Meral Akşener'e son dakika şoku! Salon kullanımı ptal edildi

Referandumda ''hayır' çalışması yapmak üzere Çanakkale'ye giden Meral Akşener'in programı iptal edildi.

Eklenme: 11 Şubat 2017, 19:06

Meral Akşener’in Çanakkale’deki toplantısı salon kriziyle başladı. Kolin Hotel’in Megaron Salonu’nda bugün saat 14.00’de düzenlenecek toplantıya kısa süre kala otel yönetimi, salonun kullanımını iptal etti. Toplantıya gelen yaklaşık 1000 kişi, kararı öğrenince otel yönetimini protesto etti. Ellerinde bayrakları sallayarak ’Başbakan Akşener’ sloganları atmaya başladı.

MHP'den kovulan Akşener'den referandum tahmini!

Salonun kullanımının neden iptal edildiği öğrenilemezken, Meral Akşener’i dinlemeye gelenler, cep telefonlarının ışıklarıyla salonu aydınlatmaya çalıştı. Otel girişinde önlem alan polisin, gelenleri tek tek aramadan geçirdikten sonra otele girişlerine izin verdi.

Meral Akşener, elektriklerin kesildiği ve katılanların cep telefonları ışığıyla aydınlatmaya çalıştığı salona gelerek, toplantının iptal edilmeyeceğini söyledi ve konuşmasını yaptı.

 
Haber Tarihi: 11 Şubat 2017, 19:06
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Maamet

Suçu varsa devlet cezasını verir. Onun ötesi iftiraya girer. Haa hükümet tutuklamiyorsa ve bu durum hoşunuza gitmiyorsa sizin yerinizde olsam akpye bir daha oy vermem. Suç sizde yani. Bırakın herkes demokratik hakkını kullansın. Yok korkuyorsanız o başka tabi.

Cevapla

Alper

Kendi eleştirmeleri iktidara gelince içselleştirenler,Nasıl müslümanız diyorlar bunu izah eden Varmı?Kuarn iştişare ve çıkan sonuca uyun diyor,eğer yeni sistemde tevhid,,liyakat,,şefkat ve merhamet,adalet varsa bu anayasaya evet.Temsili sisteme hayır,doğrudan katılıma evet.

Cevapla

Bozoklu

Bu ne sacmalik.eger fetocuyse tutuklarsin.kanita bile gerek yok.kimler tutuklanmadi ki. Yoksa engellemek ne demek.bu mu demokrasi. Cikin aciklayin ki millette bilsin.

Cevapla

Fatoş

Bununda sırası gelecek biraz sabır başkanlık bir gelsin hepsi dünyanin kaç bucak olduğunu görecekler

Cevapla

sami erol

insanımız mağdur edileni sever hatta baştacı yapar...akp ayağına sıkıyor....

Cevapla

SİNOP

Anayasa değişikliğini hazırlayan Sayın Binali YILDIRIM ile karşı çıkan Kemal KILIÇTAROĞLU Açıkoturumda karşılıklı anlatsınlar neye evet neye hayır

Cevapla

Mehmet Türk

Orada on tane ülkücü olsa ora öyle olmazdı yalan herşey uydurma kendi çalıyor kendi oynuyor

Cevapla

Mehmet Türk

Bu kadın rolünü çok güzel oynuyor aynı fetoş gibi sanki birileri kendinden korkuyor algısını yayma çalışıyor kendi çalıyor kendi oynuyor başına toplamış fetoş chp hdp bizde yutu sanıyor. GÜZEL OYNUYOR.

Cevapla

Kaya Kurt

Ülkede demokrasiden bahseden evetçiler demokrat olmayan yöntemlerle hayırcıları susturmaya çalışıyor. Korku dağları sarmış demek ki.

Cevapla

Ahmet

Aynen bu kadın tıtuklanmalı daha nekadar bu kadın böyle orada burada atıp tutacak bunun ağa babası kim türkiyede hoşlanmıyoruz bu kadından

Cevapla

Yavuz

Çevik bir tutuklandımı ki bu karı tutuklansın.

Cevapla

Levent

Güzel oyun;Benim konuşmama izin verilmiyor,benden korkuyorla izlenimi verilmeye çalışılıyor. Madem otel izin vermedi nasıl salona girip konuşma yaptı. Yemezler.

Cevapla

kayalar

bizim sitede 2 suriyeli aile var herifler 28 er yaşında iki senede 3 yılda 6 çocuk yaptılar. bende 8 yılda bir çocuk hayatmı bu

Cevapla

MAKSUT KARAMAN

MERAL HANIM HER ŞEYDE BİR HAYIR VARDIR SEN 28 ŞUBARTIDA SAVURDUN BU GÜN SENİ ENGELLİYENLER 28 ŞUBARTTA SENİN ARKANA SAKLANIYORDU

Cevapla

omer

YUZLERINE TUKURUP DARBECILERI ISTEMIYORUM DE ... KIMSE KIMSENIN OTELINI BASAMAZZ...MERAL VE TAYFASI ICIN IYI GUNLER BUNLAR DAHA... SOKAKTA YURUYEMIYECEK DURUMA GELECEKLER...HELE SU SUYASI FETOCULARA SIRA GELSIN !!

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Fetörcü otel kalmadı tabi ne yapsınlar. Kesin bu oteli de başka amaçla tutmuşlardır otelde gerçeği öğrenince iptal etmiştir.

Cevapla

Bahadır

Tayyib-i Muhterem Başkan seçildiğinde KESİNLİKLE Siyasi partilerdeki tüm Vatan haini fetoşlar mahkeme huzuruna çıkacaklardır. Şu an zamanlama taktiği var. Meral fetoşuna da gereği yapılacaktır.

Cevapla

NECAT TUNA

BAK BUDA SİYASÎ BAYAN SOYTARISI MEMLEKET SOYTARIDAN GECİLMİYOR HACISINDAN HOCASINDAN DOKTORUNDAN PROFÖSÜRDEN ANAMUHAFELET BAŞKANINDAN BELEDİYE BAŞKANINDAN İL MECLİS ÜYESİNDEN POLİSİNDEN ASKERİYİSİNDEN NE DİYEYİM NE KADAR KANI BOZUK SÜTÜ BOZUK VARSA HEPSİ BENİM ÜLKEMDE

Cevapla

vi kayabaş

selam yahu fetos bagkantusi kesin olan 15 temmuz dan onceben basbakan olacagim diyen yurtta sulh bagkantilr darbecilerle kol kola olan bu teriristlere niye konustyruluyir ve soz hakki hayir kamoanyasi yaptiriliyor.bu vatan hainleri vatani satmat icin hayir kamoanyasi yapiyirlar.butun hayurcilarin hrpside vatan din bayrak ezan dusmabidur.vatani atalari gibi satmak icin yeni yonetime hayir diyorlar.bunlar Allahsuz kitaosizdir.heoside teror orgutu ve birbitleruyle kolkoladirlar.bunlarn eke baslari sorgulanmali ve gizaltina alinmakidir.El babta bile rusyayla aramizi acmak icin kesinlikle elleri vardir.

Cevapla

Avini

Hepsi yalançı ucuz işçilik Millete faydasız Kendilerine yabancı zebaniler

Cevapla

Eyup

Acizlik

Cevapla

bahadır bilir

Meralin numarası bu. Hotel sahibide bunlardan. Daha fazla reklam olsun diye çalışıyorlar. Niye ülkücüler otele hiç zarar vermeden çıkmışlar. Çok garip değilmi?

Cevapla

Kerem

Nasılda ödleri kopuyor bu kadından. Helal Meral hanım yürü. Sözde erkekler ama kadına siyaset yapma hakkı bile vermiyorlar. Bide demokrasi var diyorlar ülkede. Gümbür gümbür hayır geliyor

Cevapla

harun evetci

HER ZAMAN HER YERDE EVEEEEET Evet diyenler senin babanı mı öldürdü M.ali

Cevapla

Mustafa

Bu kadın başbakan olsun diye 15 temmuz darbe girişimi olmadı mı? Yaktırdığı kağıtlar neyin nesiydi? Adalet nerdesin?

Cevapla

Mustafa

Akpliler de bahçeli de ne çok korktu bu kadından. Ödleri patlıyor açılımcıların

Cevapla

Uğur

15 Temmuz'dan önce aylarca Yurtta Sulh dedi, sonra tesadüfe (!) bakın ki Yurtta Sulh Konseyi adında aşağılık bir FETÖ'cü haydut çetesi ülkeyi ele geçirmeye kalktı. Hâlâ ısrarla aynı yolda uğraşıyor; belli ki Allah onu iyice düşürmek istiyor.

Cevapla

Teyyo

Siz böyle farklı düşünenlere söz hakkı tanımayın. Bak o zaman tepki oyları nasıl çoğalıyor. Hayır evet cilerin despotluğunuz sayesinde 57den 67 e çıkarsa şaşmayın

Cevapla

ersan

Butun fetoculer akp turkce olimpiyatlarinda katilan akp li bakanlari hala unutmadik.bu arada emri veren belli.aksener hic bir zaman 15 temmuzda basbakan olacagjm demedi uydurma bir haber

Cevapla

mehmet

konuşma hakkı vermeyin şu hayırcılara nasıl iş bu . ya hayır çıkarsa ne olacak

Cevapla