İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kemal Kılıçdaroğlu 'evet' oyu veren seçmenleri aşağıladı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 'hayır' oyu verenlerin eğitimli kesim olduğunu savunarak, 'evet' oyu verenlere bu kesimin demokrasi dersi vermesi gerektiğini öne sürerek 'evet' seçmenini aşağıladı.

Kemal Kılıçdaroğlu 'evet' oyu veren seçmenleri aşağıladı
Eklenme: 05 Mayıs 2017, 07:12

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul'daki “Referandum ve Sonuçlarının Türk Demokrasisine Etkisi” başlıklı 130. Bab-ı Ali Toplantıları’ndaki konuşmasında referandum sonuçlarıyla ilgili tepki çeken bir çıkış yaptı.

"HAYIR" DİYEN KESİM, EĞİTİMLİ KESİM

"Hayır" oyu verenlerin eğitimli insanlar olduğunu söyleyen Kılıçdaroğlu, "hayır"cıların "evet" oyu verenlere demokrasiyi çok iyi bir şekilde anlatabileceğini öne sürdü.

Kılıçdaroğlu konuyla ilgili şunları söyledi:

"En az yüzde 50'nin ağırlığı eğitimli bir kesim. Dünyayı sorgulayan bir kesim. Evet oyunu kullananlara demokrasiyi en iyi şekilde anlatacak bir kesim bu kesim."

 
Haber Tarihi: 05 Mayıs 2017, 07:12
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

halit yaşar Bükülmez

yahu bu zat kendini eğitimli sayıyorsa ati den istatikçi olarak mezun olup ekonomiden anlamadığı aşikardır.maliyede hesap uzmanı olarak çalıştığını söyleyerek ekonomi uzmanı olduğunu iddia eden bu zat öncelikle bilanço okumasını öğrenmeli ki sosyal sigortaları iflas ettirdiği gibi ülkeyide iflas ettirmemeli.rahmetli sakıp ağanın kağıttan ibaret bu zat gibi istatikçi diploması yoktu ama koskoca bir holding yaratmış ve imparatorluk kurdu.şimdi soruyorum,imparatorluk kuran sakıp ağamı makbul yoksa istatikçi bu zatmı.

Cevapla

Salih Özdamar

Hayırcıların eğitimli oldukları Meclis'te bacak ısırmalarından belli, hiç çaktırmıyorlar. Sahi o bacaktan dalanın kimliği belirlenebildimi?

Cevapla

YORGUN

Sayın Kemal bey ayıp oluyor. bir oy dahi geçse yanı şeydir. 10-0 yensen de üç puan 1-0 yensen de üç puan. zorbalık yok. Kimse kimseye zorbalık yapmamalı. Bir seferde saygı duyduğu görülmemiş CHP' nin neden? .Sayın Kemal bey doğru muhalefet yapsanız belki çok faydanız oyacak bunu lütfen engellemeyin. Bükemediğınız bileği lütfen öpünüz.Saygı gösteren saygı görür.

Cevapla

huseyin

hayir diyen okumus kesimin neye hayir dedigini aciklayamayan kesimmi bilgili kesim oluyor ))))))))))))) onlarin bildigi sadece ...... baska dunyadan haberleri yok onlar icin yularlarindan kim tutarsa tutsun haa birde vatan hainligi onuda cok iyi yapiyorlar

Cevapla

Nur

Aman da aman evetçilere saldıran adama bak adam olsa bari bir araştır evetçiler gözünde zerre değerin varmı senin ederin varmı bizim gözümüzde orta oyunundaki ibişten farkın yok gözümüzde seyredip gülüyoruz

Cevapla

Baybars

Gervek cahil 8 secim kaybettigi halfe haala sana inanip seni genel baskanlikta tutup sana oy veren chplilerdir

Cevapla

Adil Yücel

Ben Fizik öğretmeniyim, boşuna 25 yıldır devlet beni çalıştırmıs, meğerse ben cahilmişim. Kemal bey anlaşılan artık seni chp holdinginden gönderecekler. Sende dikkatleri başka yönlere dağıtıyorsun.

Cevapla

Mustafa

Arabanın sigorta poliçesi ni internetten satın alabiliyorum ve dahası istediğim herşeyi alıyorum telefonuma lisanslı güvenlik programı satın aldım faturalarımı internet üzerinden ödeyebiliyorum aklıma gelmeyen bir sürü şey ben ilkokul mezunu biriyim .Oxford hayat üniversitesi master yaptık

Cevapla

emin abdulhamid

Bir diktatörün ülkesinde faraza seçim olsa ve diktatör farz-ı muhal seçimi kaybetse diyeceği ilk söz şudur: "seçim sonuçlarını tanımıyoruz, haksızlık yapıldı" ikinci sözü de "kendisine oy vermeyenlerin kimler olduğunun araştırılması" olacaktır. Nusayri(alevi) diktatör Hafız Esad bir seçimde yüzde 98 oy alır! Ve "şu yüzde 2'lik hain kesim kimdir derhal tespit edilsin" der. Diktatör arayan her daim CHP'ye baksın.

Cevapla

ÇORUMLU

Lütfen torununuzun herhangi bir ders kitabının 3. sayfasını açın ve oradaki Atatürk'ün "Gençliğe Hitabe" sini bir okuyun. Belki o metinde Atatürk'ün kullandığı dili anlamakta güçlük çekebilirsiniz! Tıpkı yorumlayabilme güçlüğü çektiğiniz gibi. Olsun önemli değil. Eğitimli birinden bunun için yardım da alabilirsiniz! Diyeceğim o ki, "Gençliğe Hitabe" yi iyi okuyun, iyi anlayın ve iyi yorumlayın. Eminim sizler de Reis'in bütün kararlarına "EVET" diyeceksiniz.

Cevapla

Cafer 58

İyiki EVET demişim

Cevapla

AKADEMİSYEN

Daha oy vereceği sandığı bulamayanlar, yürüyen merdivene binmeyi beceremeyenler, iftara gittiği evde ezandan önce yemeye başlayanlar, bütün bunları göremeyip bir de milleti cahillikle suçlayarak aşağıladığını sananlar. Yani siz eğitimlisiniz öyle mi? Beş yıl süreli bir üniversiteyi başarıyla bitirmiş ve otuz yılı aşkın bir süredir devletime ve milletime onurumla hizmet üreten, düşünen, sorgulayan, yaşanan olaylar arasında neden-sonuç ilişkisini kurabilen, Vatanıma ve milletime kasteden ihaneti görerek özgürce karar verebilen birisi olarak sırf "EVET" dediğim için şimdi ben cahilim öyle mi?

Cevapla

46'lık

Aklı ermiyor, uğraşman!

Cevapla

Turgay Osmanli

Ne demek bu şimdi? Pkk hayır dedi, dağlarda eğitim mi almışlar. Ülkeyi kurtlara teslim etmeye, bölmeye çalışan terör guruplarıda hayır dedi. Aslına bakarsanız bir kesim eğitimsiz insanlar işin farkına varmamış olmalı ki bu hayırcı şer odaklarına oyuyla destek vermiştir.

Cevapla

Seda

Ozaman kılıç dar ogluna sorun neden çiftçinin ürettiği sebze ve meyveyi yiyorlar ozaman aydınlar kendi sebzelerini kendi yetiştirsin hani aydin kesimler ya bir savaş çıksa önce kaçan kendileri olur anadolu halkına muhtaçsın sen kılıç dar

Cevapla

müslüman Anadolu insanı

gezizekali katiline aşık dersim de dökülen mazlum kanını haysiyetini de biz hesabını sorduk .sabiha gokcen'e sahip çıkarsın;yavuz sultan selim 'e soversin.cumhuriyet türkiye sinde; iki kaynak bozuktur #bunlar para ve eğitim dir.para genel de haram ile eğitim de cahalet ile mamuldur.asıl cahalet islamdan uzak olmaktır.sizin eğitim dediğiniz çıplaklık dır bilirim serseriliktir zina dır esrarkesliktir kerhaneciliktir pavyonculuktur evet biz islami tanımayan laiklik maskesi altında islama topyekün saldıran namusu ahlakı aile yapilanmamizi topyekün hedef alan sizinle dünya ve ahirette yanyana gelmek istemem.

Cevapla

adem yaman

yalancı sahtekar aşagılık yaratık biraz olsun ınandıgın demokrasiye saygın olsun ne yani biz şimdi evet oyu verdimiz için cahiliz vatan hainleriyle iş tutmaktansa ülkesi gavurun mahkelerine şikaye4t etmektense din düşmanlıgı yapmaktansa cahil olmak iyidir sizin dedelerinizde cennet mekan SULTAN APDÜLHAMİTHANA da aynı söylemleri dillendirdiler

Cevapla

Abdulvahit duman

Edebim el vermez edepsizlik edene...Susmak en güzel cevap,edebi elden gidene.

Cevapla

H.Ö.H

sen nerenin eşşeğisin keMAL SEN KAÇ PARALIK DOMUZSUNKİ BANA EVET VEREN BİRİNE AKIL VERİYORSUN 

Cevapla

Sezgin

Eğitimli hayırcıların Lideri Ke-mal Efendi 2009 Dan İtibaren Girdiğin Tüm Seçimleri Kaybettiğin Halde Nasıl Oluyorda Hala Koltuğundasın...8 Yıldır Kaybedene Oynayan Aklı Evveller Demokrasi Dersine Girmeden Önce Beyninizi Yanınıza alıp Öyle Gelin..

Cevapla

diyarıbekirli

“Komutanlar, mermi pahalı, kullanmayın dedi. Kadınlara, çocuklara, dipçikle vuruyorduk. Sonra tüfekler zarar görüyor denildi. Bundan sonra, meşe kütükleriyle vurmaya başladık. 10 yaşındaki çocukları, vura vura öldürdük...”(4 Mayıs, 1937 - Dersim) chp denen zalim iktidarın askerlerinin masum alevi vatandaşlarına nasıl katliam yaptıklarının ve bir askerin anılarından alınmış bir pasajdır.

Cevapla

diyarıbekirli

Kusura bakma ama EVET oyu vermiş biri olarak bende seni hiç eğitimli görmüyor aksine çok cahilsin be KAMAL KIÇIDAROĞLU

Cevapla

Vatandaş

Demekki bunlar iktidar olsa insanlar arasında sınıf oluşturup, KAST sistemini getirecek.

Cevapla

cccihaddd

Oysaki hayır cilar daha düşük eğitim seviyesine sahip ve daha cahiller. PKK nin feto nun hayır diye bağırdığı yerde bu cahillerde hayır diyerek cahilce katillerine el uzattı. Bu bir cahillik ahmakliktir.

Cevapla

Kad

Ben makine mühendisiyim.evet dedim.cahilmiyim?egitimsizmiyim?

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

partiden kıçına teneke takacaklarını anladığı için son çırpınışları BETER ol

Cevapla

adem

güya sen de eğitimlisin.ama MAL oğlu MALsın be keMAL.koltuğun sallanıyor.gidicisin.gitmemek için de her argümana MAL bulmuş mağribi gibi saldırıyorsun.şimdiki argümanın da bu anlaşılan.HAYIRcıler eğitimli,EVETçiler eğitimsiz.bu milletin en cahili bile imanının nuruyla, ferasetiyle senin gibi eğitimlileri kırk kere cebinden çıkarır.referandum öncesinde hayırcıların neden hayır dediklerini sosyal medyaya düşen videolardan izlerken bayağı bir gülmüş eğlenmiştik doğrusu.görmüştük eğitimli HAYIRcıları.Hülasa MAL geldin MAL gidiyorsun be keMAL.

Cevapla

Kml

Kimse benden oy kullanırken diplomamı istemedi.bu nerden keşfetmiş la.. evliya ellaaam

Cevapla

Hasan

Eğitimli idarecilere bakın.5 parmak aynimidir. O zaman siz bir eğitim fakrikası kurun okul olmaz çünkü okuldan çıkan yine kendi bildiğini metodu uygular.sizin ölçülere uymaz. Yapma kemal bey

Cevapla