Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Kim'in fotoğrafı olay oldu!

Her şeyi denetlemesiyle ünlü lider, yeni nesil roket motoru testinde o kadar sevindi ki bir komutanı sırtına aldı.

Kim'in fotoğrafı olay oldu!
Eklenme: 20 Mart 2017, 20:14

Kuzey Kore lideri Kim Jong-un'un hafta sonu roket motoru testinde çekilen bir fotoğrafı, dünyayı salladı. Sosyal medyada hızla yayılan fotoğrafta, Kim'in sırtında bir komutan var.

Kuzey Kore Merkezi haber Ajansı'nın (KCNA) servis ettiği kareler arasında yer alan fotoğraf, birçok haber organı tarafından da manşetten kullanıldı.

Ülkedeki her şeyi denetlemesiyle ünlü Kim'in roket motoru testi sırasında yaşadığı mutluluk diğer fotoğraflara da yansıdı.

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 20:14
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Fahri

Kriminal surat

Cevapla

Murat

Biz pancar motoru yapsak yeter

Cevapla

Fethi

Sen Kim'in sirtina binmistin der kopeklere atar bu adam.

Cevapla

Mehmet Demirtas

Evet maalesef.. Denetim.. Devetimizin hicbirzaman calistiramadigi mekanizmasi..

Cevapla

Kim Takar

Fırsattan istifade düdükleniyor Quim..

Cevapla

Sabri Sabırsız

Sen ne zaman soracaksın diye beklerdik. Boyacı küpümü daldır çıkar olsun.

Cevapla

Soysal

Kuzey kore kapalı hapishane , bir yandan da dünyaya kafa tutan sömürülmeye karşı direnen onurlu ülke. İki tarafıda ucu bıklı değnek

Cevapla

Asılmalık Adam

Kim' in sırtına çıkan herifde ağlamaklı ve müthiş korkulu bir suratı; neden? "Ula bu herif şimdi kafayı yedi, farkında değil beni sırtında taşıyor. Kendine geldiğinde asar lan beni bu!" kaygusu.., Neyse, birkaç gün içinde hepbirlikte görürüz!

Cevapla

mehdi

biz tank motorunu Avusturya vermedi diye projeyi aksatıyoruz, 25 milyon nüfuslu kuzey Kore roket motoru yapıyor. ne oldu milli uçak, milli füze, milli araba?? her seçimde yaptık uçuruyoruz deniyor ses yok hala.

Cevapla

Vatandaş

Yarın bu adamı asar .bana bindin diye:))))

Cevapla

Anonim

Çok tatlı <3

Cevapla