Kemal Kılıçdaroğlu 'Evet' çıkarsa istifa edecek mi?

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu 16 Nisan’daki referandumdan ‘evet’ çıkması durumunda yine istifa etmeyeceğini açıkladı.

Kemal Kılıçdaroğlu 'Evet' çıkarsa istifa edecek mi?
Eklenme: 14 Mart 2017, 09:43

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Star TV’de Nazlı Çelik’in sorularını yanıtladı. Gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Kılıçdaroğlu, 16 Nisan'da hayır oyu kullanılması çağrısında bulundu.

7 SEÇİM KAYBETTİ

Girdiği 7 seçimde de hezimeti yaşayan CHP Lideri'ne her seçim öncesi olduğu gibi yine istifa sorusu yöneltildi.

İSTİFA EDECEK Mİ?

Kemal Kılıçdaroğlu, böyle bir düşüncesinin olmadığını belirterek, "Evet çıkarsa niye istifa edeyim ki. Biri bana bir gerekçe söyleyecek. Makul bir gerekçe ise biz de istifa ederiz" dedi.

 
Haber Tarihi: 14 Mart 2017, 09:43
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ali yakın

Hac ve hilalin seçimi var

Cevapla

Kadir özsoy

Evet çıkacağını oda biliyor niye istifa etsin

Cevapla

niyazi aksu

BEYEFENDİNİN GELİŞ ŞEKLİ GİDİŞİ İÇİN YETERLİ SEBEP DEĞİL Mİ? EDİ BESE DE GIT GURBAN...

Cevapla

Kemal Yılmaz

Aman biz bunun gibi bir KeMALI bulamayız istifa etmesin. Kemal Yılmaz

Cevapla

Mehmet Aydın

Düşünün bir Kemal istifa etti, CHP'nin başına politika ve proje üreten biri geçti. Ne olur bilir misiniz? Ak Parti, iktidarda kalabilmek için daha fazla proje üretip daha fazla yatırım yapmak zorunda kalır. Çünkü karşısına her şeye Hayır demeyen, şunu yaptın lakin şöyle apsaydın ülke için daha faydalı olurdu, biz gelirsek, bunlar bunu şunu yaptı, biz şöyle bir proje geliştireceğiz ve şunları şunları ilave olarak yapacağız derse ne olur Ak Parti'nin hali. İyisi mi Kemal kalsın. Baksana adam sistem değişikliğini anlatırken bile boşa konuşuyor. Sistemden çıkarılar başbakanı bile sisteme yamlıyor.

Cevapla

termin13805979

istifa edip etmemesi onun kararı değil... onu oraya getirenlere sorun bence...

Cevapla

ATAKAN

Bekir bozdağa gülersin, diyordu yafetoşundevlete sızdığına kargalar güler.Sizin hayatınız bu.Saygılar

Cevapla

dadaş

yav kardaşim ilişmeyin şu adama bırakın kendi halına adamı.ne derse evet diyin gitsin.

Cevapla

adem

bu keMAL geldiği gibi gider,işe yaramadığı aşikar olan birini daha ne diye chp nin başında tutsunlar ki. yarın fetoş değiştirmek isterse bir kasette keMAL için çıkarır olup biter.

Cevapla

tanyeri17

Allah kılıçdaroğlunu chp nin başından eksik etmesin.o" olmasa kime güleceğiz..

Cevapla

ATAKAN

Akape- CHPoylamasıvar da haberimiz mi yok.Yahuttek adam padişahlığına mı evet hayır diyeceğiz önce onuanlayın.Saygılar

Cevapla

Mehmet Aydın

Adamın derdi bu ülke ve CHP değil. Ülke de CHP'de batsın. Yeter ki Kılıçdaroğlu partinin başında genel başkan olarak kalsın. Gerçi CHP'de parti başkanlığını bu adamdam daha iyi yapacak bir siyasetçi yok herhalde. Kılçıkdaroğlu'Nun Anamuhalefet partisi lideri olması bu ülke için büyük bir kayıptır. İktidarın işine geliyor. Adamın hiçbir olumlu fikri yok. Her şeye muhalefet ve her şeye hayır diyor. Hükümetin yaptığı her icraata hayyır demesi ne ile anlatılıabilir. Ankara-İstanbul hızlı tren demiryolu yapıldı, şunu demeliydi, Ankara-Kars hızlı demiyolu niye yapmıyorsunuz? Adamda vizyon yok.

Cevapla

Evet

Adam ne diye yalan söylesin sizde alemsiniz haKaybedeceğini bile bile istifa ederim dermi

Cevapla

isuzgen

aman istifa etmesin sayesinde akp kazanıyor

Cevapla

Sözügüzel

Yok yok istifa etme boyle daha iyi kaybede kaybede her tarafın nasir bağlamıştır şimdi.

Cevapla

Baykal

Adamın yapacak başka bir işi yok kardeşim neden istifa edecekmiş ki. Varın gidin işinize bakın. Bu giderse yerine Muharrem incecik gelecek. O da geldimi AKP yi bayağı bir zorlar! En iyisimi keMAL efendi oğlum kalsın bizde bilaebedi iktidarda kalalımBak oğlum keMAL sakın ha istifa falan edeyim deme hayatının hatasını yaparsın. Zaten sen akıllı çocuksunyapmazsın.

Cevapla

mevlut

Sakın bırakma bu koltuğu bir daha asla bulamazsın....asla vazgeçme....feto'nun da artık bu imkânı kalmadı ki sana bir koltuk ayarlasın....o koltukta öl....7 seçim değil 700 seçim de seni etkilmez Allah'ın izniyle...

Cevapla

Ayfer

Ay ne olur sen orda hep kal ,su civisi cikmus dunyada acciktaolsa guldure biliyon dil surcmesimi diyem gafmi diyem bilmim gari

Cevapla

alikartal

istifa edemez çünküatandı oraya tayanlar ne derse onuyapmak mecburiyetindeki kukla

Cevapla

Selim UÇAR

Bütün partiler Başkanlık Sistemi ile yönetiliyor. Tansu Çillerve bir iki lider hariç. Ecel ancak onları Başkanlıktan alabildi Rahmetli Erbakan Türkeş Ecevit Özalvbyeter artıkkaybet kaybet ama Başkanlığı bırakma o zaman Başkanlığa Evet de

Cevapla

Ali

Bu düzensiz istifa etmez çünkü onun aklı kendi iradesinde deyil onun aa babalari bunun kuyrundan tutmuş isdedikleri tarafa saliyolar oda ona göre zehir küsür ve hayin line devam ediyor

Cevapla

Kocasolak

??? Yagmur mu yagiyor ? Demis !

Cevapla

şükrü MEECAN

NE GÜZEL EFENDİM İSTİFA ETMESİN DEMEKKİ BUNLAR HEP MUHALEFET KALAMIYACAKLAR BİR MÜDDET SONRA KELAYNAK KUŞLARI GİBİ NESİLLERİ KURUMAYA YÜZ TUTACAK VE YOK OLUP BİTECEKLER KENDİLERİNİ GELİŞMELERE KAPALI TUTUYORLAR ÖYLEDE KALIRLAR İNŞAALLAH.

Cevapla

katalan

başarısız görmeme rağmen referandum sonucuna göre istifa etmesi yanlış olur bu kazanma kaybetme değil anayasa partiler üstü konu olduğu için referandum a gidiliyor zaten.. bu kazanma kaybetme oyunu değil akit anla artık bunu.. hayır çıkarsa akp genel başkanı istifa mı etmesi gerekiyor..oylanacak olan hazırlanan anayasa maddeleri ben 4-5 madde için hayır vereceğim onlar düzeltilirse evet derim bunun ne chp ne akp ile ilişkisi yok.. futbol maçı gibi gördüğümüz için seçimi tuttuğumuz takım pardon parti ne derse doğru diyemeyiz..hayır çıkınca genel seçimlerde chp mi kazanacak yani..

Cevapla

yusuf

ne yapacaktı yani bu zata hangi firma iş verir acıkta kalır anladıgı bır ıs yokki

Cevapla

mehmet m

dogru soyluyor kaybetmek siradan chp icin niye istifa etsin ki normal :)

Cevapla

erol

onu oraya getirenler istemediği müddetçe istifa edemez.

Cevapla

enver bakirci

Namahrem gostermeseniz keske...

Cevapla

Omer samil

Makul bir gerekcemi :) adam her girdigi secimi kazanmis 1 tanede kaybetme luksu istiyor sanirim :)

Cevapla