İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kılıçdaroğlu yine şaşırtmadı: Hesabını soracağız!

Kemal Kılıçdaroğlu, Başsavcı Mustafa Alper'in hayatını kaybetmesiyle ilgili skandal haberin ardından tutuklanan Oğuz Güven'e sahip çıktı.

Kılıçdaroğlu yine şaşırtmadı: Hesabını soracağız!
Eklenme: 16 Mayıs 2017, 18:40

Cumhuriyet Halk Partisi'nin grup toplantısında Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu partililere hitap etti.

Kılıçdaroğlu, trafik kazasında hayatını kaybeden Denizli Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Alper ile ilgili skandal içeriğin ardından tutuklanan Cumhuriyet'in internet sitesinin genel yayın yönetmeni Oğuz Güven'e sahip çıktı.

Kılıçdaroğlu, "Cumhuriyet gazetesi internet sitesi sorumlusu bir tweet atıyor, yanlış diye değiştiriyor sen misin onu atan alınıyor ardından tutuklama. İnsanda biraz vicdan olur ya, ne biçim hakimsiniz siz, ne biçim savcısınız siz. Böyle bir rezalet olabilir mi? Oğuz Güven hapishaneye gülerek gitti. Türkiye Cumhuriyeti'ni yarı açık cezaevine çevirdiler. Bunun hesabını birlikte soracağız. Birlikte mücadele edeceğiz" dedi.

 
Haber Tarihi: 16 Mayıs 2017, 18:40
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

abdo

sakın sorma amundaroğlu hesabı. çünkü hesapta para kalmadı iflas ettin.

Cevapla

Yalman Güç

Reis ve partisi AK Parti ,çok ama çok kısmetli.Karşısına Deniz Baykal ve Kemal Kılıçdaroğlu gibi iki çapsızı çıkardı.Kemal'e sormalı şimdiye kadar sorduğun hesapları altından fasa fiso çıkmadımı?Yüce Allahım sen ve senin gibileri CHP nin başından eksik etmesim.

Cevapla

MEHMET

ALLAH SENİN BELANI VERSİN ADİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Cevapla

Dado

Soracak tabi.Sana mı soracak üstün zekalı yorum yapmaya bile kültürü bilgisi olmayan kahve personeli...

Cevapla

Sahra

Senin gibi sözde müslümanları görünce bir inanan olarak komünistlere daha çok saygı duyuyorum.En azından yorum yaparken edepliler...

Cevapla

Arya

Bu yorumları yaparken neyinize güveniyorsunuz acaba...zeka desem zeka Yok sizde.

Cevapla

Yaw

Diyelim ki SSK yi batirdi ama bi fark var çalmadı.Kafanı kullanmanı öneririm hazır boşken çabuk öğrenirsin...

Cevapla

Haha

Hiçbiriniz bu Adamın tırnağı etmezsiniz.Boşuna burda böyle havlayıp durun adam sizi görmüyor,duymuyor.Önemsemiyor bile....

Cevapla

Hadi ordan

Hesabını sorar tabi size soracak değil Ya sorarken.

Cevapla

zafer

Peki bin bir emeklerle yetişmiş bir insanı suikastle öldürmek, yaşama hakkını elinden almak, eşini dul çocuklarını hayatlarının baharında yetim bırakmak, katledilen insan hakkında da tüm acılar üzerine "Oh olsun" vari haber yapmak! İnsanda biraz vicdan olur ya!

Cevapla

cccihaddd

Clinton'ın karşısında el pençe divan duran ecowith ten bir Allah'ın kulu hesap sormadida merkezli iplemeyen Trump karşısında aslan gibi delikanlı gibi PYD ye ypg ye vuran RTE reistenmi hemide senmi hesap sorudan bre gafil. Önce kime hizmet ettiğinizi ortada fetosculara kol kanat geren sensin onların isimlerini tek tek okuyan algı dolu mektuplarını okuyarak 260 şehidi unutan feto teroristlerini bu şekilde meşrulaştıran sensin. Siyonist tapınakçılar ı ve emirerlerini yaglayan ballayan milli iradeyi hiçe sayan ama Atatürk'ün partisini terörist lerin leslerini kaldırmaya o teröristleri dhkpc lisini savcıyı şehid ederken bile o teröristleri kollayan cicikiz dediğinizin PKK kamplarında eğitim aldığını nerde bir terörist vurulmuş başına giderek leşini kaldıran sizlersiniz bunları net olarak medyada gördük. Daha ne anlatırsınız.

Cevapla

yanlız kurt

Hala kendini lider sanıyor.Biri uyandırsın şunu....

Cevapla

kübragül

savcının hakimin işine karışmasanız diyoruz kendi işiniz neyse onu yapın gülün eğlenin havalar güzel piknik falan

Cevapla

Ahmet

Parti içinden sana uyarıda bulunanlara adını kamufle edip asla kavgaya yer vermem gerekirse kapının önüne koyarım.diyen sen tahammül etmek nerde.diyeceksin.LAHANAYA GELİNCE perhiz ayaklarına yatacaksın.ayıp Kemal bey ana muhalefet partisi lideri az konuşmalı öz konuşmalı Abdi amca misalı konuşmayın lütfen maydanos piyasada 1 lira değeri O.

Cevapla

isüzgen

bu herif açık ara vatan haini savcılar soruşturma açın

Cevapla

atak

bu adam ne içiyor bu kadar kafa yapıyor hep merak etmişimdir

Cevapla

yüksel

Sana Türk evladı bu demeye utanır olduk.kk gerçekten sen kimsin.sende allah korkusu yok anladıkda, utanancak yüzünde yok.farkında değilsin ama açınacak halin var.çok yazik

Cevapla

oflu baba

HESABINI IYI YAP YANLIS HESAP BAGDATTAN DONER VATAN HAINI KEMAL SENIN TURKIYEDE SOLUDUGUN HER NEFES HARAM OLSUN SANA VE YANINDAKI GODOSLARA

Cevapla

ali

bunlarin hepisi ayak takimi.

Cevapla

FATİH

BOŞ TENEKEDEN ÇOK SES ÇIKARMIŞ ...

Cevapla

Galip barut

Haklısın Fazlı Kardeşim .

Cevapla

FATİH

PKK VE FETÖCÜLERE SAHİP ÇIKACAĞINA ATATÜRKÇÜLERE SAHİP ÇIK ..

Cevapla

Acaba

Bi koministlere bak bir de senin şu din sömürüsü yapan sahiplerine bak.Koministlerden neden nefret ediyorsunuz acaba inanmadıkları için mi sen siyah kutsal diyorsun adam demiyor Bunun neyi size batıyor acaba....

Cevapla

Efsane

İtin kuyruğuna basınca ses ağzından çıkar. Hainin kuyruğuna basınca ses hep kilicdar paşadan çıkıyor.

Cevapla

Fazlı

Yazında bir anlatım hatası var. Dilin sürçtü herhalde. Allah cc. yardıma ihtiyacı yoktur. Ancak o bize yardım eder.

Cevapla

Haydar

Çarkçı kemal

Cevapla

ssseee

YAHU SEN NASIL ??? BILEMIYORUM BU ADAM ICIN NE DIYEYIM

Cevapla

Salih

Kardeşim Allah bize yardım eder biz değil

Cevapla

Rabia Zafer

Millet de, senden Fetö ye ve Pkk ya sahip çıkmanın Hesabını Soruyor , Cevap Ver.

Cevapla

EMRULLA

.COK HAVLIYORSUN/KOPEK OLACAGINA BIRAZ INSAN OLSAYDIN SEREF SAHIBI OLURDUN AMMA COK YAZIK SEREFTEN VE HAYSIYETTEN YOKSUN ZAVALLI BIR HICSIN.

Cevapla