İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kılıçdaroğlu: Çok ciddi duyumlar aldım

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 'pasif kaldı' eleştirilerini skandal bir iddiayla savuşturmaya kalkıştı. Kılıçdaroğlu ''sokaklarda sopalı, hatta silahlı kişilerin olacağına ilişkin çok ciddi duyumlar vardı" iddiasında bulundu.

Kılıçdaroğlu: Çok ciddi duyumlar aldım
Eklenme: 05 Mayıs 2017, 13:05

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Referandum ve Sonuçlarının Türk Demokrasisine Etkisi” başlıklı 130. Bab-ı Ali Toplantıları’nda referandumla ilgili çok önemli açıklamalarda bulundu.

Kılıçdaroğlu konuşmasında, referandum sonrası kendisine yöneltilen 'pasif kaldı' eleştirilerine değindi ve çok önemli açıklamalarda bulundu.

SOKAKLARDA SİLAHLI KİŞİLER VARDI

Kılıçdaroğlu, YSK'nın mühürsüz zarf ve pusula kararını protesto için neden CHP'lilerle birlikte YSK'nın kapısına gitmediğini, "sokaklarda sopalı, hatta silahlı kişilerin olacağına ilişkin çok ciddi duyumlar vardı" diyerek açıkladı.

Kılıçdaroğlu’nun Bab-ı Ali Toplantısı’ndaki konuşmasının ardından, gazeteci Zafer Arapkirli CHP Lideri’ne, ‘Seçim sonuçlarına ilk gece yapılan itirazlarla birlikte neden vatandaşları protestoya çağırmadınız? Neden sokak eylemleri olmadı? Hakkınızda bu konuda pasif kaldığınız yönünde söylemler var’ şeklinde bir soru yöneltti.

Kılıçdaroğlu, Arapkirli’ye şöyle yanıt verdi; “Karşı taraf silahlıydı. Bu tür duyumlar aldık. Partideki arkadaşlarla o gece (referandum gecesi) bunu tartıştık. Ve sürekli eylem, protesto gösterileri için vatandaşlarımıza ‘sokağa çıkın’ çağrısında bulunmadık. Çok vahim olaylar çıkabileceği endişesi nedeniyle, bu sorumluluğu almamaya karar verdik.”

 
Haber Tarihi: 05 Mayıs 2017, 13:05
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

halit yaşar Bükülmez

yalan dolan siyaseti bu milletin gözünde yok hükmündedir.

Cevapla

Kartal

Adam iyi birsey yapmış. Neden karalıyorsunuz. Milleti birbirinemi kırdırsaydı

Cevapla

Güney Doğulu

Sayın Kılıçdaroğlu'na 15 Temmuz'da hava limanından güvenli bir ortama silahsız olarak ve ellerinde güllerle karanfillerlre emir erleri gibi yol açanlar kimlerdi ? Hani diyor ya; "bu 15. Temmuz. meselesi kurgu" diye. "Evet kendileri kurguladı. " Geçen seçim öncesi ABD 'ye görüşmeye gitti. ABD ve FETÖ'cülerle ne kurguladı? Onu anlatsın. Sayın Baykal'ın kaset messelesini nasıl kurguladı onu anlatsın. Herşey Ona göre kurgu. Daha da ağır hastalanmadan Doktora gözükse iyi olur.

Cevapla

Eyman

Çıkacağınız varsa Evel Allah göreceğiniz de vardır

Cevapla

Harunn

Şöyle bir gün de dikdur yalandaroglu

Cevapla

Kemo

Vallahide billahide senin gibi fitnesini görmedim.

Cevapla

ahmet

bu adam ne zaman çarpılacak merak ediyorum; her şey de ahirete kalmaz ki !

Cevapla

Cafer

Yalan bunların inancı olmuş.

Cevapla

Atakan53

3 gun boyunca milleti sokaga çağırdın. baktın takan yok sıra bahane uydurmada. Yemezler koçum seni takan yok .

Cevapla

yuksel

Kemal bir insan bu kadar seri yalanı nasıl söyle pes yani

Cevapla

Güney Doğulu

Sayın Kılıçdaroğlu'na 15 Temmuz'da hava limanından güvenli bir ortama silahsız olarak ve ellerinde güllerle karanfillerlre emir erleri gibi yol açanlar kimlerdi ? Hani diyor ya bu 15. Temmuz. meselesi kurgu diye. Evet kendileri kurguladı. Geçen seçim öncesigABD 'ye görüşmeye gitti. ABD ve FETÖ"cülerle ne kurguladı. Onu anlatsın. Baykalın kaset messelesini nasıl kurguladı onu anlatsın. Her*ey Ona göre kurgu. Daha da ağır hastalanmadan Doktora gözükse iyi olur.

Cevapla

Mehmet

And Oscar goes to Kilictaroglu,...............

Cevapla

Milletin sözcüsü

Fitneci diktatör kemal .

Cevapla

Nafi

Bu CHP nin ruhuna işlemiş hıyanet

Cevapla

hmd

Gelde Merhum ÜSTAD Abdrhm .karakoç un iki mısrasın ı okuma .Yalanı severim yalanı gayri. Ulanı severim ulanı gayri

Cevapla

Kenan

Tabii canımmm.. işid, el kaide, boko haram, hizbullah, hamas, el nusra ve s. hepsi chp.li. Tiplerinden belli.

Cevapla

Hüseyin

Bence doğru söylüyor.Karşı taraf dediği güvenliği sağlayan emniyet görevlilerinden bahsediyor herhalde.Sonra sıkışınca emniyet görevlilerini kastettim diyecek herhalde

Cevapla

vatansever turuş

Bu adam çokkk çok tehlikeli, yemin ederim bu adam bir numaralı AJAN. ülkeye fitne sokmak için felaket yalan sözler konuşuyor. Bu adam iki şıktan biri ya patronları böyle konuşmasını emrediyor bu ağır olasılık. yada bu adamda Türkiyenin huzurlu oluşuna , gelişip büyümesine karşı ağır bir psikolojik hastalığı var. Türk halkına duyurulur.

Cevapla

Gazi

Yemedi kan dökmekten başkan yaptırmayız demekten kin ve nefret yaymaktan başka ne yaptınız

Cevapla

Isa

He ya:))) yalancının mumu yatsıya kadar yanıyordu, ama bu veledi zina faşist daha erken söndürüyor :))), güzelde yapıyor bilmeden ve istemeyerek, ama ALLAH dilediği vakit veledi zina faşistin foyasını millet görüyor işte :))))

Cevapla

ali san

Ben de duyum aldım: Mars'lılar Kılıçdar'ı kaçıracaklarmış bu gece...Evinden çıkmasın, zinhar...Güvenliği de uyarsın...

Cevapla

lütfi demir

EVET vermiş bir vatandaş olarak sokağa çıkacaktım kutlama için, ama kemal kahrından KALP KRİZİ geçirip ölür diye çıkmadım! kıvır bakalım kemal daha ne numaralarını duyacağız (iftira atacaksın) KOLTUĞUNU korumak için.

Cevapla

aslan

KK sen silâhlıları görürsün çünki onlar sizin ortağınız arkadaşlarınız.Canıma değsin yakında sende silivriyi boylarsın(o gancik seni afetti sanki yetkisi varmış gibi )hapisten çikıp komoların başina belâ kesildin.

Cevapla

Seko

Evet doğru söylüyorsun Kemal Bey.O akşam kargaşa çıkarmanı bekleyen senin o gezici,alınlarından öptüğün bütün sol terörist(başta DHKP C)örgütler silahlanmış bekliyodu.Gezideki gibi.CHP nin içinde hala onların varlığından söz edenler var.Benim görüşüm de bu yönde.Sen kapının önüne sana demokratik hakkını kullanarak muhalefet edenleri koyacağına,onları koy bence.Ama senin gücün artık onlara yeter mi bilemiyorum.Canım partiyi bu insanlarla doldurdunuz ve artık gücünüz yetmiyo gibi bir hava sezinliyorum.Bilmem anlatabildim mi?

Cevapla

Kml

Vatan hainlerinin kestanesi için o silahlar kemal...

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

YALANCININ MUMU yatsıya kadar yanarmış ne yaparsan yap,artık suyun ısındı seni çok güvendiğin FETÖ bile kurtaramaz

Cevapla

Ayhan

Sıyırmalarına az kaldı

Cevapla

Alacalı Melikşah

Bu kadar yüzü kızarmadan yalan söyleyen başka biri daha varmı acaba. Eli silahlı kişiler Kılıçdaroğlu'nun alnından öptüğü teröristlerdir kesin nede olsa hepsiyle can ciğer kuzu sarması. Dhkpc pkk daha başkaları. Hepsi chp nin dostları. Müslümanlar asla eline silah alıp sokağa çıkmaz.

Cevapla

Msfr

Senin ve senin gibilerin aldigi duyumlar seytan larin kulagina ufledigi kotu fikirlerdendir.

Cevapla

Süleyman Demir

Milletle dalga geçiyor iyice koptu

Cevapla