Merkel'den küstah Türkiye çıkışı: Son bulmalı

Almanya Başbakanı Angela Merkel, "Türk liderlerin yaptığı Nazi kıyaslaması son bulmalı" dedi.

Merkel'den küstah Türkiye çıkışı: Son bulmalı
Eklenme: 20 Mart 2017, 15:42

Türkiye'den gelen Nazi benzetmelerini hazmedemeyen Merkel, "Türk liderlerin yaptığı Nazi kıyaslaması son bulmalı" dedi. Merkel ayrıca, 16 Nisan'da yapılacak anayasa değişikliği referandumu için Almanya'da yapılacak etkinliklerin yasaklanabileceği tehdidinde bulundu

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 15:42
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

hakikate çagrı

500 bin eli silah tutan suriyeli gençbeyoglunda ,kizılayda ,alsancakta, denizlide artist astist dolasırken.Mehmedim adını bilmedigi suriye köylerinde şehit oluyor.

Cevapla

Enver

Almanlar haklı beyler, 3-5 oy için ortamı geren kavgacı siyasilerimiz yüzünden oldu bunlar. Adamlar rahatsız oldular, kendi ülkelerinde onaylamadıkları siyasi görüşleri istemiyorlar. Onlarda sizden daha fazla mümin sıfatı olduğuna eminim...

Cevapla

15 TEMMUZVE241ŞEHİDİMİZİUNUTMADIK!...

NAZİSURATLIMEYMENETSIZ TÜRK-İSLÂMDÜŞMANIİBLİSKADIN

Cevapla

15 TEMMUZVE241ŞEHİDİMİZİUNUTMADIK!...

NAZİFAŞİSTMERKELBUİTHAM VESUÇLAMAMIZSÜRECEK...ALAYINIZ ARKABAHÇENİZABİLEBERABER FAŞİSTNAZİLER

Cevapla

Ümit

Çakma İskOÇyalı senindemi zoruna gitti..

Cevapla

zafer

ulan nazist apo onlarin yaptiklarinin yaninda bizim soyledigimiz iltifat olur birde sana secerini cikarmani tavsiye ederim gerilerde bir yerde almanlarla kesismis olabilir

Cevapla

Savunan

Evet...pkkcısın ozaman desteklediğine göre...

Cevapla

Yavuz Selim

Hani Cumhurbaşkanımız Tayyip Erdoğan "İslam ile terörü yan yana getirme, İslami terör olmaz" diyerek buna fırça attı ya.Almanlar da şimdi bizi Naziliklesuçlama diyerek karşılık vermiş oluyor kendilerince. Ey Hans, Nazilik almanın en önemli şahsi özelliğidir! Son yaptıklarınızda birer ispatıdır.

Cevapla

Osman

Bu ..ağı kale almayın

Cevapla

mehmet gül

Gerçekleri duymak zorunuzamı gitti

Cevapla

Ahmet

Kadın hakli.

Cevapla

yasin

almayada yasayan bir gurbetci olarak sunu soyliyebilirim, bir cogumuz referandumdan insaallah evet cikmasive turkiyede istikrar saglamasi hali, burda olan paralar turkiye kayacak bir isyeri sahibi olarak soyliyorum, bunlarin biraz kudurmasi ondan da

Cevapla

ali

Arkadaş Mademki ab küstah konuşuyorlar siyasilerimiz onlarla ilişkileri kessin. Hem küstah diyeceksin hemde onlarda medet bekleyeceğim.

Cevapla

KARAMAN

ELİNDEN GELENİ ARKANA KOYMA NAZİ BOZUNTUSU KARI...SİZ HERZAMAN DÜNYAYI KARIŞTIRIP SONRA DA YENİLİP KI.INIZIN ÜSTÜNE OTURURSUNUZ.

Cevapla

Ak Saçlı

Battı mı

Cevapla

hasan has

ozaman ders kitaplarindan kaldirilmali!avrupada bunlari ogretiyorlar, 2'nci dunya savasi.

Cevapla

sahin kahire

Eyyy millet.elineze ister almanca,ister ingilizce,ister türkçe faşist almanya yazıp,fotoğrafını çekip koyun.tıpkı bu pislik almanmalın "nien" yazıp koydukları gibi.

Cevapla

Abdullah

"Bize Nazi demeyin" deyince küstahlık mı yapmış oluyorlar? İnşallah şu çifte vatandaşlığı kaldırırlar da Almanyadaki AK parti sever kardeşlerimizin gerçek yüzlerini görebiliriz.

Cevapla

Serkan

Yola gelmezsen yola getirirler Merkel

Cevapla

Murat Öztürk

Kendileri şikayet edeceklerine uygulamalarına baksınlar.

Cevapla