Meral Akşener, yeni parti kuruyor! İsmi bile belli

MHP’deki istifalarla yeni parti iddiaları alevlendi. Akşener’in kuracağı iddia edilen yeni partinin ismi de kulisleri hareketlendirdi.

Meral Akşener, yeni parti kuruyor! İsmi bile belli
Eklenme: 19 Nisan 2017, 10:38

Yeni oluşumun ‘Milliyetçi Türkiye Partisi’ (MTP) adı altında bir araya geleceği siyasi kulislerde yer aldı. Akşener’in referandumun ardından siyasi danışmandan ekonomistine, proje üreticisine ve stratejistine kadar yeni bir kadro yapılanmasına gideceği gündeme gelmişti.

Bu isimlerin Akşener’in başkanlığında MTP’de bir araya geleceği ve ilk seçimlere de bu parti altında katılacağı belirtiliyor.

 
Haber Tarihi: 19 Nisan 2017, 10:38
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ahsen

parti olan hiçbir ihanet cephesi yaşamamıştır.cem uzan,komünist partisi,ldp ve enson hdp de tarih oluyor.meral akşener memleketi satmak için parti kuruyor buradan bir cacık çıkmaz.

Cevapla

Al-i Osmanlı

Ahmet Davutoğlu nu lütfen hariç tutalım. Diğer leri ile yanyana koymak çok abest. Lütfen

Cevapla

muhammet

hayır diyen butun teror orgutlerının yanında olup şimdide milliyetçi adı altında partımı kuruyorsun içimden güzel şeyler geçiyor senin için meralllll..

Cevapla

Nur

Yurta sulh cihanda sulhpartisininleydigagasıbu kadın bu kadını kim koruyor acep

Cevapla

Emin kaynak

Yani butun hainleri toplasin

Cevapla

irem

Yıllarını siyasete adamış Devlet Bahçeli'ye kimse yalaka diyemez. Meral Akşener gibi sinsi bir kadının tuzağına düşen gençleri ise ACIYARAK izliyorum

Cevapla

Salim emre

Parti'nin ismi ni yanlış koymuş FP olması gerekirdi(feto cular, parti si)..

Cevapla

Osman 61

Bunlar türkiye yi karistirmak istiyor kadindan Lider olmaz. Gitsin evinde corba yapsin. Insallah allahin izniyle pis soytarlarin sonu gelir abdulatif şener. Hüseyin celik,ve diyerleri.baskaninimiz Akilli olmali kendi icinde yeni yapilanma ayaklanma olabilir. Hemen derhal temizlenmeli. Allah yardimcilari olsun.

Cevapla

mehmet

28 subatli yıllarda Refah Yol Dönemindeise övüyordunuz. Bircok kimse konuşamazken konuşan AKŞENER di.Hiçbir kimseye iftira atmayın veya atılan iftirayı dillendirmeyin. Atılan iftira muatabını ölmezden evvel mutlaka ama mutlaka Allah ın izniyle bulur.Hele bu bir bayan ise.Allah ve Rasulune inanan iman eden Allah cc rızası için ahlaki konuda heleki bir hanıma iftira etmesin.

Cevapla

Fes başıma

Çok şükür. Yalaka Bahçeliden kurtuluyoruz

Cevapla

Saçıuzun Aklıkıt

Sen parti kursan ne yazar be kadın!

Cevapla

Faik

VİP (Vatikan iti partisi)

Cevapla

Osman Batur

Bu kadına bu isimle parti kurdurmazlar. Çünkü FETÖ bir yerde toplanmaz. Keşke böyle bir parti kurulsa. En azından tehlikenin kaynağı belli olur. Bana göre FETÖ Ak Parti, MHP içinde hücre yapılanmasına devam edecek. CHP,HDP'yi saymıyorum zaten bu partilerde aleni faaliyet yürütüyorlar.

Cevapla

Delidumrul

Yanlış mtppartisinin açılımı milliyetçiTürkiye partisi değil yanlış yazmışsınız doğrısu bı olacak mtpmeralintabela partisi demek açılımı bu şekilde yanlışı düzeltin.Yörüüübe maral seni kim tutabilir feto ordan bir ürürdü mü hooop yorttasolhcehandasolhhhkalkınma projesi ile bu ülkeyi şahlandırırsın.Üstünebirde böyyyyükTürkiye şapgamı gaptırmam sosu ekleyin ha.Yeni başkan adayımız ve tek gerçek başkan adayımız maral ve fetonunhaşhaşileri vatan size minnettardırrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Cevapla

Murat Taşcı

Yok, bu isim biraz militanca. Sayın Bayan, partinin adını "Hizmet(!) Partisi"yapın da, hem herkes ne olduğunuzu daha net görsün. Öyle Milliyetçilerin arkasına falan kamufle olmayın çünkü bu Hizmet (!)'in ne kadar yerli, ne kadar milli, ne kadar sırtını millete dayadığını (!) bilmeyen kalmadı.

Cevapla

Efendin

Sen başında bekledin herhalde,yaşın tutuyormuydu?

Cevapla

Gazi

Hayırlı uğurlu olsun vatana millede

Cevapla

tuzcu

Kurtar bizi süper babaanne....Seni çok seviyoruz...İnan gençleri anlayan bir tek sensin....

Cevapla

Sonuna kadar demokrasi aşığı

Bence partinin adı fetoşun başbakanın partisi olsun.çok oy gelir

Cevapla

T.c. Vatan daşı

En güzel partının ismini Geziciler koysunbence daha güzelyakışır

Cevapla

Elin Oğlu

Bence çok isabetli olur...Ne kadar yavşak sizinle olacak görmüş oluruz...

Cevapla

alper

Simdi burada aksener e aferin, bravo diyenler icin zannedilmesin ki , hepsi ,milliyrtci, ulkücu, meralci . .Sirfmhp yi, ulküculeri boldugu icin Ve bahceli bu donemde akp destek verdigi icin, bahceliye olan ofkelerinden dolayi meral i alkisliyorlar. Yoksa, yoksa...

Cevapla

recepalbayrak

Iştahı kabardı ama seni destekleyen iki yuzlu mhp secmeni sen nesinki ne beklersin

Cevapla

Hkn...

VİP (Vatana İhanet Partisi) daha çok yakışır.

Cevapla

Abdullah

Madem Meral ablan bu kadar cesaretli bu kadar erkek .kendisine seni yağlı kazığa oturturuz diyen 28 şubatçılardan neden davacı olmadı

Cevapla

Muhammet

Fetonun partisi de oldu valla iyi oldu gene gibi partileri zehirkemekten kurtulur diger partiler yalniz feto oparasyonu ile gelen kemal nolcak onuda yanina alsa cia destekli feto maneviyatli birde milliyetci yi koyduk mu tadindan yenmez

Cevapla

Boran

Kurda boyunun ölçüsünü al sen eksiktin .

Cevapla

Osmanlı Tekrar 2099

Abdüllatif Şener'i Abdullah Gül'ü Ahmet Davutoğlu'nu Hüseyin Çelik'i Sadullah Ergin'i Fevzi İşbaşaran'ı Hakan Şükür'ü İdris Naim Şahin'i İdris Bal'ı Sinan Oğan'ı Ümit Özdağ'ı Yusuf Halaçoğlu'nu Uğur Dündar'ı Can Dündar'ı Emin Çölaşan'ı da yanına partiye almayı Unutmasın.

Cevapla

hayda

elin hamuruyla erkekişine karışma neolduğu belirsizvatan haini...

Cevapla

Ülkücü

Hani 15 temmuzda başbakan olacaktı:)))))

Cevapla