Kılıçdaroğlu'ndan skandal açıklama: Bu seçimi tanımıyoruz

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu referandum sonuçlarına ilişkin çok tartışılacak bir açıklamaya imza attı. Sosyal medya kullanıcıları ise 'mızıkçı' Kılıçdaroğlu'nun bu halini bu video ile dalgaya aldı.

Eklenme: 18 Nisan 2017, 22:56

Kemal Kılıçdaroğlu resmi Twitter hesabından yaptığı açıklamada,"Tarihin "mühürsüz seçim" olarak yazacağı bu seçimi tanımıyoruz, tanımayacağız! Halkın iradesine saygı duyulmalı ve seçim tekrarlanmalıdır!" ifadelerini kullandı.

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeler yer aldı: "OHAL koşullarında, baskılara rağmen milletimiz sandıklara gidip, ülkesinin geleceğine sahip çıkmıştır. Bunun için herkese teşekkür ediyorum. 16 Nisan'da hükümet ve YSK iş birliğinde milli iradeye darbe yapılmıştır! Her oyun peşine düşecek, tüm usulsüzlüklerin hesabını soracağız! YSK'nın mühürsüz oyları geçerli sayması, sandıktan "HAYIR" çıktığının açık kanıtıdır! Adalet yerini bulana kadar durmayacağız! Tarihin "mühürsüz seçim" olarak yazacağı bu seçimi tanımıyoruz, tanımayacağız! Halkın iradesine saygı duyulmalı ve seçim tekrarlanmalıdır! "

 
Haber Tarihi: 18 Nisan 2017, 22:56
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ertugrul

Millet iradesini tanimiyanlari millette tanimayacaktir.

Cevapla

Necati

Yıllarca açık oy gizli sayım ile istediğiniz sonucu çıkardınız da şimdi mühür hesabımı yapıyorsunuz müşahitleriniz ne bok yiyorlar sandık başında

Cevapla

Leyla sever

seni kim taniyor ki ben senin birkaç komedi filmini izledim

Cevapla

yusuf

ne yapsın zavallı alıskanlık halıne geldı her secımde tokat yemek bır nevı tokat manyagı oldu meczuba dondu baksanıza.Yeminle soyluyorum açık oylama olsa 3 kişi katılsa 2 si evet 1 hayır dese yine itiraz eder bu chp zihniyeti para dagıtsan bu kadar zavallıyı toplayamasıın bır araya chp bunu basarmıs tebrık edıyorum

Cevapla

Derlim

tekrar 51% çıkarsa ne olacak? Tekrarlayıp duracakmıyız? Kılıçdaroglunun hoşuna giden sonuç çıkasıya kadar.

Cevapla

MUSTAFA ÇILGIN

Sayın K.K. Tanısanda tanımasanda işlem tamam seni başkan yaptırmayacağız. Bu slagonu hatırladınmı sen ancak rüyanda görürsün hadi iyi geceler yırtın dur.

Cevapla

Nur

Asıl biz seni ve partini tanımıyoruz yettiniz bıktık yeter biz bu adamlardan davacı olamayız mı ya bu ülkeyi durmadan geriyorlar yalan iftira tehdit ihanet ne zorumuz var bunları çekmek zorundamıyız birde üstüne para veriyoruz kılıçdaroğlu ve partisinin bu işlere son vermesi gerekir millete gına geldi bunlar sorun çözmüyor sorun üretiyor hdp yi aratmıyor bunlar

Cevapla

OFLU

Kılıçdaroğlu haklı...! Adam 8. seçimini kaybetti. İstifa etmek gibi bir düşüncesi YOK. YSK' ya buradan sesleniyorum. Kılıçdaroğru bir seçim kazanana kadar yapılacak tüm seçimler tekrarlanmalıdır...

Cevapla

adem

gelene hocam gidene paşam demeyen yeni akit.nerden aklınıza geldi bu klip süper olmuş:)

Cevapla

Kml

Sen kimsin lan!!!kaset genel müdürü

Cevapla

M. Yavuz

Bizde seni tanimiyoruz kilictaroglu.

Cevapla

İş Güvenliği Uzmanı

Aç tavuk...

Cevapla