İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kılıçdaroğlu: Bugün referandum olsa...

Partisinin grup toplantısında konuşan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Bugün referandum olsa 'hayır' oyları yüzde 60'ın üstünde çıkacaktır." dedi.

Eklenme: 09 Mayıs 2017, 15:12

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Bugün referandum olsa 'hayır' oyları yüzde 60'ın üstünde çıkacaktır." iddiasında bulundu. 

Girdiği 8 seçimde de mağlup olmasına rağmen sandık sonrası iddialarından vazgeçmeyen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu,  "Bugün referandum olsa 'hayır' oyları yüzde 60'ın üstünde çıkacaktır." diyerek Erdoğan'ı Cumhurbaşkanı olarak görmediklerini belirterek, "80 milyonun cumhurbaşkanı olamaz" görüşünü savundu.

 
Haber Tarihi: 09 Mayıs 2017, 15:12
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ebubekiri

senden korkuyorlar sayin kilicdaroglu bu neden le seni yipratmaya calisiyorlar bildigin yolda yürümeye devam et lütfen , aday ol ve demokrasiyi yeniden insa et, cünkü refarandum da evet diyenler , biz ne yaptik yaw demeye basladi bile,cünkü evetciler sonumuzun libya gibi suriye gibi misir gibi olacaginin farkina vardilar bile

Cevapla

Yaw He he

Sen ALLAH'ın bir lutfusun...;))) şşşşttt sessiz. O atsın ben dinlerim,yeterki yerinde kalsın ;)

Cevapla

fatih

pinokya yalan söylediği zaman burnu uzuyordu , bunun ,da dili uzuyor ...

Cevapla

Macit

Hem 49

Cevapla

KeMalci

KeMaaal, gitme, hep yanimizda kaaal:o)))) chpde kim diklenirse kapinin önüne koy!Arkandayiz, sikayetcisi bize gelsin:o)))) Sensiz chp cekilir mi KeMal? Sensiz ana muhalefetin tadi olur mu:o))))

Cevapla

kapadokyali

Yahudi'nin ,hansin,conilerin, Reisi olmadığı gibi sizlerinde reisi değildir.dogru demiş.bu ülkenin vatandaşı olamadiniz ki reisinizz olsun.REİS ;ezilmişligin,baş kaldirinin,özgürlüğün , intifadanin girdigi her seçimde sandığa yansımış size yaslamaninn tezahürüdür.

Cevapla

Bilal

Ula kemall allah seni bildiği gibi yapsin nedim gardaslarim baska

Cevapla

Ehl-i İman Bir Adam...

Rabbimize şükürler olsun ki karşımızda böyle bir muhalefet (ısmarlama) lideri var... Milletimizin ah ve vah ları tutup gece gündüz kal ve hal dili ile ettiği duaları kabul oldu ki bize ER DOĞAN ı onlara da ke MAL ı nasib etti... Ne kadar da hayretengiz bir manzara... Şükredip Gülelim dua edip aglayalim isteyelim rabbimizden daha güzel günler daha saadeti seneler...

Cevapla

ahmet

buna kşm gaz veriyorsa adama kötülük ediyor, bu da zannediyor ki yüzde 49benim eserim; o 49'un içinde fetöcü oylar var, hdp oyları var, mhp içine sızmış kriptoların oyları var fırsatçı saadetin oyları var. yazık adama ya hu

Cevapla

Ahmet Yücel

Yüzde 51 hayır oyu çıkmış olsaydı bu referandum meşru olacaktı ve başınızın üstüne öpüp koyacaktınız bu sonucu. Halkın iradesine ve inancına saygı göstermeyen bir parti halkçı parti olamaz.

Cevapla

memo

bırak referandumu meferandumu ..sen sabah olunca genel başkanlık koltuğun yerinde duruyormu ona bak

Cevapla

ssseee

SÖZÜN BITTIGI YER PES DOGRUSU

Cevapla

Baba Vanga

1 ay önce de böyle diyodu

Cevapla

Turgut

Zatenyuzde 60 hayir cikti sonuc akp oy caldi ve hayirlari iptal etti.yuzde 14luk secime katilmayan hayirci kesim 2019da oylamaya girecek yuzde 65 hayirda cikar.cok net birsey var tayyip erdogan baskan olmayacak:):):)):)

Cevapla

YAVUZ SELİM DOĞRUSÖZLÜ

Sefil herif . trubülere oynuyor. Başararısızlıgini sorgulayan partililerin dikkatlerini güya başka yere çekerek;koltugunu korumaya çalışıyor. Kim yutar bu bayatlamış tilki numaralarini

Cevapla

cengizhan

Bizim burda Halanın bıyığı olsa emmin olurdu diyorlar.Keko o iş bitti aslanım yani yol gidenin aslanım sende oturup ağıt yakarsın.Keko son kullanım tarihi 16,04,2016.chp ye yeni operasyon kuklası geliyor.

Cevapla

Cihan

Tutmayın küçük enişteyi tüm derdi partisindeki çekişmeyi savuşturmaya çalışıyor küçük atsa da bari civcivler de yese bari onların oyun bozanlığını istemezükçülüğünü millet en az %60 evete çevirir

Cevapla

Dümdük söylerim

 adam iki çift laf ediyor iki dakika katlanamıyorsunuz! Bu adam bir ömür kendine katlanıyor.... Takdir etmeniz lazım

Cevapla

gevreli

Pardon seni kim tanıyor,milletin kararını tanımayan,partisine hakim olamayan ağzı bozuk bir adamdan lider olmaz.

Cevapla

Tc

Bazıları hayal dünyasından ayrılamaz. Çünkü gerçekler ağır gelir

Cevapla

Amüstünde

Kemal kılıçdaroğlu artık git..

Cevapla

timur

ssk yi batirdin simdide chp.yazik.ne ugursuz bir insansin.nereye gitsen batiyor.allahtan gunese karismadin.neyapardik mazallah.

Cevapla

timur

ac tavuk bugday ambarinda saniyor.

Cevapla

yavuz selim

EVET gecti.. daha neyi tartisiyor bu Bostan Korkulugu? yani "bugün Baskanlik Secimi olsa ben kazanirim" diyemediginden, sacmalamaya devam ediyor..

Cevapla

ACE

Ke MAL DOĞRU SÖYLÜYOR !!!!!! ? 60 - 48.5. = 11.5 48.5 - 11.5 = 37 Ke MAL'in her söylediğinin tersi çıktığına göre yarın REFERANDUM olsa HAYIR oyu %37'yi geçmez.

Cevapla

Hasan

HAHAHHA

Cevapla

irfan balcı

eger o bahsettigin kişide zerre kadar delikanlılık varsa o kişi çıksın benim desin.bi kişi diyorya eger o kişi kk deyilse bende bilmiyorum artık.o evet oyu basan kişi kkdır bir tesbit bir fikir.

Cevapla

Yucel

Artık kizamiyorum bu adama..Sadece açıyorum !!!!

Cevapla

Osmanlı kürdü 23 elazizli

Sen kimsin ki halkın seçimine karşı duruyorsun git baban avrupa haçlı siyonistlerinin seçimlerine bak nasıl seçiliyorlar müslüman anadoluya eşşek gibi itaat edeceksiniz bu ülkede kemalizm çöktü bittiniz artık o saf halk yok o abdülhamiti devridiğiniz dönemdeki gibi ulusalcı faşist seküler artıklar sizi dönmelere inat kriptolara inat müslüman türkiye er geç size haddiniz daha sert bildirecek feto hdpkk chpkkdhkpc gibilere karşı türkiye daha fazla birleşmeli ve bu kesimlere asla taviz verilmemeli asla

Cevapla

İsmail

Bu vatandaş resmen uçmuş. Kendini hayal aleminde görüyor.

Cevapla