MHP'li Semih Yalçın çok kızdı: Bizim işlerimize burnunu sokma!

Didem Arslan Yılmaz’ın sunduğu programa katılan SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı ile programa telefonla bağlanan MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın arasında referandum tartışması, sözlü kavgayla gerginliğe dönüştü.

Eklenme: 18 Şubat 2017, 13:48
 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Suadi

Bizlerin ..MHP lilerin oylarına ihtiyaç imiz yok Akp olarak biz bize yeter iz

Cevapla

bekal

Sen terbiye siz seviyesiz aşağılık bir mahluksun hattini bileceksin nadir özgün reise öyle konuşamaz sın bunun hesabını sorarlar

Cevapla

nazım arat

Her seçimde tahminleri sonucu milletin yüzüne adeta tükürdükleri ARAŞTIRMA ŞİRKETİ adı altında fal büyü merkezleri gibi çalışan şarlatan kuruluşlara milletimiz tekrar yüzlerine tüküreceğine eminim.

Cevapla

Muhammed Kůršat korkmaz

Ben bu anketciyi muhatap bile almam.Ak parti Mhp millett devlet ve islam icin el ele inşallah.

Cevapla

Ümit

EVET EVET EVET

Cevapla

Musa

Cemil nadir Özgen REİS canını çokmu acıttı, yavrucuğum dur hele daha çooookkkk canınız acıyacak REİS İ her ekranda gördüğünüzde bağrınıza ve böğrünüze kramplar girecek kııırr kır kıvranacaksınız bu bir DOĞA OLAYIDIR ama üzülmeye değmez zamanla insan alışıyor, acınızdan dolayı Geçmiş olsun Allah şifa versin.

Cevapla

ismail

Oda biliyor evetler onde oldugunu fakat cikmayan candan umit kesilmez hayircilardan kacan olmasin diye

Cevapla

Ahmet

Cemil Nadir sen hangi millettensin

Cevapla

Ceyhun

Sonar araştırma şirketinin sahibi Bayrakçı yalan karalama ile MHP ye saldırırsa MHP bu şekilde tepki gösterir. Bayrakçı yalan konuşuyor, çarpıtıyor ,bayrakçı " muhalefete muhalefet eden Parti olarak MHP tarihe geçecektir" diyor, ama doğrusu bu değil: MHP yeni anayasa çalışmasına başladığı günden itibaren CHP MHP yemuhalefet etmiş ve en sonunda da MHP CHP cevap vermek zorunda kalmıştır. Muhalefete muhalefet eden Parti olarak tarihe geçecek olan bir parti varsa o da CHP dir. Bayrakçı bunu söylemesi gerekirken MHP'ye saldırarak CHP'nin borazanlığını yapıyor .siyasi görüş siyasi düşüncelerini açıklanmıyor .Sadece haksızca gerçekleri çarpıtarak MHP'ye saldırıyor.Mhp'nin verdiği tepki yerinde ve doğrudur.Sen"ülkemi ilgilendiriyorsa karışırım: diyorsun ,ama sen önce kimin Doğru kimin yalan çarpıtma yaptığını öğrenSonra konuş.

Cevapla

halilkoksal

Yapma be sen nerede yaşıyorsun birader?Birisi arkadaşı uyandırsın.

Cevapla

Trabzon

Bu anketçi her seçimde bu tvlerde konuşur. Sonra kaybolur gider. Tahminlerinin de hiç tuttuğu görülmemiştir. Sonuçlar açıklanınca bu yine kaybolur gider. O sebeple söyledikleri pek ciddiye alınmaz. MHP lilerin bu anketçiyi ciddiye almasını anlayamadım.Rahat olun arkadaşlar REİS sahalara geri döndü.Bunların dilinden REİS anlar. Sadece arkanıza yaslanın ve izleyin.Filmin adı ASLAN(REİS)ın öğle uykusundan uyanıp meydandaki ................Vesselam.

Cevapla

ASI

yaziklar olsun bu bayrakciya tam bir vatan haini gibi davraniyor mhp yi milli durusundan dolayi tebrik ediyorum mhp böyle davranirsa büyük bir oy ve kitleye sahip olacaktir bu kacinilmaz.Millet her zaman dogrunun yanindadir yanlis yapanida sandiga gömer.

Cevapla

mustafa güz

semih bey partinizin aldıgı karar ülkemi ilgilendiriyorsa konuşurum ve herkerinde konuşma konuşma hakkı vardır aldıgınız kararlarınız demokratik ise neden kurultay yapmamak için alengirli işlere bulaştınız

Cevapla

timur

bu sahsin butun anket sonuclari tutmadi.utanmadan yine tv ye cikiyor.bir insanin tohumu bukadar karisik olurmu.

Cevapla

Evt

Biz EVET çiler olarak MHp kardeşlerimiz e desk vermeliyiz.

Cevapla

ihya

Hakan bayrakçıyı ciyak ciyak bagırtırırlar böyle işte.

Cevapla

Akif emre

Bu adam hâlâ anketciyim diye ortalıkta dolaşıyor.

Cevapla

Cemil nadir ozgun

Alıştın değilmi semih yalçın ona buna posta koymaya gazı üniversitesinin gariban güvenlik gorevlisini dövüp yaraladıgın yanına kâr kalması yetmiyormuş gibi bir de utanmadan kovdurman. ..yok öyle yağma sen de, Bahçelievler, hınk deyicilerinizde AKP de RECEP TAYYİP ERDOĞAN da tıpış tıpış gideceksiniz. Demokrasi herkesin herşeyi her platformda konuşup tartişabilmenin adıdır. Sen ne diyorsun...İŞİMİZE BURNUNU SOKMA, Bu ne demektir? DEMOKRASIYİ SİZİN GIRTLAĞINIZA KADAR SOKAKLARA ANLAMIYOR SUNULMUŞTUR. ..DEMOKRASİ SORMA, SORULANIN HESAP VERMESİNİN ADIDIR. TAYYİP de sizin gibi...HESABINI ALLAH VERIRMİŞ. .Sanki muhtereme abdest, namaz, niyaz soruyoruz. Ama normal ...okuduğu Imam hatip Lisesinin en temel dersi KUR'AN dan zar zor geçen adamdan başka ne beklenir. Ama bu millet ondan bağırta bağırta, kanırta kanırta hesap soracak..

Cevapla

Kara

Eee tabi. Akp 35 Evet diyor. Hhhh Mhp de hic yok nerdeyse:)))). Bizim ise karisma!!!Anketler ortada. Bak. Mualiflein salonlar doluyo tasiyor.

Cevapla