İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Mehmet Metiner açıkladı: Darbe girişiminin arkasında onlar var

AK Parti İstanbul Milletvekili Mehmet Metiner, 15 Temmuz darbe girişimimin arkasındaki gücü açıkladı.

Mehmet Metiner açıkladı: Darbe girişiminin arkasında onlar var
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 12:22

YENİAKİT.COM.TR - AK Parti İstanbul Milletvekili Mehmet Metiner, 15 Temmuz darbe girişimine ynelik açıklamada bulundu. Sosyal medya hesabından bir mesaj yayınlatan Metiner, Fetullahçı Terör Örgütü'nün başlattığı darbe girişiminin arkasındaki gücü açıkladı.

'DERİN NATO' VURGUSU

Twitter hesabından açıklama yapan Mehmet Metiner, yayınladığı mesajında darbe girişimin arkasında 'Derin NATO'nun oldupunu söyledi.

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 12:22
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Kaya Kurt

Nato ülkeleri kontrol altında tutmak için kuruldu ve istemedikleri yönetim leri indirmek veya hizaya çekmek için Nato

Cevapla

salih

Derin nato illuminati bilderberg P2 mason hocaları Encümeni Daniş afrikada su kuyuları açmak için kurulmadı herhalde

Cevapla

Adem

SALLAMA.!!! DAĞARCIĞINDA BİRŞEY VARSA ÖT. YOKSA KAPA GAGANI MAHLUK.!!!

Cevapla

vatansever

Kardes irkcilik ve nankorluk yapma..kobaniye giden yuzlerce tirlik yardimi,suriyeden gelen onbinlerce kurdu,pesmergenin kobaniye sevkini, vs..unutma.. KURT KAVMINE SAHIP CIKAN TEK ULKEDE TURKIYEDIR..AGZINLA SOYLUYORSUN KIMLIK BILE VERMIYORLAR DIYE..BIZDE ISE CUMHURBASKANI OLUYOR..YALNIZ KIME SAHIP CIKMAYIZ..VATAN HAINLERINE,ASKERIME KURSUN SIKAN NAMERTLERE...NOKTA.DUANA DA AMIN..

Cevapla

Salih

Hedef saptiriyor, kendini gizliyor saftirikler inanıyor.

Cevapla

Emrah

Günaydın Mehmet Metiner... Daha yeni mi uyandın? 30 yıldır "NATO'dan çıkalım" diye yırtınıyoruz. Önce ne istediğini bileceksin. Hem Abd'ye yanaşıp, darbe olunca da ağlamak olmaz. Hem Nato üyesi olup, hemde Ortadoğu'da barış sağlamaya çalışmak olmaz. Biri diğerinin zıttıdır. "Siyaset yapıyoruz" diyorsunuz ama analiz yeteneğiniz yok.

Cevapla

cccihaddd

NATO nun zarardan başka bir şey verdiği YÖK tez zamanda da çıkmalıyız gladyo yapılanmaları NATO tarafından sağlanıyor bu herzaman dile getirildi. NATO Siyonist bir yapı kendinden olmayanı bir şekilde gladyo yapılanlarla dönüşüme değişime ugratarak dizayn ediyor. Bizim üzerimizde ki çalışmalarında da doktora tezi yapıyorlardı ancak 15 temmuzda başaramadılar. Her daim Allah yardımcımız olsun.

Cevapla

Ragıp

Nato darbe yapcak. Ve basaramicak. Gecin efendim sacma sapan zirvalari. Millet gercegi biliyo. Hic ona buna atmayin. Hersey ortada. Kavurmaci cikar kadin yasli hastalar borek acanlar icerde perisan. Onlar da yargilansin ama adamina gore hukuk var. Feto yi bu hale getirenler hala koltuklarinda ekranlarda. Baska cemaat buyumedi de neden feto bu hale geldi. Cunku akp tam destek verdi. Diger kucuk cemaatler hep kucuk kaldi. Sebebi akp onlara fetoye verdigi destegi vermedi. Sonuc : vicdanlar yarali millet sizleri affetmicek.

Cevapla

Tele Ferik

Nasil olduda biz dusunemedik bunu hay allah. Adam bulmuş sucluyu. Alooo 19 Mayis 1919 da masaya yumruk vuruldu 1923 te nokta konuldu. Demekki olabiliyormus Bosver derin Natoyuda bu hale nasil geldik niye geldik onu bir dusun Metinnnn..

Cevapla

strategu +3

bu gün 3 milyon suriyeli göçmene tahammül eden türkiye çok değil 5 yıl önce kuzey suriyedeki esad rejiminin kimlik bile vermediği bir milyon kürde kucak açıp sahip çıksaydı etrafta şire- şeker bırakmasaydı.... doğuda saddamın kahrına uğrayan 7 milyon kürd ile sıkı kültürel ve ekonomik bağlar kursaydı taaa uzaklardan şire-şekeri görüp birileri gelmezdi gelemezdi..şimdi ise kısa seneler evvelki ihmalinin vebalini çekmeye mustehak olmazdı..KÜRD KAVMİNE SAHİP ÇIKMADAN TÜRKİYE NE DAHİLDE NE HARİÇTE HUZUR BULABİLİR LİL ESEF..allah bu iki aziz kavmi zalimlerin zulmüne malzeme olmasına izin vermesin +3.

Cevapla

strategu +2

ve türkiye coğrafyasında tüm tek millet yek vucud olarak dinlerini hiçbir baskı ve farziyet olmaksızın asayişi bozmamak kayd u şartı ile yaşamaklığını yasa ve kuvvetleri ile teminat altına alır maddesini yürürlüğe almazsa sittin sene ne kendi ne dünya sulh u selamete vasıl olur.ulaşır..binaenaley allah fırsat vermişti türkiye kullanamamıştı..ŞÖYLE Kİ..+2

Cevapla

Cihangir Selçuk OSMANLI

EVET NATO.....VATIKAN'IN BU ... ( CIA-M16-MOSSAD-FRANSIZ İSTHB.) PERDE ARKASINDA 4. BELKİ 5. ORTAĞI OLDUGU ANLAMINA GELIYOR. FETÖ 'YÜ TURKIYE'Yİ DIZAYN İÇİN, İRANLI MOLLALARI İRAN'I YÖNETMEK İÇİN, TAHİR-ÜL KADİRİ ' DE PAKISTAN'I DİZ ÇÖKTÜRMEK İÇİN BU DESSAS VE ŞEYTANİ ORTAKLARIN ORGANİZE HAREKET ETTİKLERİ ARTIK MÜŞAHADE EDİLİYOR. AZİZ MILLETİMİZ VE DEVLETİMİZIN MÜTEYAKKIZ OLMASI NE KADAR İSABETLI VE YERINDE .ALLAH'A ŞÜKÜRLER OLSUN.

Cevapla

strategu +1

mehmet bey, ben sizin en eski kitaplarınızı da okuyan biriyim.sizin kitaplarınızda adı geçen tenvir neşriyat ile tanışınca fetö ve diğer nurcuların! okuduğu risalemsi ! kitapları okumadım ve nurcu ! olmadım ççok şükür.bağımsız muslumanım elhamdulillah..bu bir yana..sizin şu nato falan filan sözünüze gelince..gözüm bak, bunlar boş laf..eğer türkiye anayasasında türkiye idaresi kürd kavmi başta olmak üzere sair eqvamın kültür ve derin tarihi dokusuna hurmet eder ve yasa ve kuvvetleri ile bunları teminat altına alır...+1

Cevapla

hakanozmen

metin bey bu fetocu kavurmacı ve seyinoglu neden bırakıldı bilgin var var ama sen neyle meşgülsün ataşehirde manitacılık ankarada hırsızlık biz seni oraya bunun icinmi gönderdik metinnn

Cevapla

Murat

Türkiye'de kaç Nato üssü var. SOn 15 yılda kaç yeni us açıldı. İnternetten arayın sonrada metinerin açıklamasını okuyun. Ha birde hafta sonu Nato toplantısına kim gidecek bilen varmi

Cevapla

Kimsesiz

Vay anasına bunu hiç düşünmemiştik.Su adamı ciddiye alipta haber yapıyorsunuz.

Cevapla

Fatih Yavuz Cihangir

NATO ZATEN DERİN (!)BİR TEŞEKKüLDÜR. ( ABD-İNGİLTERE-FRANSA ) 2.DÜNYA HARBINDE MÜTTEFIK GALIP ÜÇ DEVLETIN DÜNYA'YA HAKİM OLMA PROJESİNİN ÖRTÜLÜ ADIDIR.

Cevapla

Hayırlı Ramazanlar

ne derin nato ne de abd. darbeyi yapan sendikalı öğretmenlerdir.

Cevapla

yavuz 1517

Mısır'ın %52 ile seçilmiş mursi'sini darbe yaparak al aşağı ettiler ve köle sisi'yi başa getirdiler. Yetmedi bu köle sisi'yi Almanya da kırmızı halı ile karşıladılar. Sonra BREZİLYA'ya el attılar. Sokakları yangın yerine çevirdiler. Halkın seçtiği cumhurbaşkanını al aşağı ederek, kukla cumhurbaşkanı seçtirdiler. Bizde de benzer şeyleri denediler. Ağaç bahanesi ile taksim'i, sokakları, şehirleri yangın yerine çevirdiler. Erdoğan kaçacak dediler. Hasta dediler. Haziran 2014 yılına kadar ölecek dediler. 17-25 aralık operasyonunu hazırladılar. İftiralar attılar. Yalan söylediler. AK PARTİ'yi içeriden delmeye çalıştılar. İçeriden adam ayarttılar. Dışarıdan, içeriden inanılmaz basınç uyguladılar. Onlarca suikast girişiminde bulundular. Ama DUA'lı olan bu büyük lider RECEP TAYYİP ERDOĞAN'ı ALLÂH(cc) korudu ve milletine bağışladı. Arkadaşlar çok net ifade ediyorum... Eğer BÜYÜK LİDER RECEP TAYYİP ERDOĞAN olmaz ise, doğu ve güneydoğu'muz olmayacak. Ama DEVLETİ'miz bütün unsurlarıyla karşı koydu ve MSIR'a, BREZİLYA'ya yapılanlara, ülkemizde izin vermedi. Bundan sonra da izin vermeyecektir. TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ, lideri RECEP TAYYİP ERDOĞAN ile yoluna devam edecektir. Doğrusu kimsenin karşımıza çıkmasını istemem. BU SEFER ŞAKAMIZ OLMAYACAK VE CİDDİYETİMİZİN BOYUTUNU HERKES GÖRECEK.

Cevapla

ErsinK

Ben de ciddi ciddi haber diye okudum . 5 dakikama yazik.

Cevapla

erol

derini sığı yok bunun gavur gavurdur al birini vur ötekine

Cevapla

Halil Korkmaz

Derin Nato mu? NATO 1960 DARBE sinden beri TÜRKİYE de DERİN Haraketleri hiç bırakmadı. Sözde Bizde Nato Üyesiyiz.

Cevapla

vatansever

Off ya bu muhabbetler bezdirdi..10 yasindaki cocuk bile bunlari biliyorken,haber diye yaptiginiza bak..ne tedbir aliyor ve ne karsilik veriyorsunuz onu haberlestirin..

Cevapla

Koru

Sadece onlar yok. Bu fetö denen terör örgütüne me istedi ise veren, ınları devlet kadrolarına doluşturanlar da var bu darbenin arkasında.

Cevapla