İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Melih Gökçek'ten çark eden Deniz Baykal'a cevap

Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Meli Gökçek, Deniz Baykal'ın çark ederek 'Abdullah Gül benim Cumhurbaşkanı adayım' sözlerine cevap verdi.

Melih Gökçek'ten çark eden Deniz Baykal'a cevap
Eklenme: 11 Mayıs 2017, 20:12

YENİAKİT.COM.TR - CHP eski Genel Başkanı Deniz Baykal katıldığı bir televizyon programında 2019 yılında yapılacak cumhurbaşkanlığı seçimleri için 'Abdullah Gül'ün ismini önerdi. O günden sonra kamuoyunda çokça tartışılan bu çıkış, Abdullah Gül'ün "Baykal'ın açıklamalarını ciddiye almadım." cevabıyla farklı bir boyut kazandı. 2007 yılında Gül'ün cumhurbaşkanı olmasının önündeki en büyük engellerden biri olan Baykal, umduğunu bulamayınca çark etti. Verdiği röportajda "'Evet Gül uygundur, ben aday olarak öngörüyorum ama 'olabilir' demedim. Abdullah Gül benim cumhurbaşkanı adayım değildir, onun cumhurbaşkanı olmasına karşı çıktım ve bununla iftihar ediyorum. Bundan sonra için de hiçbir şekilde benim öneriyor olmam söz konusu değil." ifadelerini kullanan Baykal, bir kaç gün önce söylediklerini inkar etti.

"BU KADAR ÇARK ETMENİZİ SİZE YAKIŞTIRAMIYORUM"

Deniz Baykal'ın son açıklamalarını sosyal medya hesabından değerlendiren Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Melih Gökçek, "Sayın Baykal, bu kadar çark etmenizi, samimi olarak söylüyorum, size yakıştıramadım." cevabını verdi.

 

 

 
Haber Tarihi: 11 Mayıs 2017, 20:12
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

abdi

Bun larin topu böyle

Cevapla

TURAN ALPTEKİN

Sayın gökçek bu chpkk lılardan her şey beklenir. 60 yaşında koskoca chp nin ATATTÜRK ÜN PARTİSİNİN GENEL BAŞAKANIYKEN ÖZEL KALEMİNE BEL ALTI ÖZEL TEDAVİ UYGULAYAN BU AZMIŞ KUDURMUŞ GAVATTAN 360 DERECE BİLE DÖNÜŞLER BEKLEMEK NORMAL. ŞAŞIRMAMAK LAZIM.

Cevapla

eynesurlu

çarketme bu solakların genlerinde var nede olsa chp genel müdürü çarkçıbaşı!

Cevapla

CAN BAR

70 yaşında milletvekili yaptığı karıyı eve atıp ohş yapan adama herşey yakışır Neyi yakıştıramadın GÖKÇEK

Cevapla

Emekli polis

Bu chpkklılarda yenilgi acısı hainlige dönuştü.

Cevapla

Şanlıurfa

Yakışır, Yakışır hem neler yakışır halk neler söylüyor neler gelin birde siz duyun.

Cevapla

Ibrahim ak

kemalle yatan şaşı kalkar

Cevapla

metin

Aslinda övgü var. Zira kötü bir davranişi kimlere yakistiramayiz....!

Cevapla

Aslan

Sayın başkan bırak deiz baykalida Ankara kalesine ak.

Cevapla

Arif

Baykal her fırsatta kk den öc almaya çalışıyor ama bu kez bir taşla iki kuş vurmaya çalıştı ancak elinde patladı.

Cevapla

tilki

Abdullah gül olabilir...

Cevapla

alattin kılıç gurun . .

yakıştıran ne olur yakıştırmasan ne olur Baykal kaset dahil her kepazelikleri kabul eder sen en iyisi başka eleştiri bul

Cevapla

Ali İsmail

Çarkçı Kmal'in yanında kala kala böyle olunuyor.

Cevapla

carksiz

Allahim sen benim aklimi koru..carkci kem..in carkci vekili..anlasilan bu partiye giren carkci oluyor..bunlar kendilerini yonetemiyor ki,milleti yonetsinler..fitneleri tutmadi...

Cevapla

Gjjhf

Son dakika yazıyonuz tıklıyon otel reklamı çıkıyo yeniakit ten beklemiyoduk bu kurnazlığı olmadı

Cevapla

gulsum

bence bazıları monotonluktan sıkılmış. haytlarına renk katmak istiyorlarsa yeni bir kaset çıkarabilirler .zaten siyaseti bilmiyorlar bari alanında uzman oldukları işi yapsınlar.

Cevapla

Emrah

Melih bey, karnınız acıktığında da mutfaktaki eşinizde Twit'le mi yemek istiyorsunuz? Allah bilir gece de uyanıp Twitlerinize bakıyorsunuz.

Cevapla

Levent 15

Niye ki? Bence çok yakışıyor!

Cevapla