Kılıçdaroğlu’na vatandaştan "Cem Özdemir" tepkisi

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Denizli’de bir kahvehanede vatandaşın çok sert tepkisiyle karşılaştı.

Kılıçdaroğlu’na vatandaştan "Cem Özdemir" tepkisi
Eklenme: 16 Mart 2017, 12:35

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Denizli’de bir kahvehanede vatandaşlarla buluştu. Burada bir vatandaş CHP liderine, "Ermeni soykırım yasa tasarısını tanıyan vatan haini Yeşiller Partisi Eş Başkanı Cem Özdemir ile görüştünüz" tepkisi gösterdi.

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Denizli’nin Çardak ilçesindeki bir köy kahvehanesinde vatandaşlarla bir araya geldi. Vatandaşlarla çay içen Kılıçdaroğlu, referandumda hayırlı bir gelecek için ‘hayır’ oyu kullanılması gerektiğini söyledi.

"CEM ÖZDEMİR’LE GÖRÜŞTÜNÜZ MÜ ?"

Bir vatandaşın "Ermeni soykırım yasa tasarısını tanıyan vatan haini Yeşiller Partisi Eş Başkanı Cem Özdemir ile görüştünüz" demesi üzerine, Kılıçdaroğlu, "Daha önce gittim, görüştüm ama daha sonra kendisi ile hiçbir araya gelmedim, hiç muhatap olmadım. Siz nereden duydunuz bunu merak ediyorum. Alman parlamentosunda soykırım ile ilgili tasarı geçtikten sonra Almanya’ya gittim ve onlarla bir araya geldim. Siz hangi amaçla bunu soruyorsunuz bilmiyorum" dedi.

Kılıçdaroğlu Bozkurt ilçesi toplantı salonunda vatandaşlara hitap edecek.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Omer samil

Ben ...nla ayni oyu kullaniyorum

Cevapla

Umut Gokcesu

Kilicdaroglu'nu halka inip boyle sohbetler yaptigi icin tebrik ediyorum. Butun siyasiler yapmali. Kahvehanede ne konusulur? Hayat sartlari ve benzeri konular, o yuzden Cem Ozdemir'le gorusmesinin konu olmasi ilginc. Insanlari hain diye damgalamak kolay. Misal, Erdogan neden hain Sivan Perver'le kucaklasti, .

Cevapla

KOCA YUSUF

ŞUNUN İÇİN SORUYOR SAYIN KILIÇDAROĞLU, SİZ NEDEN SÜREKLİ VATAN HAİNLERİ VE TERÖRİSTLERLE GÖRÜŞÜYORSUNUZ? ONLARLA NE KONUŞUYORSUNUZ? BÜTÜN TÜRK VATANDAŞLARI BUNU MERAK EDİYOR. SİZCE NORMAL Mİ BU GÖRÜŞMELER?

Cevapla

66

Herhalde cem Özdemiri sen iyi tanıyorsun. Savunduğuna göre

Cevapla

Dursun yilmsz

Kuşlar söyledi kemo kuslar

Cevapla

ee

ömer samil yalanini sikim senin lafinla hayir dönenin beynini sikim git barzani ile leyla zana ile ayni oyu kullan

Cevapla

Tayfur ÖZER

Kamal efendi düşünecek; bu adam neden Habur sınır kapısında yapılan davul zurnalı rezaleti, Diyarbakır meydanında yapılan megri törenlerindeki rezaleti ve şehirlerin bombalarla tuzaklanmış olduğunu, bundan önceki referandumda ki X ile yargı ve bütün devletin feto'ya teslim edilişini ve darbeye yol açışını, 4 milyon Suriyelinin hatırına Işid ş.sizlerinin Gaziantep'i Rakka'ya çevirdiğini bilmiyor da bunu biliyor.

Cevapla

Selim

Bi de Erdogana sorsaymis ya pkk ile görüstün mü, davullu zurnali karsilattirdin mi diye

Cevapla

ATAKAN

Vatandaş dediğinbu resimdeki akapeli değilim diyip de akape yalaksı çıkan mı .Yokyanlış oldu o diğervatandaştı...

Cevapla

zafer

Uçağına kalkış izni verilmeyen Dışişleri Bakanını Hollanda'ya gitti mi gitmedi mi! Ankara'da C.B. Danışmanlığı görevinde bulunan Büyükelçi bakanı karşıladı mı karşılamadı mı! Bu soruların cevabını hala anlayamadım bunların cevabını nereden duyabilirim!

Cevapla

Berkant Yusuf

Benim sitemim vatan hainine yanlış anlaşılmasın

Cevapla

Omer samil

Bu ulkede kose yazisi yazan bir vatandas bunlar analarinida satar dediginde nerdeydin y...ak ( bit yavrusu ) taksimde olmus annesine kufurler yagdirilirken reisin zekali gencler diyordunuz yavsaklar ( bit yavrulari ) . % 65 evet suan .Ama rehavete kapilmak yok . Ben bir basima cok sukur 6 kisiyi hayirdan dondurdum . Butun arkadaslar hep beraber calisacagiz en az % 70 .

Cevapla

Numan

"Siz nereden duydunuz bunu merak ediyorum ..." Vatandaşı kendin gibi aptal mı sanıyorsun? Aldığın nefesten haberleri var Dandi Kemal. Lafa bak.

Cevapla

Berkant Yusuf

BUNLARI YETİŞTİREN NESLE YAZIKLAR OLSUN

Cevapla

yavuz

Türk vatandaşı rumuzlu zat eşkiya ile iş tutan onunla beraber hareket eden yalanı çok söyleyen bir şeyi okumadan hüküm veren asker polis kürt türk insanını katledenlerin cenazesini kaldıran vatan hainlerine destek veren hakkariye özerklik vaad eden vatanını dış ülkelere şikayet eden montajcı şantajcı din istismarcılarına sahip çıkan birine eğer hala sahip çıkma savunma durumunda olan biri varsa onun türk vatandaşı rumuzunu kullanabilecek kişi olarak görmüyoruz bilgin olsun

Cevapla

Mehmet Türk

Bu adam selodan tehlikeli ve kaypak.

Cevapla

mniksek

KILIÇDAROĞLU SANIYORKİ BUNLAR KÖYLÜ BİRŞEYDEN HABERLERİ OLMAZ, KOLAYCA KANDIRACAĞINI SANIYOR, YANILIYORSUN KILIÇDAROĞLU, O ESKİDENDEN'Dİ KÖYLÜYÜ KANDIRMAK, ŞİMD MİLLET HERŞEYİN FARKINDA, KİMLERLE GÖRÜŞÜYORSUN, KİMLERLE SAF TUTUYORSUN, HER ŞEY AYEN BEYAN, ARTIK MIZRAK ÇUVALA SIĞMIYOR, BUNU BİLİN...

Cevapla

gerçek

akp lilerin .. bildirisinidolmabahçede okuduğunu bu vatandaş da öğrensin diye .

Cevapla

Çiğdem

Helal sana vatandaş

Cevapla

Savaş

Bunların doğuşu da ihanetti zaten. Bunlar hep hainlerle kpyun koyuna oldular dedelerinden bu güne.

Cevapla