İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kılıçdaroğlu'dan skandal! FETÖ mektubu okudu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bugünkü grup konuşmasında İzmir Şakran Cezaevindeki FETÖ'den tutuklu bir kadınla ilgili mektup okudu.

Kılıçdaroğlu'dan skandal! FETÖ mektubu okudu
Eklenme: 16 Mayıs 2017, 19:30

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bugünkü grup konuşmasında İzmir Şakran Cezaevindeki tutuklu bir kadınla ilgili mektup okudu.

Kılıçdaroğlunun mektubunu okuduğu kadın ise FETÖ'nün önde gelen isimlerinden birisi çıktı.

BAŞSAVCILIKTAN AÇIKLAMA!

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığından, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında tutuklu bulunan bir şüpheli hakkında bir gazetede "Bir annenin dramı" başlığıyla yayınlanan yazının gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı:

"İzmir’den faks ve mektup gönderen F.D isimli bir kadının, “evine gelen polislerin eşini aradıklarını, bulamayınca hiçbir suçu olmadığı halde kendisi hakkında telefon ile yakalama kararı çıkartıldığını, gözaltı ve sorgu neticesinde tutuklandığını, kendisinin suçsuz ve masum olduğunu, intikam alındığını” yazdığı belirtilerek mektup içeriği doğruymuşçasına yorum yapıldığı ve “yazıklar olsun böyle adalete” ibarelerinin kullanıldığı görülmüştür.

F.D'nin içinde bulunduğu FETÖ/PDY Silahlı Terör Örgütü içerisinde yer alan ve mahrem imam olarak tabir edilen örgüt mensuplarına yönelik olarak Cumhuriyet Başsavcılığımızca başlatılan 2017/44426 sayılı soruşturma kapsamında şüphelinin evinde 26/04/2017 günü arama yapılmış ve şüpheli gözaltına alınmıştır.

Şüpheli hakkında yapılmakta olan soruşturmada;

Kendisine ait olduğunu ikrar ettiği telefonunda By-Lock programının yüklü olduğu, Bank Asya bankasında aktif ve artış gösteren hesaplarının bulunduğu, 2014 ve 2015 yıllarında yeni hesaplar açtığı, örgüte iltisakı nedeniyle kapatılan 3 adet firmada SGK kaydının bulunduğu,

Ayrıca Ankara Cumhuriyet Başsavcılığınca FETÖ/PDY Silahlı Terör Örgütünün mahrem imamlarına yönelik yürütülmekte olan soruşturma kapsamında ele geçirilen dijital materyallerin incelenmesinde F.D'nin örgüt içerisindeki konumunun “müdür” ve “bölge hadimi” olarak gösterildiği,

Örgüt literatüründe “müdür” teriminin bulunduğu “ildeki emniyet birimlerinin 3-4 tanesinden sorumlu olan, örgüt üst yönetiminde kendisine verilen emirleri yönetiminde bulunanlara ileten kişi” olduğu, “bölge hadimi” teriminin ise “büyük veya küçük bölge olarak nitelendirilen bölgelerin sorumlusu olan kişi” olarak nitelendirildiği,

Anlaşıldığından adı geçen, tutuklanması talebiyle mahkemeye sevk edilmiş, 27/04/2017 tarihinde İzmir 3. Sulh Ceza Hâkimliğinin 2017/321 sorgu sayılı kararıyla tutuklanmıştır.

Çocuğuyla alındığı Şakran Kadın Kapalı Ceza İnfaz Kurumunda çocuğuna yönelik her türlü bakım, muayene ve kontrolün yapıldığı, ihtiyaçlarının karşılandığı, herhangi bir rahatsızlığının bulunmadığı öğrenilmiştir.

Yukarıda izah edildiği üzere hiçbir araştırmaya ve teyide dayanmayan haber içeriğinin gerçekle herhangi bir ilgisi bulunmamaktadır."

 
Haber Tarihi: 16 Mayıs 2017, 19:30
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Lügat diyor ki...

Burda yorum değil hakaret eden kahve personelleri öyle diyorum çünkü yorum yapacak kültüre sahip değilsiniz bu nedenle hakaret etme acşzliğşni gösteriyorsunuz.Gösterin bakalım Türkiye'de bu adam kadar onurlu kaç siyasetçi var....Elinizi vicdanınıza kotun diyecem ama belliki vicdan Yok,e o yoksa aklınıza bi sorun bakalım.Mehter marşıyla gaza gelen kahvehane personelleri...

Cevapla

cde

bu çemal fetöcüyse neden alınmaz arkadaş deyilse neden öyle deniyor çaycısı odacısı vs.zavallılar siyasetçilerden dahamı tehlikeli acaba çaycının gücü kendine yeter siyasetçinin en az milyon kişiye enteresan iş anlayana helal olsun alın çemalı alın canım bir iş görmüyor zaten adam hep muhalif ee adam zaten muhalefet adı üstünde

Cevapla

Anti-cahapa cephesi

Kendi bereketsiz, partisi belli heriften ne beklenir ki? Cenab-ı Allah bu millete bir 15 Temmuz daha yaşatmasın. Ama tekrarında bu bereketsizler için sonuç daha kötü olacak bununda böyle bilinmesi lazım...!

Cevapla

Ruhi

hazir izmir deyken bol bol su içtin mi kemal

Cevapla

Ruhi

lala sizin eliniz artik armut degil ayva topluyor siz kiliçdaroglunu yedirtmeziniz tabi ki onu bilene kendiniz yersiniz hahaha aman aman yemeyin sakin yoksa vatan sever kiliçdaroglunun yerine kim yazacak sikayet mektuplarini elin avrupali türk düsmanlarina de mi

Cevapla

Cafer c

Evet,hepimiz biliyoruz bay çokbilmiş...Ama senin bilmediğin ve anlamak istemediğin şey,Fetö bu hale 15 yılda gelmedi,40 yıllık bir geçmişi ve Ecevit demirel dahil olmak üzere kullandığı birçok siyasetçi var. Fetöyü besleyip büyüten;senin ima ettiğin gibi Akparti değil,2000 li yıllar öncesi zihniyettir..!

Cevapla

Yavuz

Kızmayın kaset borcunu ödüyor dandini ke-mal. Kuyruğu sahiplerinde neyapsın, kuyruğunu sıktınmı öter maymun :)

Cevapla

Murad

Ke-MAL :)

Cevapla

Jurnal

Bu adamdan davacıyım:zamanımı çalıyor.!

Cevapla

₩=₩

Yok asılmasın...üç gün patatates soyma cezası verreeeliimm.!

Cevapla

Alaa

Dolu adama bakın yorum yapacak bilgisi de kültürü de Yok....

Cevapla

La

cahil.

Cevapla

Zalım dünya

Hepiniz bal gibi biliyorsunuz Fetönün mazisinde kimler hangi parti vardı da şimdi kalkıp Fetö ile alakası olmayan bir adamı suçluyorsunuz.

Cevapla

Lala

Tabi asarsınız bizim elimizde burda armut topluyor.Kıluçdatoğlunu yedirmeyiz size.,,

Cevapla

Mlym

Bu Adama Kızmayın Diyenler! O Zaman Katile de Kızmayalım Onuda Azmettirenler Var Nasıl Olsa Oda Görevini Yapıyor, Bu Nasıl Anlayış.

Cevapla

KOCA YUSUF

BU KE MAL BAS BAS BAĞIRIYOR. BENİ FETÖ GENEL BAŞKAN YAPTI, DİYETİNİ ÖDEMEK İÇİN FETÖYE KURŞUN ASKERLİK YAPIYORUM DİYE. BUNUN SÖYLEDİKLERİNİ ve YAPTIKLARINI NORMAL BİR İNSAN SÖYLESE ve YAPSA ŞİMDİYE KADAR 1500 TANE DAVADAN HÜKÜM GİYERDİ. NERDE BİR TERÖR ÖRGÜTÜ DARA DÜŞMÜŞ KE MAL HEMEN ORADA BİİTİYOR. SADECE MİLLETİN YANINDA DURAMIYOR KE MAL

Cevapla

cccihaddd

Okurken o mektubun fetocu Lara ait olduğu belliydi zaten 260 kişiyi şehid eden bir yapılanma kendini sosyal medyada mağdur edebiyatıyla algı çalışması yaparak büyük bir haksizlığa uğradıklarını toplumun bir kesimini etkileyerek yapılanlara akamete uğratma çalışmasının son örneğini yine mitingde fetocuların ismini tek tek okuyan kk tarafından yapıldı çünkü fetocular ın hamiligine soyunan Kılıçdaroğlu o koltuğa niye getirildiğinin açık örneğini verdi.

Cevapla

can ugur

boş adam

Cevapla

ali

Buna bakmayın asıl bunu Dündar'a Birand'a Kırca'ya Altaylı'ya müştereken parlatın diyenleri düşünün

Cevapla

emin

Adam alman ıngiliz abd ısrail ortak yapım proje ürünüyse nasıl yerli nasıl milli bir tutumda söylemde bulunsun.Mandacı baas kafa.

Cevapla

ali veli

her parti ve kurumun içinde fetöcüler vardı. mesela akp'li bir vekil vardı "dersaneye gitmeseydim doktor olamazdım" diye açıklamaları vardı. ama bu ak partilileri de zan altında bırakmaz. akp li ayrı ak partili ayrı. ama şu saatten sonra, herşey ortaya çıktıktan sonra hala fetöcülerin mesajlarını duyuran biri iyi niyetli olamaz. bebekler, çocuklar üzerinden yapılan ajitasyon da çok anlamsız. terörün masumları kullanması bu. teröristler de anne olabilir. çocuğu var diye işlem yapılmayacak mı? 15 temmuzda yetim kalan yüzlece çocuk ne olacak?

Cevapla

bekir

Bu adama kızmayın...Bu adam şer cephesindeki vazifesini yapıyor,unutulmasınki imtihandayız önemli olan safımızı iyi belirleyip karınca misalide olan RAHMAN ın tarafında saf tutmak olmalıdır asıl amacımız......i

Cevapla

isüzgen

yuh sana keriz kılıçtaroğlu ulen mahkeme kararı varken sen nasıl aklamaya kalkarsın

Cevapla

Ebû HARUN

K.k o adalet birgün senin kapını da çalacak...

Cevapla

hamido

O koltuğa oturduğu metod ve yöntemle , izlediği siyaset ve politikası çok iyi örtüşüyor, yakışıyor, şaşırtmıyor.

Cevapla

Ali Aslan Eroglu

Vicdan kalmamis bizim insanimizda. Ne kadar yazik. Yokluga mahkum ettiler, bir linc etmedikleri kalmamisti o kadar masum insanlar. Islam adina ve ulkemiz adina cok uzuluyorum. Muslumanlik boyle mi?

Cevapla

Ibrahim Ağdacioglu

Kılıçdaroğlu nu fetö cu demek fareyi Zürafa demekden daha büyük bir abdallikdir .ben hiç Kılıçdaroğlu'nu fetö nün toplantısında görmedim fetö ile yanyana görmedim. Ama AKP lilerin hepsini fetö nün toplantısında gördüm.

Cevapla

cemaleddin

Bu Adam tam fitne, rakibini yalan,dolan,iftira,küfür,inkar, cark ve rakibinin devamli sinir uclarini rencide edecek tipde davranmasi. Yani bizim halkimiz bu kishilere papuc birakmaz ve kk da bu karekter ile bir adim Ileri gidemez. iyiki varsin kk. sen bu haal üzere ol yeter ister 50 sene chp de bashkanlik yap.

Cevapla

yüksel

Adama kızmayın görevini yapıyor.

Cevapla

Suat Avni

Şaşırdık mı? Hayır. Bu şahsın devlet adamı vasfını taşımadığını, kâbus gibi partinin başına çöktüğünü, Fetö'nün suflesi ile konuşup hareket ettiğini, figüranlığı maskaralık seviyesine düşürdüğü için chp'lilerin çaresizlik içinde kıvranmasına rağmen bir türlü partinin başından uzaklaştıramayınca iktidar ümidini yitirdiklerini defalarca yazdık. Peki bu durum iktidar partisi açısından kötü mü? Hayır. Ömür boyu kalsa mahsuru yok.

Cevapla