İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kılıçdaroğlu açılışını yaptı... CHP Türk katliamcısı Makarios'un heykelini dikti!

CHP'li Beylikdüzü Belediyesi Kıbrıs'ta Türklerin ölümüne sebep olan Başpiskopos Makarios'un heykelini yaptı. Kılıçdaroğlu ise bu heykelin açılışını yaptı.

Eklenme: 20 Mayıs 2017, 18:16

Belediyecilikte yaptığı heykeller ile gündeme gelen CHP yönetimleri yeni bir skandala imza attı. CHP'li Beylikdüzü Belediyesi Kıbrıs Türkleri'nin katili Rum Başpiskopos 3. Makarios'un heykelini dikti. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ise bu skandalı daha da büyüterek bizzat açılışını yaptı.

BEYLİKDÜZÜ'NDE MAKARİOS HEYKELİ

Cumhuriyet Halk Partisi'nden Belediye Başkanı seçilen Ekrem İmamoğlu'nun yönettiği Beylikdüzü'nde açılan bir heykelde Kıbrıs'ta yaşayan Rum Başpiskopos 3. Makarios'un da yer alması büyük tepki çekti.

3. MAKARİOS KİMDİR?

1913-1977 yılları arasında Kıbrıs'ta yaşayan Makarios, Kıbrıs Cumhuriyeti'nin ilk Cumhurbaşkanı olarak seçilmişti.

Ancak Rum devlet adamı, Anayasa'da Türk toplumuna ilişkin hakların devlet düzenini dengesizliğe sürüklediğini ve bu nedenle Anayasa'nın değişeceğini açıklayınca Türkler buna tepki gösterdi.

Rumlar da bunun üzerine Türklere saldırdı ve tarihe "Kanlı Noel Olayları" (1963) olarak geçen saldırılar yaşandı. Tüm bu yaşananların ardından da Türk Hükümeti, Rumların bu saldırılarını savaş olarak kabul etti ve adaya askeri müdahale düzenledi.

 

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 18:16
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

25haloday

Yokmu! Beylik Düzünde Bir ehlimüslüman, Hak kitapların hepsinde put yapmak ve tapmak haram kılınmıştır. Bu haçlı putunu yıkın ., Yoksa dedeniz Bizanslı mı?

Cevapla

Muhammed Emin

Chp hakkında bile olsa yalan söylemek Müslümana yakışmaz, adamı aciz ve imza atmaya mecbur gösteriyorlar. Böyle haberlerle kendimizi düşürüyoruz.

Cevapla

dini özürlüler

milliyeti özürlülerde ancak papaz putu diker.chp put dikmekten başka ne işe yaraki zaten?chp tarihi put tarihi

Cevapla

hüsnü

Rauf Denktaşı göremeyen beyinsizlere Rabbim beyin nasip etsin inşallah..

Cevapla

kemal

Dedesinin heykelini açmış. Açmasın mı yaniii..

Cevapla

Kemaletdin Akarçay

Maksatlı yapılmış, cahilleri kandırmak için, hedef gösteren haber. Tarihi bir sürecin anlatıldığı anıtta, "Benim iki bayrağım var" şiirini göremeyenler, masaya yumruğunu vuran Dr. Fazıl Küçük'ü fark edemeyenler, zafer kazanan Türk askerini görmezlikten gelenler, Makarios'un masaya oturmak zorunda bırakıldığını analiz edemeyenler, Rauf Denktaş'ın dik ve vakur duruşuna yüklenilmesi gereken anlamı bilerek yüklemeyenler pek tabii ki kasıtlı olarak ve cahil bir yaklaşımla 'İmamoğlu Makarios'un heykelini dikti' diyeceklerdir.

Cevapla

Fatih

Chp zihniyeti ve chp den çok çekti bu ülke saf cajil insanlar topluluğu

Cevapla

Abdülcabbar

Beyin özürlüler o anıtın verdiği mesajı anlamaz. Ancak CHP'ye çamur atarlar.

Cevapla

salih koç

mükemmelsin......

Cevapla

hıdır dikerileriyiter

bunlar vatan haini domuz enikleri her şey beklenir.

Cevapla

cccihaddd

Çok sevdiğiniz sevgiden taptiginiz Atatürk olsaydı o heykeli yapanida onu dikenide izin veren açılışını yapan genel müdürü de s...di

Cevapla

cccihaddd

CHP nin milli olmadığını bir kez daha gördük. Kk nun yerine muroda gelse hiçbirşey değişmez oda fetoculari kolluyor o üst akla kendini şirin göstermeye çalışıyor. Bu yapılan vatan hainliği değilde nedir. Bunlar hala %25 nasıl oy alıyor hayret mı hayret. Ne milli nede dini değerlere saygı var, olmadığı gibi bu değerlere bunlar tarafindan devamlı saldırı var aşağılama var. Masalarını ramazanda bile ickilerle donatanlar bunlar müslüman kızların başındaki örtüye saldıran bunlar birde Yunanlılar Fransızlar saldırmıştı. Sütçü imam ı bile sevmezler. Unutmayalım.

Cevapla

Yusuf can

CHP ve de ona oy verenler ayni zihniyete,bunlar bu memleketin yüz karası ,durmak yok puta yapmaya devam

Cevapla

Abdurrezzak

Ya arkadaşlar CHP zihniyeti ne zaman değiştiği şimdide değişsin arkadaşlarımızdan biri yazmış zaten Camilerimizin kapatılması Kuran'ı Kerim'lerin Toplatılıp yakılması Ezanlarımızın Türkçe okutulması vs.vs.Yıllardır bu zihniyet hep aynı değişmedi değişmez yazıklar olsun bu zihniyetin arkasından gidenlere yazıklar olsun bu zihniyete oy verenlere en basiti referandumda da bile kimlerle beraber oldukları ortada terörist vatan hainleri ve onlar yazık bu ülkeye yazık bu millete ALLAH C.C. bunlara ve bunun gibi zihniyete fırsat vermesin inşallah Ayrıca CAMİ yapacak değiller ya zaten ......

Cevapla

Ahmet tunç

Chpde heykel kültürü dik dik bitmez. Bu güzelim ülkeye verecekleri başka bir şey de yok. Makarios yerine BAYKALın heykelini dikselerdi keşke. Daha anlamlı olurdu.

Cevapla

Antalya

Dev Rauf Denktaş'ı gormeyenlere ne demeli.Niyet ne ona bakin beyefendiler.Goze çarpan hangi heykel?

Cevapla

Türkistanlı Özbek

K.K onun Makarios olduğunu bilmiyordur.

Cevapla

Atıf

Ve Türkiye çağdaşlaşır, dünyanın en demokrat ülkesi olur, işsizlik sıfıra iner, herkes çok zengin olur, heykelcilik en popüler meslek olur,açlık dünyada kalmaz.

Cevapla

hamido

Bu chp nin cemaziyel evveline bakıldığın da bun lar çok ufak tefek işler oldu görülüyor. şaşırmadım chp ye yakışıyor

Cevapla

gül

chp zihniyetinin putçu olduğu aşikar daa, anlamadığım, makaryos ne alaka, hangi mantıkla sergileniyor, bir numaralı Türk düşmanı, bunlar var ya bu chp sittin sene geçse bunlardan bir halt olmaz, dün neyseler, bu gün de aynılar, bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp, diyecem, öğrenmek için de kapasite lazım değil mi.

Cevapla

Sahin

Atatürk dirilse chp lileri asardı ben size böylemi öğrettim diye. Ben hocaları astım, şeriatı kaldırdım dinsiz bir devlet kurdum, hilafeti kaldırdım, hanedanı darma dağın ettim, ezanı değiştirdim, sarığı kaldırıp şapka giydirdim, kılık kiyafeti değiştirdim, alfbeyi değiştirdim vs... Lan siz ne işe yarasınız size bıraktığım mirası mahvettiniz der hepsini asardı.

Cevapla

Ali İsmail

Chp başkanı ve başbakan iken Erbakanla birlikte Kıbrıs'a 1974 yılında Türk ordusuna çıkartma yaptıran Ecevitin kemikleri sızlamıştır.

Cevapla

Gayserili

80 senelik isi 8 senede goren. YAVUZ SULTAN SELIM HAN mekanin cennet olsun

Cevapla

Putis

Put perestler agave dikinde golgesinde outran olur putunuzu ebonite koyun ister tapin ister signet edin meydanlari putlarla Meydanlari megul etmeyin

Cevapla

Atatürk dirilse idi chp yi kökten temizlerdi

Atatürk dirilseydi yapacağı ilk iş chp nin için de ki kürtçüleri ve komunistleri asmak olurdu daha sonra chp nin fabrika ayarlarını sıfıra alıp, Türk milliyetçiliğibi benimsetirdi ve Türk milliyetçilerinin partisi 71 yıl aradan sonra tekrar chp olurdu. Şu an chp nin başında gerçek Atatürkçüler yok. Komunistler, kürtçüler ne bilmem başı boş Türk düşmanaları var hep. Ha şunuda belirteyim; Akp nin içinde de Türk düşmanlarını seven çok Zira akpliler ermenileri Qarabağ savaşında destekleyen Yaser Arafatı övüyor.

Cevapla

feyzullah isik

Hayatları heykel yapmak la geçti. Heykele yapılan masrafı bir fakir insan doyursan ne olurdu. Hayırsız insan bunlar. Allah sizi bildiği gibi yapsın.

Cevapla

ali telli

Rahmetli Erbakan hoca olmasaydı,ecevite vekalet etmeseydi inanın bunlar Kıbrıs harekatını yaptirmazdı.sizi gidi gavur aşıkları sizi.

Cevapla

Güney Doğulu

MAKARİOS CHP. Çok yakıştı.

Cevapla

nazım arat

CHP yöneticilerinin yatacak yeri yok bu ülkeye ne felaket geldi ve gelecek ise CHP ile geldi ve gelecektir.

Cevapla

selim

O bolgefe olan vatansever varsa aksın eline balyozu duman etsin bu putlari

Cevapla