Kılıçdaroğlu referandum tahminini açıkladı! Kendi bile inanmadı...

CHP lideri Kılıçdaroğlu, referandumda hayır oylarının önde olduğunu belirterek, MHP'lilerin de hayır diyeceğini iddia etti.

Kılıçdaroğlu referandum tahminini açıkladı! Kendi bile inanmadı...
Eklenme: 17 Şubat 2017, 01:01

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, katıldığı bir televizyon programında MHP tabanına yönelik iddialarda bulundu.

MHP TABANI HAYIR DİYECEK İDDİASI

Kılıçdaroğlu'na MHP tabanının referandumdaki tavrı soruldu. CHP lideri bu soruya: "MHP tabanı milliyetçi bir taban. Türkiye'nin bekasını düşünen bir taban. Dolayısıyla bu tabanın referandumda hayır kullanması kadar doğal bir durum olamaz." diye konuştu.

"HAYIR OYLARI ÖNDE"

Kılıçdaroğlu'na ayrıca referandum için anketler de soruldu. Kılıçdaroğlu hayır oylarının önde olduğunu ancak daha yüksek bir hayır sonucu beklediklerini söyledi.

 

 
Haber Tarihi: 17 Şubat 2017, 01:01
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

neo otteman

Fantastik birisi

Cevapla

Yavuz

Dereyi önce gör sonra paçayı sıva veya ..

Cevapla

Şerafettin

Olor efemdi olur senin duan kabul olsa gökten ..yağar

Cevapla

fg

İyiki chpnin başında bu varda ve alenen vatana ihanet ediyorda sadece ihanetcilerin oyunu topluyor.Şimdide pydyi müttefik olarak istiyorlar.Nasılsa hdplilerin yanına gidip dönüşte şehit cenazesine katılma yüzsüzlüğü var

Cevapla

Ahmet kılıç

MHP tabanı Hayır diyecek demiş kemal bey hazretleri. MHP nin tabanını seni yönetiyorsun ki onlar hakkında hüküm veriyorsun sen CHP nin evet diyecek planlarına bak.

Cevapla

Savas

Yahu artık adam olmaya çalış biraz. Kepazelik seni h mi utandırmıyor? Ne kadar arsız insanlarsınız.

Cevapla

nazım arat

Kaçta kalır ise cHP müdürlügünden istifa ederim diyecek.9 kez milletin samarını yedi, AKP şamarını yedi, Tayyip şamarını yedi.Yallah gandi yallah şarkısının bestesi hazır simdiden

Cevapla

halit yaşar Bükülmez

insanın gülmesi geliyor neredeyse yüzde 99 hayır diyecek.

Cevapla

Fahri Yaniklar

NeyapsinlarZavallilar acunacak durumlari var, boyleliklen kendilrini avutuyorlar,Allah onlara sabirlik versin.Fahri Almanyadan

Cevapla