İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Mevlüt Çavuşoğlu'ndan ABD'ye uyarı: O ismi geri çekin

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, teröristlerle yan yana görüntülenen ABD’nin DEAŞ ile Mücadele Temsilcisi Brett McGurk’e tepki göstererek “Teröre destek veriyor, kesinlikle değiştirilmesinde fayda var” dedi.

Mevlüt Çavuşoğlu'ndan ABD'ye uyarı: O ismi geri çekin
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 10:34

NTV'ye konuk olan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, teröristlerle yan yana görüntülenen ABD'nin DEAŞ ile Mücadele Özel Temsilcisi Brett McGur’a tepki göstererek, “McGur PKK ve YPG'ye net bir şekilde destek vermektedir. Bu kişinin değişmesinde de fayda vardır" dedi.

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 10:34
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

tuzcu

Onlar senden daha iyi bilir kendi adamının ne yaptığını....Komik oluyor bu uyarılar...

Cevapla

hakan takan

Tipan yiyorsa "Terorist" dedigin adama buraya geldiginde bi dokunmaya kalksana delikanli.

Cevapla

saadet

Vay bea.dünyaya akıl veren yön veren hergün yanlışları konusunda uyarıp onlara doğru yolu gösteren yöneticilerimiz var. Ne mutlu...

Cevapla

Emrah

"Bu kişinin değişmesinde fayda vardır" demiş. Şimdi Amerika, "EMRİN BAŞIMIZ GÖZÜMÜZ ÜSTÜNE" diye cevap verecek. Teröre destek verdiğini söylüyorsunuz. O halde adam TERÖRİST değil mi ama? Ülkemize girdiğinde tutuklanması gerekir. Ya lafları tartarak konuşun, yada gerekeni yapın. Bedeli ne olursa olsun.

Cevapla

resul

Abd bir çocuk mu abd uyarı verdi yazıyorsunuz.

Cevapla

Hayırlı Olsun

Bu kişinin değişmesinde fayda vardır. Çekmezseniz de "hayırlısı olsun" deseydi daha iyi olurdu, şimdi yeni moda bu hayırlı olsun lafı, biraz liderden örnek alın, nasıl yapıştırdı sert tokat gibi cevabı Trump 'a "hayırlısı olsun" diyerek!

Cevapla

sancar

Yine millete karşı dayılık yapıyo ayakları. Milleti dolama davranışları dik duruyo numaraları.

Cevapla

vatansever

Kafalarini ve amaclarini degistirmiyorlarsa,kisileri degistirmenin anlami yok..ve degistirmezler..cunku planlarini usrail yapiyor..abd yi de trump,uda yoneten onlar..batakligi kurutmadikca,sivsirinekten sikayet ederiz...

Cevapla

15 senelik film

Daha geçenlerde Türkiyeye geldi mc gurk neden tutuklamadınız??

Cevapla

Mehmet

Emrin olur agha. Hemen geri cekelim derler adama. Sen Gittigindesus. Gelince Konuş

Cevapla

isüzgen

gittiğinizde niye söylemediniz sonra orda toplanacaklarına istihbarat yokmu bombalayıveseydin terör toplantısı diye

Cevapla

tuygun

sayın bakanım siz de biliyorsunuz ki abd sahada oyuncuyu değiştirir ama oyunu asla değiştirmez.

Cevapla