Merkel'den Erdoğan'ın 'Nazi' benzetmesine pişkin cevap!

Son günlerde Almanya ile Türkiye arasında yaşanan diplomatik krize yönelik açıklamalarda bulunan Almanya Başbakanı Angela Merkel, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Nazi benzetmesine "Türkiye önemli bir ortak ancak Nazi karşılaştırması üzücü. Nazi dönemine yönelik açıklamalar sonlandırılmalı" dedi.

Merkel'den Erdoğan'ın 'Nazi' benzetmesine pişkin cevap!
Eklenme: 09 Mart 2017, 12:09

Merkel, "Türkiye önemli bir ortak ancak Nazi karşılaştırması üzücü. Nazi dönemine yönelik açıklamalar sonlandırılmalı" ifadelerine yer verdi.

Merkel, son günlerde Türkiye ile Almanya derin görüş farklılıkların bulunduğunu hissettiklerini belirtti. 

Merkel Türkiye'de tutuklu bulunan Die Welt muhabiri Deniz Yücel'in bir an önce serbest bırakılmasını istedi. Merkel Türkiye ile güçlü bağların olduğunu vurgularken, ilişkilerin de bu noktada geliştirilmesi gerektiğini vurguladı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Murat Aygen

ALMANYA bir İslam ülkesinin Atatürk'ün sırât-ı müstakimi üzre olup olmadığını tayin eden karar merciidir. Verdiği kararın temyizi mümkün değildir. Kuvveti-kudreti hep mübalağa edilen Britanya'nın bile böyle bir otoritesi yoktur. Nazizm bu otoritesi ile hala dimdik ayaktadır.

Cevapla

halit yaşar Bükülmez

kandilin ablası,nazi artıkları yüzünüze tüküreyim.

Cevapla

Eski Yeni

Murat Bey ermeni tasarısını kabul eden Almanya'ya nasıl davransaydın sizce.?100 yıl sonra cem maşası ile tasarıyı mecliste kabul ettiler...Yahu 100 yıldan beri neredeydiniz.?.Gelecekte Türkiye almanyadan daha zengin bir ülke olacak bunuda kayda alın Murat Bey ...

Cevapla

Mehmet

Türk vatandaşları alman bankalarından paralarını bi çeksin bakalım almanyanın hali nice olur

Cevapla

Onur

Bu merkel bizim reise abayi yakmis da reise yakismaz bu. Musluman olsun belki reis bunu alir.

Cevapla

Şener

Anladıkları dil buymuş. Umarım dikkatlerini çekebilmişizdir. Diktatör dediğiniz sürece sizde nazisiniz.

Cevapla

abızer

referandumdasonra sanıyorum almanayadanda özür dileyeceğiz. tıpkı rusyadan diledeğimiz gibi. Almanya rusyanın koyduğu ambargo kadar ambargo koysun bırakın özürü almanayanın kapısında yatarız. inanmayan ihracat ithalat ve turizm oranlarına baksın

Cevapla

erkan dalkilic

güclüymüssss dedigi lafa bak alcaklar Türkiyeye düsman olmak icin imamlari yasakladilargötlerini kurtarmak sabotazci pici gazeteciymis kurtarmak icin amaErdogan isi biliyor rezil oldular almanyada bütün tavuklar gülüyor

Cevapla

iskender

Bu ÇAKILDAKLI merkel 124000 peygamberi katleden dedelfrini ecdadımızın ipanyadan ülkemize taşıyip ölümden kurtardığını bildiği halde zarkozi gibi nankölük ediyor.Parlamentonuzda kabul ettiğiniz iftira yasasına nedemeli? HALLT DİPAPPİN !!!!!!

Cevapla

Enver Bakırcı

En fazla 6 ay sonra Alman'lardan özür dileriz. Bakın yazıyorum buraya.

Cevapla

Ali Zengin

Kendilerine nazi benzetmesine nasıl da tepki veriyorlar ama hergün radyolardan tv lerde vede gazetelerde islam törörü diye bahsederken hiçde müslümanları kırdıklarını hakaret ettiklerinin farkında değiller galiba nede olsa özgürlük yanlız kendilerine

Cevapla

Talha

Berlin'den selamlar Allah reis den razı olsun kâfir hakkından iyi geliyor kâfir Ler iyice kudurdular haber sadece Erdoğan başka dertleri yok demekki doğru yoldayız sizin paranız varsa bizim de size o parayı veren sizleri konuşturup cehennem odunu yapan yüce Rabbimiz var o herşeye Kadir ve Hâkimdir sonunuz geldi çok az bir zamanınız kaldı batılı kâfirler Allah İslam düşmanlarını Ya Kahhar ismiyle Kahr perişan eylesin

Cevapla

Fazil

He tmm tmm sus.

Cevapla

osmanoğlu2023

kadın, kadınlığından olsa gerek aslında çok efendiceyani diplomatik bir dille adeta taşı gediğine oturtmuş bizim muhalif vekillerimiz bu durumda bir çval inciri berbat eder işin içinden öyle çıkardı...fakat hamfendi öyle yapmadı bizimle çalışmak isteyen kendini düzeltsin dedi... yani neyapsın gelipde boğazımızı sıkacak hali yokya! azıcık daha çabalasak imana gelir diye düşünüyorum..! tatlı dille ama :)

Cevapla

Misafir

Peki sizde bize o soytarılık gazeteciyi verin adını bile demek istemiyorum o sizin Cumhurbaşkanı naz köpeğini verin.

Cevapla

Musa

İlişkilerin bunoktada geliştirilmesi gerekiyorsa terör hamiliģini bırakacaksınız bayanMerkel .

Cevapla

murat

Hep bir dusman var. Is rail America ardindan rusya simdi almanya. Komsularda dost ulke kalmadi. Trump in gozunun icine bakiyoruz. Putin den ozur diledik. ... Hala konusuyoruz

Cevapla

hay bin gunduz

çok ağırlarına gitmiş iyi bozdu Babam hepsini EVEEEEEEEEEETTTTTT

Cevapla

katalan

ne diyecekti biz nazi devamı mıyız mı diyecekti biraz mantıklı haber yapın nasıl olsa bir ara yumuşayacak ilişkiler o zaman yazmaya yüzümüz kalsın biraz. 

Cevapla

Betül

Gerçekler canınızımı yaktı nazisiniz terör yandaşısınız her türlü pislik sizde

Cevapla

Cemil nadir özgün

Salak.salak.salak mergelll!!!

Cevapla

ufuk

baya pişkinmiş. bu ne pişkinlik. pişkiniz pişkinler pişkin.

Cevapla

Zerrr

işinize geline nazi dönemi geçmişte kaldı kapansın. işinize gelince ermeni sözde soykırımı 100 yıl geçsede sıcaklığını korusun.. Harbiden varya Türkiye ve Erdoğan yalnız insan... Boyunn devrilsin şeytan fetullah..

Cevapla

Ahmet

Yaaa !!, öyle mi Merkel? Nazi söylemi gücünüze gitti? Diktatör sözü de bizim gücümüze gidiyor.

Cevapla

Abdullah

Bu kadar pişkin ve küstah cevap verilemez. Bu Almanlar ne kadar kaba ve küstah şu kadının dediklerine bir bakın hele.

Cevapla

Dursun Ali

Avusturyada yasiyorum Reisin Nazi benzetmesi cok ama cok zorlarina gitti. Bunlarin dilinden ancak Reis anlar helal olsun.

Cevapla

anti faşo

Hitler savaşı kazansaydı onunla gurur duyacaktınız ama savaşı kaybedince kötü adam ilan edildi. Beğenseniz de beğenmeseniz de barbar Cermen kavimlerinin ve Adol Hitlerin torunlarısınız. Soyunuzda faşizm var.

Cevapla

Bülent

Faşist, nazi almanlar.Sizde hiç utanma yokmu?Yıkımdan çıkmış ülkenizi Göçmen olarak gelen Türk işçiler beden güçleriyle ayağa kaldırdı.Bumu sizin fevanız Türklere karşı.Utanmanız gerekirken nedir bu Türkiye düşmanlığı, nedir bu terör destekçiliği.

Cevapla