Kirli ittifak!

“Hayır” kampanyasının tek merkezden yönetildiği, FETÖ, PKK, HDP, CHP ve sol örgütlerin de gelen talimatlar üzerine hareket ettiği bir kez daha tescillendi. Son olarak PKK’ya ve Gezi’ye destek veren Claudia Roth da Akşener gibi eline “Hayır” yazarak halk oylamasında rengini belli etti.

Kirli ittifak!
Eklenme: 21 Mart 2017, 06:38

MUHAMMED UZUN / İSTANBULCumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’ne karşı Batı, FETÖ, PKK, HDP ve CHP’nin el ele vererek yürüttüğü ‘hayır’ kampanyasının tek elden yönetildiği ortaya çıktı. 50 vatandaşımız vahşice öldürüldüğü Kobani olayları öncesinde terörden tutuklu Selahattin Demirtaş’ı ziyaret eden, terör örgütü PKK’nın en büyük destekçilerinden biri olan, Gezi Parkı Olayları’na destek verip katılanlara para dağıttığı ileri sürülen Alman Milletvekili Claudia Roth’un, MHP’den ihraç edilen Meral Akşener gibi eline “Hayır” yazarak, 16 Nisan’daki halk oylamasına “Hayır” oyuna destek verdiğini açıklaması kirli ittifakı gözler önüne serdi. 

HAYIRCILARIN EL MODASI 

“Rejim elden gidiyor” diyerek dönemin başbakanı Adnan Menderes’i ipe götüren, Cumhurbaşkanı Turgut Özal’a diktatör iftirasını atan, Milli Görüş hareketinin lideri Necmettin Erbakan’ı devirenlerin başını çektiği hayır propagandasının son halkası Alman Milletvekili Claudia Roth oldu. 

GEZİ’Cİ ALMAN VEKİL

Gezi Parkı Olayları’nda Alman ZDF kanalına verdiği demeçlerle Türkiye’de adeta bir savaşın yaşandığı görüntüsünü aktarmaya çalışan, Türkiye karşıtı söylemleriyle bilinen Claudia Roth, eline “Hayır” yazdığı bir görseli sosyal medya hesabı Facebook üzerinden paylaşarak, referandumda “Hayır” oyunu vereceğini açıkladı. Üst aklın bir projesi olan Roth’un tıpkı MHP’den ihraç edilen Meral Akşener gibi el içine “hayır” yazarak ‘bilindik’ yöntemlere başvurması dikkat çekti. 

“Cumhurbaşkanlığı Sistemi gelirse biteriz” diye açıklamalar yapan terör örgütleri de Türkiye’nin gücüne güç katacak olan tarihi referandumunda hayır kampanyasına destek veriyor. 

TOPYEKÜN SALDIRI 

Cumhurbaşkanlığı Sistemi’yle şahlanacak olan ve ilk 10 ekonomi arasına girecek bir Türkiye istemeyen Batı, istikrarlı ve güçlü bir yönetim olursa Kandil ve Pensilvanya’nın ayakta kalamayacağını bilen FETÖ ve PKK son güçleriyle saldırıyor. İktidara gelemeyeceğini bilen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ise sürekli ‘rejim değişiyor diktatörlük geliyor’ diye algı operasyonu yapıyor. 

Türkiye’nin gücüne güç katacak olan tarihi referanduma karşı çıkan “hayır ittifakı” birbirlerinden haberleri yokmuş gibi hareket ediyorlar fakat kullandıkları ortak dil operasyonun tek merkezden yönetildiğini ortaya koyuyor. 

 

Yeni Akit Gazetesi

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Akıncı

Asıl sizsiniz siz. Çözüm sürecini ve fetöyle ortaklığınızı unutmadık. Onca uyarıya rağmen fetöyle ortaklığa devam ettiniz ta ki sizi ısırana kadar.

Cevapla

Yusuf can

Birileri Turan hayalinden bahesdip,Osmanlıya dalasiyor,turan hayali kuranların bu memlekete verdirdigi şehit sayılarına baksın,senin beğenmediğini osmanlı 21.000.000 km.kareyehükmetti ve içine farklı dil,din ve ırktan insanlar vardi,birde Türkler ne zaman müslüman oldular ondan sonra şanlı tarihi yazmaya başladılar,fazla söze gerek yok ben Türküm diyen bile Osmanlıya saldırıyor,sen bse göbek evvelinin kim olduğunu biliyormusun

Cevapla

Çölbeyi

Hepsine katılmadım ama beğendim,dediğin gibi her yeri geziyor,mahkemede gözlemci vs oluyorlardı şimdi bunları yapamadıklarından kuduruyorlar

Cevapla

Efendin

Hayırcılar çok mu saygılı la,niirenden bu düşünceye kapıldın,kafaya bak.

Cevapla

MUSA

KİRLİ İTTİFAK DERKEN BARZANİYUİ Mİ KASTETTİN..... TÜRKİYE TOPRAKLARINI KÜRDİSTAN DİYE GÖSTEREN BARZANİ

Cevapla

melek

Gezi parkı olayları bu halkın haklı direnişidir. Faşizme karşı bir isyandır. O yüzden esasalçaklar hükümetin ve sermayenin goygoyculuğunu yapan 

Cevapla

Hiram Abas

Evetçiler bir kaç yıl sonra çalışacak iş bulamayacaklar. Unutmayın bu ülkede eğitim ve iş hayatına katılım bakımından hayırcılar ülkeyedaha faydalı kişilerdir.

Cevapla

Mehmet Türk

Hayırcîlar sevindiler kankalarını görünce saflar sıklaşıyor.

Cevapla

Mali

..MERAL AKŞENERİN ELİNDE TÜRK BAYRAĞI RESMİ VAR..!İKİSİ AYNI ŞEY DEĞİL.BU KADINI BİRKAÇ DEFA BİZ DE YURT DIŞI ETMİŞTİK.DEMEKKİ SUÇ İŞLEYEN GÖNDERİLİR..!

Cevapla

Nurullah

Mecbur mu herkes evet demeye ?O zaman hayır tercihini kaldırsınlar

Cevapla

Yukselkilic

O.. u elini ppk ve Avrupalıların yüzüne sür yakışır

Cevapla

hayri

bu palyanco hayir dese ne yazar evet dese ne yazar! Türk Vatandasimi? :)

Cevapla

isuzgen

çokta şeyimizde idi gitsin işine

Cevapla

Guclu turkiye icin EVET EVET EVET

Senin gibi namertler evet dese ne olur hayir dese ne olur

Cevapla

Guclu turkiye icin EVET EVET EVET

Bu fahişe alçak ortalik sunepeleri bizleri zerre kadar etkileyemez bunlarin etkisinde kalacak kadar alçak olmadik bu itler tris gelir vizir gider it suruleri

Cevapla

Omer samil

Komik cocuk :))her 17 nisanda oku bu yazdiklarini . 2023 17 nisaninda turkiye nerelere gelmis Rabbim omur verirse gorecegiz . Hee bide gercek ulkucu diyorsun ya gercek bir ulkucu seriati senin gibi yorumlamaz hain deyus .

Cevapla

Cihan

Eminim ne demek istediğini sen de anlamamışsın çünkü sap yiyip saman şey etmişsiniz

Cevapla

sonOSMANLl

İcerde dlsardaki kuffara karsl BEYİMİZİN yanlndaylz.reis

Cevapla

Jurnal

GE.EV PATRONU GİBİ....BAK..

Cevapla

kutalmış

Hergün ne yediğini unutmamak için de avucuna yaz.

Cevapla

Diriliş için EVET

Kararsız olan arkadaşlar için! Senin düşmanin iyiliğinimi ister kötülüğünümü ister?? Bizim düşmanimiz kım? PKK, Fetö, Bati!! Bunlarin hepsı EVET mı hayır mı diyor?? Anlayana!! Bu yüzden EVET EVET EVET!!!

Cevapla

yakarım

sabah sabah böyle domuzların resmini koymayın yaw günümüz zindan oluyor moralimiz bozuluyor

Cevapla

Birol Acar

Sizin gibiler baskalarinin fikrine saygi duymadikca bu ülke bölünmeye mahkümdur. Birakin artik hayir diyenleri suclamayi kendinize nasil davranilmasini istiyosaniz sizde baskalarina öyle davranin.

Cevapla

Nur

Ulan hitlerin ... sanane sen kimsin senin hayırının ne kıymeti harbiyesi varpörtlek kadınbu çoğunlukla evet çıkacak poponuzu yerlere vuracaksınızpkk a kumasıterörist yarım akıllı çatlak

Cevapla

tuncay

birgün gelecek sivriltdiğiniz kazık bir ..biz sizin hepinize nain diyoruz

Cevapla

Turan

Bu cehennemzebanisikılıklımikropsenin tescilli teröristolduğunuherkes biliyorbidahaTürkiyesınırlarınabileyaklaşmasınkandile gitseni iyi ağırlaronlar

Cevapla

osmanlı torunu

Zavallıcık.. şunlara bak, nasıl da .... tutuştu hepsinin... SİZ HEPİNİZ, BİZ TEK !!!!!!!!!!!!!!!!!

Cevapla

Ümit

Hayırcıların ablası bu ...

Cevapla

kiowa

anlayamadığım nokta , bu ve benzeri binlerce belhum adalİslamiyete,Müslümanlara,Ülkemize ve Milletimize her türlü hakaret,tuzak,küfür,edip,terör örgütleri kuruyorlar fakat ellerini kollarını allyarak bu coğrafyada istedikleri yere istedikleri zaman gidiyorlar.Bu nasıl bir çelişki!!!!!!!!!1

Cevapla

Biz Türkçüler neden hayır diyoruz? Okuyalım;

Gerçek ülkücükerde hayır diyecek. Bu oran %54 tür. Daha geçen sizin ankette şöyle açıklanmışdı; Ülkücü tabanın %46 sı evet verecek diye... Peki neden evet verecez? Tabi ki komunist olduğumuzdan dolayı vermeyecez. Zira hal hazırda mit bu sol terör örgütlerini tamamen bitirmemek istememesine rağmen, bizim atalarımız Türkiyede komunist partinin kurucuları ele başlarını gebertiyordu.(1968-1980) arası.Ayrıca Atatürkte komunist lider Mustafa Suphiyi gebertmiştir. Ayrıca fetönün ingiliz işbirlikçi dedelerinide bizim milliyetçi atalarımız astı. Cumhuriyetin ilk yıllarında. Yanikomunizm, hain cemaatçiler ve pkka ile gerçek mücadele eden başta Atatürk olmak üzere,bizim hayırcı mhpli atalarımız mücadele etti. Hayli hayır diyen şehit aileside var. Peki Atatürkçülerin neredeyse tamamı ve ülkücülerin %54 ü neden hayır diyor? Şöyle açıklıyayım;Akp Anayasanın ilk dört maddesini değiştirmek istediğini taa çözüm sürecinden belli ediyordu. Amaçları arapça dil, eyalet sistemi, ve suudi arabistan şeriatı getirmekti Türkiyeye. Böylece suudi arabistan gelecek, halk uyuyacak Avrupada Türkiyenin doğal kaynaklarını çok kolay sömürecekti. Şimdi dokunmuyor zaten bu doğal kaynakları biz de kullanmıyoruz. Beklemede bunlar. Halkın tamamen uyumasını bekliyor. Zira halkın %40 ı halen uyanık. Bir de şeriat gelirse Türkiyenin büyük devlet olmasının önüne geçilecekti. Zira turan politikası uygulayamayacak ve Türkler bir olamayacaktı.İşte biz Atatürkün bize bağımsız olarak emanet ettiği cumhuriyetin sömürülmemesi için hayır diyoruz! Evet dersek Türkiye asla Turancı olamıyacaz hatta araplaşacağız. Aynen osmanlıda ki gibi.. Büyük devlet olmamız ise Turanı tüm dünyada yaymakla gerçekleşir. Zira kuzey Avrupanın büyük kısmı, iskoçya Meksika ve 44 milyon kızılderili Türktür. Bir de mısır da var. Bunların Türk olduğunu ispatlayan hayli delil var. Daha fazla bilgi edinmek isteyen Sinan Meydanın Kayıp kıta ku köken 2 isimli kitabını okuyabilir.

Cevapla