Yeni Akit GÜNDEM Sayfası

Siyaset sayfamızı facebook'tan takip edin.

Metrobüse hiç binmeyen oyuncu takımının 'pembe metrobüs' rahatsızlığı

İstanbul'un şahdamarı olan metrobüste kadınların daha güvenli seyahat edebilmesi için hayata geçirilmeyi bekleyen 'pembe metrobüs' hizmetini hazmedemeyen oyuncu ve senarist takımından maksadını aşan açıklamalar geldi.

Metrobüse hiç binmeyen oyuncu takımının 'pembe metrobüs' rahatsızlığı
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 16:22

YENİAKİT.COM.TRPembe metrobüse tepki gösteren oyuncu ve senarist takımı hakkında açıklama yapan İBB Beyazmasa, söz konusu otobüsün 'pozitifbüs' olacağını ifade ederken yaşlı, kadın, engelli ve çocukların kullanabileceği belirtildi. 

METROBÜSE HİÇ BİNMEYENLERİN 'PEMBE METROBÜS'Ü ELEŞTİRMESİ TEPKİ ÇEKTİ

Pembe metrobüsü eleştiren ve çağdışılık olarak gösterenlerin hayatının hiçbir bölümünde metrobüs kullanmaması dikkat çekti. Metrobüste insanların yaşadıklarını anlayamayan oyuncu Berrak Tüzünataç ve Cem Yılmaz'ın abisi Can Yılmaz'ın halka tepeden bakması kamuoyu tarafından tepkiyle karşılandı.

Oyuncu ve senarist takımının söz konusu açıklamaları şöyle oluştu:

Berrak Tüzünataç: “Karşı cinsle bir toplu taşıma aracında bile vakit geçiremeyen yetişkinler için dev hizmet”

Can Yılmaz: ''Kadınlara pembe otobüs, troleybüs, yapmak yerine, kadınlarla yolculuk yapamayan hıyarlara tel örgülü açık kasa kamyonet yapılabilir"

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 16:22
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Zaferislam

Ah diyorum ah yakinda hiç çikmamak üzere ateşten tel örgülere kovuşacaksiniz ama üzülmeyin orada cinsiyet ayrımı yok erkek kadın kanlarını ve irinleriniz birbirine karışacak o zaman gerçek manada beraber yolculuğum tadına varacaksınız.

Cevapla

EGE

Taciz tecavuz saldırı Taksim dolaylarında daha fazla oluyor solcu ve ayyaş gecinenlerede tasma takmak lazım....

Cevapla

Dindar genclik

Din dar nesil yetistiriyim derken sapik hirsiz kriminal bi genclik yetisti korunma yolu ise pembe otobus

Cevapla

Akıl fikir

Cinsi bozuklar kendilerini asil zannediyor Medeni olmayi mini Etek giymek camiye gitmemek alkol almak olarak görenlerdeki beyinden daha fazlası çıkmazdı zaten birde bunların üniversite belgeleri vardır düşünün artık bunların hocaları kimlerdi

Cevapla

Volkan gursoy

Eyyyy ecnebiler, bu millete boyle gostermeliknseylerle kandiracagina egitim versene adam gibi. Yani avrupada yada amerikada buyun kadinlar taciz mi ediliyor diyorsunuz simdi??? Turbanlilarin face de kinrewimlerine birbakin, kim daha terbiyeli, benim calisan basi acik bacim mi, sizin deniz kenarinda bira icen turbanlnizmi??

Cevapla

harbi adam

cok dogru behnantaner..genelde dini kisilik yaşayanlarkontrol dışı davranışlarda bakış veya dokunma ile taciz ediyorlar cak fazla olmasada bunu yapanlar istismalar olabiliyor..bunlara tacizci demek dogru olur.. aydinlar ile karıştırmayalım..aydinlar daha cok alkolun etkisi ile tecavuz grup veya daha farkli fantazileti yaşıyor..aslinda ne yaşadığınızi sizde pek hatirlamiyorsunuz..sadece 9 ay sonra cami avlusuna bir bebek birakip gidiyorsunuz..yada bazende cope atiyorsunuz..yok yani dini kisiliklerde sadece ccok nadir de olsa taciz olur fazlasi olmaz ..hani olsa diskonun kapsina bebek birakip giderler..aydin insanlarda aydun oldugu icin o bebegi sahiplenir.. ne guzel demi..klavyeden yazip çizmek.. ben disco kapisina birakilani hic duymadım.. ne yalan soyliyeyim ..barmenlik yapmisligim varda.. yedigim haltlar..ortam musayit ve onu gerektiriyordu..kim bilir belki senide yapmışımdır..

Cevapla

Harun

Can yılmaz kardeşinin çıktığı kadınlatın sayısına yetişmek için ışık hızı yetmez.Aç tavuk sanki saraydan çıkma sülaleden geliyorsunuz da halkı küçümsüyorsunuz.

Cevapla

leventk

İmanları , inançları olmayan insanlar, arzularının peşinde koşarlar, haberde olduğu gibi dünyayı, sadece ikin cinsin yakınlaşması olarak görenler, elbette ahirette gerçeklerle karşılaşacaklardır ve azabın tadına varacaklardır , artık bu bir avuç laik ve seküler, din karşıtı zihniyeti ülkemiz de bir daha etkin kılmayacağız. , durmak yok yola devam

Cevapla

Hmz

Beyinsizler size ne. En son ne zaman belediye otobüsüne bindiniz ya da ekmeğin fiyatını biliyor musunuz? milletin annesi kızını taciz ediyorlar hiç sesinizi çıkarıyor musunuz

Cevapla

CCCan

Ne malsiniz keMAListler . Hem dine zinayi yasaklıyor diye saldirirsiniz,hemde yasakladığı şeyden dolayı itham edersiniz.Harbi zontasiniz :)

Cevapla

Ccan

Senin anan bacın karmaya devam.ayilari onlar yola getirsinler

Cevapla

Ccan

Bur adındaki şahıs. Ne hayal gücün varmış,ne senaryo yazmışsın.Fordculuk hevesleriniz kursaginizda kalacak diyemi değerlisin.Gec bile kalınmış uygulama,Bu zamana kadar yapılmamasının ayıbı devlete yeter

Cevapla

Faik

Can cık ben seni dikenli telin arkasındanda yerim oğlum kurtuluşun yok yani.

Cevapla

Sidk

can in çıksın emi.Zaten yerli olsan sasardim

Cevapla

Ahmet

Metro üste binen biri olarak ben durakta beklerken mal gibi dikileceğim kadınlar geniş geniş yolculuk yapacak

Cevapla

Kocasolak

Evet o dediginide yapalim seni metrobuse baska nasil sokariz.

Cevapla

urfali

can yılmaz, İBB li yetkililer senin de fikrini değerlendirirler..FAKAT şimdilik kendi fikirleri daha munasip ve kafi .. danke şchön gözüm,

Cevapla

Trakyalı

Harbi adam Allah senden razı olsun.benim muzdarip oldugum konuları nasilda anlattin.noktasına virgülüne kadar katıliyorum.aynen

Cevapla

yavuz 1517

O tel örgülü kafesi sizin kafanıza takmak lâzım ki milleti ısırmayasınız. Anlıyorum sizi, millet size daha değer vermiyor. Sizde gündem oluşturmak için saçma sapan işler peşinde koşuyorsunuz. Ne o çok mu boş zamanınız var. Kimse size iş vermiyor mu? İŞ KUR'a baş vurun. Her türlü iş var orda.

Cevapla

Osmanlı Tekrar 2099

Sanatçı Şarkıcı Müzikçi Senarist Yönetmen Oyuncu Tiyatrocu Baleci Senfonici bilimum züppe zerzevat takımı Kapitalist Emperyalist Faşist Komünist Dinsiz düzenin İşadamı Sanayici Yatırımcısı Borsacısı bilmem ne zıkkımın evlatları gün sizin gününüz ötün ama bizim günümüz geldiğinde: İsra süresi 81.Ayet ve meali: Ve kul câel hakku ve zehekal bâtıl(bâtılu), innel bâtıle kâne zehûkâ(zehûkan). De ki: “Hak geldi, bâtıl zail oldu (yok oldu). Muhakkak ki bâtıl yok olacaktır (yok olmaya mahkûmdur).” İLE Saff suresi 8. Ayet Ve meali: Yurîdûne li yutfiû nûrallâhi bi efvâhihim vallâhu mutimmu nûrihî ve lev kerihel kâfirûn(kâfirûne). Onlar, ağızları ile Allah’ın nurunu söndürmeyi istiyorlar. Ve Allah, kâfirler kerih görseler bile nurunu tamamlayacak olandır. İşte o zaman biz konuşacağız

Cevapla

ahmed said

şetefun yok ise,kimun tohumisun bu da belli degil ise istedigini yaz tabi evladum.

Cevapla

Turkoglu

Birde su okullara pembe sinif yapsalar. Eminim not ortalamasi tavan yapar

Cevapla

Murat

Onlar fakirlere vermiyorlar.

Cevapla

gevreli

Bunda ne var gerzekler,iş saatlerinde o kadınların tıkış tıkış otobüslerde gitmesi sizi niye rahatsız etmiyormu,namus ve ar kaygısı olmayanlara anca hoşt diyorum.

Cevapla

Bur

Konuşamamışsın zaten hocam toparlayıp yazsaydın keşke.

Cevapla

harbi adam

ne kadar saçma.. rahatsizlik veren kadinlar mi erkeklermi ? bir bakalım tay giyen kadın göğüs dekolteli kadın mini etekli kadın sort veya daha kısa kiyafetli kadın makyajli bol parfümlü afrodizyak etilisi cok popüler şu zamanda butunlar ile seyehat eden kadın gogus estetikli dudak estedikli surat estedikli bayatlamış hamsi gibi bakan kadın.. daha sayyim mı.. ustune ustuk kokana tipli vatandaşı assagi sapik goren veya vatandaş uzerinden gürültü patırtı ile kendi dağınık tamponunun çizik kaportanin reklamını yapmak icin yolculara satasan kadın.. ustune rahatsiz olan kadın.. yok artık.. kadınlara pempe otobus degil erkeklere rahatca seyhat edebileceği siyah bir otobüs veya beyazda olur..gerekli olan bu.. kadinlari rahatsiz eden erkek gormedim ama bir otobus erkeği bastan cikartip rahatsiz eden sürtükler makesef her koltukta.. hanimlar kusura bakmayin goguslerinizi acarsaniz taytlari giyerseniz afrodizyak parfümler en sexi kiyafeler makyajlar.. aradaki mesafeyi rahatsiz olmamaniz için 30 cm kadar artıralım.. birde guvenliginiz icin celik yelek tavsiye ederim..malum frene basinca ileri geri sallanti oluyor..yanlis anlama ben seni taciz eden sapik degilim sen ilk adimini attin kokun geldi gozumun onune durdun zip zıplıyor o taytan yumisakligida hissettirdin..benmiyim lan taciz eden..

Cevapla

Sözügüzel

Can cazim senin en yakının otobüste tacize uğrarsa ne yaparsın . Bir de sen çok namuslusun islamcılar ve osmanlı torunları namussuz ha. Can cazim o senin namussuzlugundan kaynaklanıyor

Cevapla

Bur

Ben sözcüyü de burayı da okuyorum. Arada sabah star ve benzeri gazetelere de bakarım sen sözcüyü bıraktım hürriyet okudun mu hayatında? Burda arada bir tartışma ortamı oluşuyor nedem sözcüyü oluyan bir de burayı okuyor. Yazıyor düşüncelerini paylaşıyor. Sizler ise papağandan beter.

Cevapla

Bur

Ama bizim ülkemizde kadına bak herhalde ilerde geneleve işine gidiyor erkek metrobüsüne binmiş derler. Buyrun size bir tablo çizeyim. Tesseddürlü ve dindar olan 20'li yaşlarda bir genç kızımız adı Elif sabah üniversite sınavına gitmek için evden geç çıkıyor menstrual döngüsü nedeniyle. Kadın metrobüsünü kaçırıyor ama karma metrobüse yetişiyor. Bu metrobüse bindiğinde metrobüsteki tek kadın o her yer erkek dolu. Erkeklerden birisi 'ne biniyonlan bizim otobüsümüze sen mi dindarsın?' diyip başörtüsünü çekiyor. Daha sonra açılan davada Elifin kadın metrobüsüne binmemesi tahrik nedeni olarak sayılabilir ve bu kişi rahatlıkla serbest kalabilir. Teşekkürler yeni akit metrobüsler pembe olsun.

Cevapla

Sözügüzel

Şuna it ürür desene be kardeş yalniz itlere hakaret olmasın

Cevapla