Melih Gökçek’ten çok sert açıklama

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, bu sabah saat 02.01’de kendi Twitter hesabından atılmış gibi gösterilen, “Yeni Anayasa ezici çoğunlukla kabul ediliyor, başkanlık geliyor güle güle Cumhuriyet, güle güle CeHaPe” yazılı mesaja ilişkin çok sert bir mesaj yayımladı. Gökçek, o mesajın kesinlikle montaj ve yalan olduğunu belirtti.

Melih Gökçek’ten çok sert açıklama
Eklenme: 11 Ocak 2017, 16:14

Ankara Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, sosyal platformlarda sık sık yaşanan gerçek dışı ve yalan paylaşımlara Başkan Gökçek adına atılmış bir tweet eklendiği belirtilerek, “Başkan Melih Gökçek’in hesabından atılmış gibi gösterilen ve art niyetli kişiler tarafından paylaşılan sözkonusu mesaja ilişkin Twitter hesabından açıklama yapan Başkan Gökçek, ‘Twitter’da bu mesajı bazı şerefsizler dolaştırmaya başlamış. Ben böyle bir tweet atmadım. Montaj bir tweet. Alçaklık para ile değil’ mesajını attı” denildi.

'MESAJI İLK ATAN KİŞİYİ ARAŞTIRIYORUM'

Gökçek, mesajı ilk yayınlayan kişiyi kendisinin de araştırdığını, ancak konuya ilişkin bilgisi olanların da mutlaka bildirmesini istediğini kaydederek, “Bizim Cumhuriyet’le sorunumuz olmaz. CHP'yi sevmem ama yok olmasını istemem. Ama ıslah olmasını isterim. Bu tip provokasyonlara karnımız tok. Yapan ve bu ikaza rağmen yayanlar şerefsizdir” açıklamasını yaptı. Gökçek, “Ayrıca bu tweet'i bilerek yayanlar hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunacağımı ve tazminat davası açacağımı ihtaren bildiririm” sözleriyle mesajını tamamladı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Cemil nadir özgün

Haydaaa Cemil koç burada zırvalamış. Demekki bir geliyor bir gidiyor!!!!

Cevapla

Ibrahim ak

Biraz gereksiz olmuş ama olsun sıra şeriata geldi ama maalsef erdoganla bu mümkün değil hersey zamanla rabbim guzel ulkemin tekrar Allahin kanunlariyla yönetildiğini görmeden canimi alma

Cevapla

TALHA

...TÜM SÜLALESİNİN 25 YIL ÖNCEKİ SERVETİNİ TOPLAYIN BU GÜNKÜ İLE KIYASLAYIN VE SONUCU GÖRÜN.... 

Cevapla

Murat

Yerli tivetter ön zamanı geldi

Cevapla

Abdullah

Melih başkanım zamanlamanız yanlış olmuş, başkanlık geldikten sonra atsaydınız daha iyiydi.

Cevapla

ali

Doğru bilen biliyo ankarayı ... sonra ..ama İnşallah Reis başkan olunca ondanda hesap soracak

Cevapla

mutmaine

ADAM YAZDIYSA ARKASINDA DURURDU , YAZMADIĞINA GÖRE BURADAKİ GEZİ ZEKALILAR sadece kendilerini tatmin ediyor, Hazımsız çekemeyen çirkef bir toplum var ülkede kim olduklarıda ortada...

Cevapla

CemilKoc

Sayin Gökcek,Olumlu ve Yapici Davrandiginiz icin Sizi Kutlarim.Hep böyle olun.

Cevapla

seren çetin

ülkem kimleri okuyor kimlerle le nelerle uğraşıyor bu kişiye birşey yazsakdeymez

Cevapla

Sami Civelek

15 Temmuz Gerçek Cumhuriyete geçişin aşamalarından biridir.İnşaallah başkanlık sistemi de Cumhuriyetimizin Milli karakterini pekiştirmeye vesile olur.

Cevapla

Cengaver Osmanli

Adam gibi adam . aynen Güle güle Cumhuriyet ve cumhurcuklar.

Cevapla

Birol Acar

Buna inanmamizi beklemiyosun herhalde, 

Cevapla

ahmet

Güle güle cumhuriyet demek anayasal suçtur.Anayasal düzenin işleyişini kısmen veya tamamen engellemek suçunda,"Anayasanın işleyişini tamamen engellemeye teşebbüs suçu" tanımına uyar bu cümle.Tabi anayasa değişecegi için bunun bir önemi yok. Mumla arayacak bu kişiler demokrasiyi,mumla.Gelsin bakalım. Gelip gördükten sonra anlarız. O yasa kabul edildikten sonra, bakalım başkan bir daha bakacak mı,o başkanlığa bayılanların yüzüne. O yasa kabul edildikten sonra görüselim. Herkes akp li olunca,akp herkese prim verilecek sananlar çok yanılıyorlar.

Cevapla

x-man

bu chp zihniyeti her türlü yalanı iftirayı atar sen rahat ol melih başkanım seni bilen biliyor...

Cevapla

Murat kirlenmez

Bu twet çogu kişinin ekmegine yag sürdü..hiç ama hiç gerek yok...

Cevapla

Mhp

Eeeeey Melih Gökcek efendi. Sen degil sulalen gelse cumhuriyetimizi Elimizden alamiyacaksiniz. Bu millet kimin Ne oldugunu coooook Iyi biliyor Melih Bey. Sen degil. ... hocan var ya.  o bile gelse cumhuriyetimizi elimizden alamiyacaksin. Bak göreceksin. Cumhurbaskanimiz ve Milletimiz Senin Neoldugunu bilmiyormu zannediyorsun eeeeey ...Melih Bey. Bu vatan Senin gibilerini coooook Iyi bilir.

Cevapla

Ahmet

Tweet hesabına dağılıp cikamayanlar belediye başkanı, işte yeni Türkiye

Cevapla

serkan

.... inecek var.

Cevapla