Kemal Kılıçdaroğlu: Biz kazandık! İdama da karşıyım

8. kez hezimeti yaşayan CHP Lideri, kimsenin umudunu kaybetmemesi gerektiğini, hayır oylarının kazandığını ifade etti.

Kemal Kılıçdaroğlu: Biz kazandık! İdama da karşıyım
Eklenme: 18 Nisan 2017, 09:21

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, referandum sonuçlarına ilişkin açıklamalarda bulundu.

Kampanya sürecinin eşit şartlarda yürütülmediğini söyleyen CHP Lideri, 'hayır' cephesine moral vermeye çalıştı.

"HAYIRCILAR KAZANANDIR"

Referandumda 'hayır' oyu kullanan vatandaşları kutladığını söyleyn Kılıçdaroğlu, "Referandumda alınan sonuç ve hayır oyları, demokrasimiz için dönüm noktası olmuştur. Bu koşullarda bu sonuçla hayırcılar, kaybeden değil kazanandır. Bu nedenle her türlü eşitsizlik ve baskı karşısında oy veren hayırcılar, umutsuz değil tersine gelecek için daha da umutlu olmalılar." şeklinde konuştu.

"DEMOKRATİK BİLİNCİN YÜKSEK OLDUĞU BÖLGELERDE HAYIR ÖNDE"

Cumhuriyet'e konuşan Kemal Kılıçdaroğlu, 'hayır' oylarının önde olduğu bölgelere dikkat çekerek, şunları söyledi: "Sonuçlara baktığımızda neredeyse bütün metropollerde hayır öndedir. Sosyal, siyasal ilişkilerin gelişkin olduğu, demokratik bilincin yüksek olduğu, toplumun en büyük çoğunluğunu oluşturan tüm önemli metropollerde hayır oyları ciddi bir fark attı. Bu, referandumun en önemli sonuçlarından biri."

İDAMA KARŞIYIM

CHP Genel Başkanı, Vatan'a verdiği röportajda ise idam tartışmalarına değindi.

Referandum öncesi idam kararına destek olabileceğini belirten Kılıçdaroğlu, idam cezasına karşı olduğunu söyledi.

 
Haber Tarihi: 18 Nisan 2017, 09:21
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Nur

Ne kullanıyorsunuz itirafedin niye bu haldesinizyüzde kırk sekiz leyüzde ellibirne ifadeediyor sizeyürüyen merdivene ters binmiştin acaba referandumsonuçlarınıdatersten miokuyorsunuyan adam uyanya

Cevapla

Zezo

Fetöcü Usta, şimdi Chp ile niye bu kadar iyi anlaştığınızı anladım. Biri Ataputcu öbürü Fetoputcu. Ikinizde put'a tapar sapıksınız. Küfür tek milletdir.

Cevapla

Cemal akdağ

Sağcı geçinenler yalandar oğlunundilini uzattıya söyleyecek birşey bulamıyorum

Cevapla

bedri bay

Ben de karşıyım...ama yoğurtsuz dönersiz ve sossuz iskendere...

Cevapla

usta denklemci

Niye kızıyorsunuz...ayıp ama..adam ne yapsın yani...sabah kalktı SÖZCÜ CUMHURİYET VE HÜRRİYETİ OKUDU başlıklarını tabii ... Ve biraz da fox tv yi seyretti baktı ki diyorlar : chp kılıçdaroğlu zafer kazandı diyorlar...aksini mi söylesin yani...yooo bu olmaz işte...;))

Cevapla

haberdar eden

Allah karar vermiş zaten ve sınırlarını çizmiş kur'an isminde bir kitapla bize mesaj göndermiş..haberin yok mu....

Cevapla

Usta Denklemci

Bence ADAM haklı..erdoğan sadece akp lilerden ve birazcık hindıkcık da mhp den aldi..bu ADAM ele mi....72 türlü oluşumun temsilcisi QARİZMATİK dımoqratik hermetik bir vizyon ile % 48 almış..şöyle ki 48 ×1 =48 /48 = 1 yani 48×1,01= 48,48 e gene 51,48 den güççükoldu....ama bu matematik kurallarının iptali İÇİN ÜNLÜ denklemci torinolli ye başvuracağız..

Cevapla

Baybars

Sendemi basladin diger chpliler gibi evet veren halka hakaret etmeye senin gibi dunyadan haberdar olmayan merdivene ters binen oy kullanmasini bilmeyen birisinin evet kullananlara cahil demesi cok vahim

Cevapla

İlim Yüklü Kerküklü

Af buyurun siz kimsiniz....yani kazanan olarak...azıcık tavsif eder misiniz....Haaaa...siz yoksa mhp saadet işçi parti bağımsız türkiye partisi (haydar beyin) ve ğpartiyê yekitiyê welâtiyê demoqratiyê vs vs lerin toplamı ve temsilcisi misiniz....o zaman oldu..:))))) ama yine kaybettin amca, 51 büyükyür 48 ...matematik bele der gurban olim allahiya....:))

Cevapla

Fatih

Sen idama karsı olacagına git istifa et sahsiyetsiz adam istanbuldan anlamsız bi hayır cıkıyor dünyaları verdiler istanbula yapmadıkları hizmet kalmadı isin kötüsü hem hayır hemde herseyden faydalanıp kullanıyorsunuz ey gafiller sizi

Cevapla

Freak

Ne alakası var kardeşim, bilmeden yargılıyorsunız.

Cevapla

ali

Ne dedigin anlasilmiyor birader

Cevapla

El alem

He he keMAL kazandın.ya şu adamın üstüne gitmeyin.kazanamıyo işte.beceremiyo.siyaseti de bırakmıyor.savunma mekanizması kullanıyo.yoksa çıldırır

Cevapla

orhan

Bu zavallilar böyle her fırsatta millete küfürü hakareti meziyet sanıyorlar.

Cevapla

Sonuna kadar demokrasi aşığı

Görün ey millet CHP yüzünü bir kere daha gösterdi.evet diyenler demokrasiden uzakmış.hadi ordaaaaannn

Cevapla

Fatih

Bi tek siz müslümansınız değilmi , geride kalanlar hep kafir, kimin müslüman kimin kafir olduğuna bırakında Allah karar versin

Cevapla

Murat Taşcı

İdama destek veriyordun, ne oldu omurgasız yılan? Karşı olursun tabii, yularını elinde tutan Batı'ya şirin görüneceksin. Gücünü milletten almadıkça hezimetren kurtulma şansın yok.Yalama yapmış bi somun gibisin.

Cevapla

Erol disbudak

Bu geri zekali beynibos kilicdaroglundan cöpcü ble olmaz bu zat acaba hangi tumarhaneden kaçip CHP nin basina geçti

Cevapla

erkan

soytari bu adam ya haha

Cevapla

osmanoğlu2023

Başbakan Türkiye kazandı deyince buda kendine pay biçiyor...tamamsen haklı ol biz rahat...kupayı alamadın fakat ipi gördün :)endişelenmeni anlıyamıyorum yoksa sen masum değilmisen?

Cevapla

Akif

Heyt dansoze bak:))))))seni saka diye yapmislar

Cevapla

diyarbakir..

Tabiidamakarsiolacak..cibiliyeti...zihniyeti..mezhebimeşrebi...tamamidhkp-cli...pkkli..tikkoli..yaniherbokvarbuimansizlarda..

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Reis bu zavallıya güvenip iş mi yapacak sanki Bu adamla tuvalete bile gidilmez....

Cevapla

Peygamberler şehrinden

Keltoş kemal biz doğu ve güneydoğu bölgesindeki vatandaşlar bilinçsiz mi oluyoruz ha ah Keltoş kemal ah

Cevapla

Mustafa

Demokratik bilincin düşük olduğu yerler neresi sayın kılıçtar oğlu yalan söylemeyen dürüst olan yerler mi.

Cevapla

Osmanli

Bakın arkadaşlar bu kufurdaroglu bir piyondur ve konuştuğu bütün laflar almanya ve fetodan aldığı direktifler dir yani yazan çizen haçlılar konuşan kufurdarogldur...

Cevapla

Abdulmetin

Ya varya bence bu adam CHP lilerle dalga geçiyor yazıklar olsun lan senin kalıbına...

Cevapla

dört göz ama görmi

He he ha iyi.İbadi gibi dikkat et donun düşmesin

Cevapla

Emin

Anadolunun saf temiz insani demokratik değil metpoldrki hayircilar demokrat oylemi Allah sana akil fikir versin turk siyaseti senin gibi bi capsiz gormedi dana diyecek soz bulamiyorum

Cevapla

Yusuf TOY

Adamdaki zihniyete bak halkçılık diye geçinip.Halkı sınıflara ayırıyor.Metropollerde yaşan insanları yüceltip,iANADOLUDA yaşayan Ülkesi için canını feda eden insanlartoprak kokan insanları aşağılıyor.

Cevapla