İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Metin Feyzioğlu: Atatürk gelse ve ‘evet’i savunsa ben karşısında olurum

CHP, HDP, FETÖ ve PKK’nın içinde bulunduğu ‘hayır’ blokunun içinde yer alan Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, “Bugün Atatürk gelse ve ‘evet’i savunsa ben yine karşısında olurdum.” dedi.

Metin Feyzioğlu: Atatürk gelse ve ‘evet’i savunsa ben karşısında olurum
Eklenme: 04 Mart 2017, 13:33

CHP , HDP, FETÖ ve PKK’nın içinde bulunduğu ‘hayır’ blokunun içinde yer alan Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, “Bugün Atatürk gelse ve ‘evet’i savunsa ben yine karşısında olurdum.” dedi.

Metin Feyzioğlu konuşmasında referandumda "hayır" denmesi gerektiğini savunarak, “Benim Binali Bey ya da Tayyip Bey ile bir sorunum yok. Sistemle sorunum var ve bu getirilmek istenen sistem kriz doğurur. Türkiye başkanlık ile yönetilir, ama sorun yönetenin denetimsiz bırakılmasıdır. Getirilmek istenen sistemde hiçbir denetim organı yok başkanı denetleyecek. Bunun çözümü Cumhurbaşkanı'nın anayasaya uymasıdır, anayasanın Cumhurbaşkanı'na uydurulması değil... Bugün Atatürk gelse ve ‘evet’i savunsa ben yine karşısında olurdum. Çünkü bu yanlış. En başta hukuksal olarak yanlış bir durum var ortada.” dedi.

Mirat Haber

 
Haber Tarihi: 04 Mart 2017, 13:33
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ümit

Bu cümle sizin yıllarca Mustafa Kemal'i nasıl kılıf olarak kullandığınızı gösteriyor. Hani önderiniz yol göstereninizdi yada lideriniz yanlış yoldamıydı hep ?

Cevapla

Yusuf can

Acaba M,kemalin karşısında konuşabilir miydin önce onu bir düşün,bir zamanlar bir zavallı vardı Cebrail alys.parti kursa oy vermem diyen,yani olmayacak duaya amin diyorsunuz,

Cevapla

ahmed

Olum atapüt zaten gelmez. Yine içtin zırto

Cevapla

Hayrettin Taşpınar

Hiç merak etmeyin MUSTAFA KEMAL hayır demez çünkü o bir devrimciydi.

Cevapla

Önce vatan

Bunlar ATATÜRK'cu degil.bunlarin sayesinde insanlar ATATÜRK'u yanlis tanidilar.ATATÜRK kalksa bunlarin suratina bile tukurmezdi.bu istismarcilarin elinden atayi kurtarmak lazim.İnonucu,maocu bir guruh bunlar,ama kesinlikle ATATÜRK'cu degil.kendisini ATATÜRK ten ustun gordugunu bu sozuyle anlayan anlamistir.

Cevapla

Hüseyin

De ni hele de gör noluyor

Cevapla

ufuk

işte bu doğruluk budur biz tek adamlığa karşıyız isterse nazım hikmet evet desin yine farketmez

Cevapla

adem

zaten sizin atatürkçülüğünüzün hikaye olduğunu biliyoruz.sen ve yandaşların asla atattürkçü değildiniz. sadece atatürk ticareti yapan atatürkçülükten geçinenlerdiniz.atatürke rağmen hayır oyu vereceğini söyleyerek aslında bu gerçeği dile getirdin.takke düştü kel göründü.foyanız meydana çıktı.

Cevapla

Hakan

O zaman idam edilirdin!

Cevapla

Kana Kan

Admamin yüzünden derin hiypnozlasmis gibi seklinten Fetocu oldugu belli, IDAM, böyle adamlar simdiye kadar TC ye ne verebildiler, Hepsi birer Camur

Cevapla

Murat yazgan

Baro başkanına bak Konuşmaya bak Kahvedeki hasan amca Daha bilimsel konuşuyor O gelse o gitse bunları bırakın Allah ın emriyle o nun gelme imkanı zırnık dahi yoktur

Cevapla

Şevket Sürahi

Kafasına dank etti Gazi'nin 1938 hayata veda ettiği.

Cevapla

Gülistan

Biliyorduk zaten sizin çakma Atatürk,çü olduğunuzu, işinize gelirse Atatürk,çüsünüz. Gelmezse... Bukalemun misali, her şekle giriyorsunuz. Maşallah hadi canım

Cevapla

rifat

Alayınız gelin alayınızzzzzzzzzzzz!!!Allah ın izniyle ve yardımı ile 16 nisanda topunuzu sandığa gömeceğiz...

Cevapla

HACI

Atatürkde çok üzülürdü.Ne hallere düştünüz.Bittiğinizin resmidir.

Cevapla

Ismail

Yazıklar olsun sana ve seni koltukta oturtan a.baru başkanı olmuşsun ama kendi şahsi fikrini her şeyin üstünde tutarsin. Kendini Atatürk ten daha akıllı zannediyor sun ? Yazık devlet senin gibi lere kaldı. Yazık Türkiyem yazık kimlere kaldın.

Cevapla

Hasan

Atatürkte sana gereken cevabı vermesini çok iyi bilirdi atam gör bunların halini sendenmiş gibi davranıp senin yönetim sistemine karsi çıkıyorlar muasır medeniyetler seviyesine herşeye rağmen ulaşacağız senin yolundan ayrılmayacağız yurtiçi ve yurtdışı tüm düşmanlarımızı dize getireceğiz izinden ayrılmayacağız.Ne mutlu Türküm diyene!!!

Cevapla

Rabia Zafer

Beyaz Türkler, Hayır desin, Gerçek Türkler, Evet, diyor.

Cevapla

MUHSİN

bir gün sende kapı önüne konulacaksın merak etme. atatürk gibi bir diktatöre karşı olamazdın. idamın verilmişti çoktan....

Cevapla

Mehmet

E tabi alıştınız işinize gelmeyen başbakanı anında şutlamaya.... Bu sistemde o yok... Artık getiren de,götüren de halk olacak....

Cevapla