu şartları hyatında yaşamaya n ebediyyende kaybetmiştir.v

Cevapla

N

Müsliman bir ermeni ağabey idi. Allah rahmet eylesin ...

Cevapla

Gani

Vatansever ,Türk ırkçısı! bir Ermeni daha:)Vah Vahh Osmanlıda ittihat terakki den beri Irkçılığın ve bölücülüğün ayrıştırıp parçalama sisteminin İngilizlere dayanan kolu.

Cevapla

Son Osmanlı

İşine bak işine.Osmanlıyı bilmeden sallıyosun

Cevapla

Recep Çalışkan

Tam bir Millet-i Sadıka ferdi. Kripto Ermenilere ders olsun.

Cevapla

Ali

Ama kemkümcü olsa da gülün babasının ölümünü sürmanşetten vermiyorsunuz

Cevapla

emin abdulhamid

Büyük ihtimalle şanlı Osmanlı'mızın sembollerinden birinin içini boşaltmak için bu teklifi yapmış. MHP gibi faşizan ve kemalist politikalardan başka bildiği olmayan bir partinin Osmanlı ile ne işi olur? Hem Osmanlı'yı ortadan kaldırıp yurtdışına sürenleri taparcasına yücelteceksin hem de Osmanlı sevgisinden söz edeceksin? Eşyanın tabiatına aykırıdır bu! Bahçeli çeşitli hesaplarla başkanlığı gündeme getirdi, kemalist MHP'lilerin desteği yüzde 1 bile olmadı. ATAtürkçüyüm ve "ne mutlu türküm" diyenler (elhamdülillah müslümanım'a altarnatif olarak söylendi) Osmanlıdan elini çeksin!

Cevapla

Resul İlgün

Kimse kusura bakmasın bu ülkede Yahudi diyanet reisi olabiliyorsa bir Ermenin MHP 'nin kuruluşunda yer alması normaldir. şunu asla unutmamak gerekir "Ot kökün üzerine biter"

Cevapla

isüzgen

Osmanlı ermeniye milleti sadıka payesi vermişti ama onlar rus savaşında osmanlıyı arkadan vurdular Osmanlı tedbir alıncada soykırım yalanını uydurdular demekki sdadık değil kahpelermiş

Cevapla

muhsin

sanırım ilk defa hain çıkmayın bir "ermeni" idi.

Cevapla

Erdoğancı

Ülkücü bir Ermeniydi. Allah taksiratını affetsin.

Cevapla

Türkistanlı Özbek

Allah rahmet eylesin. Bir an o günlere gittim. Bayağı tartışma olmuş idi partinin adı üzerine.Nihal Atsız taraftarları partinin adının Milliyetçi hareket ambleminin ise Bozkurt olması yönünde ısrarcı idiler, Osman Yüksel beyin taraftarları ise partinin adının Milli hareket ambleminin ise üç hilal olmasını istiyorlar idi. Rahmetli Başbuğ kürsüye çıktı ve partinin adı Milliyetçi Hareket amblemi ise üç Hilal, gençlik kollarının amblemi ise Hilalli Bozkurttur dedi. Onun üzerine Osman Yüksel bey salonun ortasında bağırarak Tanrı dağı kadar Türk, Hira dağı kadar Müslümanız sloganını attı. Ne gündü.

Cevapla

uykucu

Allah (c.c) rahmet eylesin.

Cevapla

bozeren

levon amca değerli bir insandı. televizyondaki tartışmalarından çok istifade ettim. umarım tevhidi bir yol üzere vefat etmiştir. toprağı bol olsun. saygılarımı ve taziyelerimi sunarım.

Cevapla

Terazi

Görünürde iyi olanları çok gördü millet. Sonra altından neler çıktı neler

Cevapla

Sabri GÜÇ

Bizzat tanışmışlığım var ve Atatürk 'ü anlatan kitabı var. Yanlış hatırlamıyorsam 2002 yılıydı. Istanbul'da bir okulda idareci iken istanbul Valiliğinden gelen bir yazı ile Dabağyan'ın evine gittim. Yeşilköy'de ikamet ediyordu. Hıristiyan olduğu evin her halinden belliydi. Yaşlıydı ve biraz kiloları vardı. Çok samimi karşıladılar. Dünyalar tatlısı pamuk nine gibi eşi vardı. Çay ikram ettiler.Evleri bir apartman dairesinin giriş katı idi ve oldukça savunmasızlardı.O dönemler milliyetçiliğin tavan yaptığı dönemlerdi ve gün geçmiyordu ki sokaklarda Hrant Dink karşıtlığı ve değişik sosyal sebeplerden gösteriler eksik olmuyordu.Hattâ kendilerine neden bir güvenlik önlemlerinin olmadığını sorduğumda ''bizi Allah korur başka da devlete yük olmaya gerek yok'' demişlerdi.Çünkü; sohbetimiz esnasında değişik ermeni cemaatlerinden çok tehdit aldıklarını söylemişlerdi..Ayrılırken ellerini öperek ayrıldım..Çok etkilenmiştim ama bir o kadar da kafamı kemiren sorular kalmıştı, ta ki bu haberi okuyana kadar..Kendikeri hıristiyan olmalarına rağmen vatanına bağlı milliyetçi duruşları ve valilik böyle bir emirle okula kitaplarında adırma bulundurma yazısı gizli ibaresiyle göndermesi.(?)..Ama bu yazınız ile taşlar yerine oturdu..Toprağı bol olsun..

Cevapla

Abdulcabbar

Bu Ermeni kardeşimize allah Gani Gani rahmet etsin. Böyle ermeni kardeşlerimizi vatan millet ve İslam düşmanı milyonlarca Türk'e tercih ederiz

Cevapla

GÜN

Ermenilerle kavga ettirdiler OSMANLIyı dağıttılar, kürtlerle kavga ettiriyorlar TÜRKİYEyi dağıtmak isteyenler. DEVLETANA OLURSA türk ermeni arap kürt çerkez vs vs hepsi kardeş olacaktır. ADALET İNANÇ HÜRRİYETİ ve REFAH bunu sağlar. Allah affetsin.

Cevapla

Kaya

Levon amcayla 15 sene önce tanışmıştım, sanırım, konstantiniye kitabını yeni yazmıştı, hatta bir tanede hediye etmişti, zahirde düzgün bir insandı, gaybı yalnız Allah C.C. bilir.

Cevapla

Baran raber

Toprağı bol olsun. Rabbim ülkemizdeki vatansever kişileri arttırsın.

Cevapla

Fecr

selamun aleyküm şu güzel kıraatları dinleyip imanımızı çoşturalım inşaallah.https://www.youtube.com/watch?v=_SHWwYlSYwg

Cevapla

veli kayaba$

Selam.gercekten namuslu serefli bir ermeniymis.vatanina nankorluk etmeyen bir ermeni.gizlide olsa belki tevhide iman etmistir.

Cevapla