Karamollaoğlu'ndan referandum sonrası ilk açıklama

Anayasanın toplumsal mutabakat olduğunu ifade eden Temel Karamollaoğlu, 16 Nisan'da tam mutabakatın olmadığını söyledi.

Karamollaoğlu'ndan referandum sonrası ilk açıklama
Eklenme: 17 Nisan 2017, 15:00

Türkiye, anayasa değişikliği için yapılan referandumda tercihini 'evet'ten yana kullandı.

Referandum sürecinde 'hayır' cephesinde yer alan Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamolloğlu, sonuçlardan sonra ilk kez konuştu.

"TAM MUTABAKAT OLMADI"

Partisinin genel merkezinde açıklamalarda bulunan Karamollaoğlu, "Anayasa toplumsal mutabakattır. 16 Nisan'da tam mutabakat olmadı. Yürütme bunu düşünmeli." dedi.

 
Haber Tarihi: 17 Nisan 2017, 15:00
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ismail

alışacaksın artık başkanlık seçimlerine karamallaoğluyüzde elli nokta sıfır bir iyi oturdu

Cevapla

Ali

Karanlikadam.Yaziklar olsun

Cevapla

Sivaslı

Yeter suuuuuuuuuussssssartık.Konuştukça batıyorsun

Cevapla

Milli Görüşçü

Kimin ne olduğunu Allah bilir de, sizin kendinizi burada ifşa etmenize gerek yoktu

Cevapla

Milli Görüşçü

Demek istediği halkın yüzde 49 u neden hayır dedi, bu kesiminde görüşünü dikkate alarak bundan sonra ki politikalarına dikkat etmeli dedi. Akp+Mhp+Bbp+Hüdapar ın normalde yüzde 60 oyu varken yüzde 51 evet çıkmasını da irdelemeli hatalarını düzeltmeli demek istedi

Cevapla

Milli Görüşçü

O da farklı bişey demedi zaten, açıp düzgün yerlerden Temel beyin konuşmasının aslına bakabilirsiniz. Ayrıca sizde hükümet gibi 15 senedir yanında durduğunuz Abd, Ab, Nato, İsrail ve Fetö ile hemhal olun.

Cevapla

Milli Görüşçü

Aynen İslam da kısas var ama Adil bir şekilde var, lakin ülke de ADALET yok! Bunu da söyle.

Cevapla

Milli Görüşçü

Haklısın, aynı hükümetin senelerdir müslümanlara karşı Abd, Ab ve Nato ile aynı safta olduğu gibi...

Cevapla

alattinkılıç gurun .

karamakla oğlu ne yapmaya çalışıyorCHP dönemlerini özlüyor mukovalisyon devalüasyoniyimi idiseksen anayasasıtam mutabakat içindeki yapıldıkusura bakmayın erbakan zamanındadüşmanlar şeytanlar besmele çekme namaz kılma kimseyi İslama çağırma kimseyi uyarma diyesizinle mücadele yaparken şimdi islamyeniden büyüme birleşme çabasına girerkenşeytan şimdi size namaz kılmaya sola bakma zikir çek yönetimi bırakmaönüne bak ileriye bakarak zalim gelse nolacak kuruntularivesveseleri verir gibi değişik bir haraketlendiriyorlar içindeat ile it ile saldıran düşman lafla aynı saft Az durmak bizi üzmüştürtarih bu uyanış diriliş hamlesi yaparkensizler düşman saflarında durmanızyakışmadıyakışmadı çünkü orta doğuda bir birini vurandüşmanda Allahü Ekberdiyor hak yolunda gidende Allahü Ekber diyorsiz bu işi bunlara benzettin önce dinamik hür vatan hur yasa hür yöğretimbiraz kötüde olsa seksen yasası gibi olmaz ona nasıl dayanınca burada dayanıksız sonra iyisini yaparsın üzgünüm üzgünüm tarif edemem üzgünüm

Cevapla

mehmet

Arkadaşlar şu anda rahmetli erbakan bunları görseydi şunainanı bu partideki tüm kişilerin yüzüne balgam tükürürdü sadece tükürük degil ulanzihniyeti bozuklarerbakan bu ülkede baş örtüsü için ugraşmadsımı askeri vesayeti bitirmek için ugraşmadımısizler bu fikri savunanlarla birlikte bu partiye cephe actınızALLAHINselamını dahi size vermem fetocularla ayni zihniyeteymişsiniz malesef...

Cevapla

elem

milligörüş bu Milletin inancı, kimliği, tarihi, ruh kökü” dür.. gerisi batıcı, taklitçi ve işbirlikçidir.

Cevapla

Doğrucu davut!

FETÖ'cü Hamzaoğlu'nun yorumu...

Cevapla

Doğrucu davut!

FETÖ'yle 15 yıl biat etmiş vatan haini "hadi oradan!""APO"ya yıllarca "terörist" olarak değil; "sayın" diye hitap etmiş AKPKK'lı ahkam kesiyor..."Hadi oradan!"

Cevapla

Doğrucu davut!

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, halk oylamasıyla hukuken cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminin kabul edildiğini belirterek, "Herkesin bu sistem değişikliğine razı olması icap eder. Herhangi bir şekilde verilen bir kararı sorgulamak veya bunun üzerinde tereddütler doğuracak tavırlar sergilemek bize yakışmaz" dedi.Karahasanoğlu yönetimindeki yeniakit ailesi yukarıdaki cümleyi giremeyecek kadar basiretsiz mi oldu! Bu kadar mı düşmansınız Hakk'a!Bu şey her yerde karşınıza çıkacak!

Cevapla

Meliha

Aptal adam desem olur mu yoksahic dememeli mi bilemedim

Cevapla

GERÇEK

Temel sen de Bekaroğlu gibi CHP 'ye gitte bari millet ne olduğunu anlasın.

Cevapla

Hamzaoğlu

Hainlerin yol arkadaşı bu adam ve ekibi

Cevapla

zafer

Kani bozuk ingilizlerin havasi suyu sana yaramamis

Cevapla

ahmet

siyasetin munafigi bunlar ak parti icerisinde arinc toppbas cetesi disindada bunlar eski milli goruscu siyasi munafiklar sayin erbakan meger etrafinda ajanlarla yillarca bosa mucadele etmis bunlarin soyu ulkemizden kazinir insallahhhhhhhhhhhh cehenneme kutukolun soyunuz kurusun

Cevapla

demir

siz şaşırmışsınız reis tek başına alayınızı dağıttı ,hadi işinize bakın boş konuşmalara karnımız tok.

Cevapla

hayri

yesinler siyonistin yaverleri sizi!

Cevapla

ALPEREN

Sağcı diye geçinen SOLCU köpeği seni de tanıdı bu millet.Kemalistlere köpekliği kendine yakıştırdın mı koçum.

Cevapla

Murat Taşcı

Çok teoriksin be dede. Nerde öyle mutabakat imkânı.Olsa, Meclis'te olurdu. Sen uyu. Millet mutabakatı gösterdi sana.

Cevapla

Mustafa

Nankörlük ün derecesi plant.aci plant sudurki Karina viel Satin Belli olsun derken BU ja Hallo DIN halal düsmanlarin safinda der Andi yüzsüz Banker beide Konzept.

Cevapla

adem

Mutabakat arayan kim? Vurduk gol oldu. Bu acı içinizden kolay kolay çıkmaz.

Cevapla

erdogan karagöz

-Sn karamollaoğluna göre tam mutakabat nasıl olunacak merak ediyorum ?-Siz nasıl hayır cı kanada geçtiniz rahmetli hoca ya emanetine nasıl bir leke sürdüler farkındalar mı ?- Asıl şunu sormak lazım kime hizmet ediyorsunuz hocanın çocuklarını parti ye sokmuyorsunuz-çok az bir oyunuz olsa da 1 tane de olsa nasıl batıl dan yana oluyorsunuz ?Allah bu millete zeval vermesin bu tip insanlar çıktıkça kendilerini iyi hissetsinler ki kimin kimle oldugunu görsünler

Cevapla

Yukselkilic

Ismine yazık müslüman larin yuz karası yüzünüze tüküreyim kılıçtaroglu ile birleşip İslam'a tokat attın yuhhh lar olsun

Cevapla

ahmet

erbakan feto'yu kovaladı bunlar aynı yönde hareket ediyor, müslüman kesimin bu referandumda hayır demesi inandığı her şeyi reddetmesidir; fetocu değilse

Cevapla

Emine

Erbakan hocanın kemikleri sızlamıştır kesin...saadet partisine şok şok olduk..ne oldu bunlara anlayamadıkhayret.....

Cevapla

Emine

Erbakan hocanın kemikleri sızlamıştır kesin...saadet partisine şok şok olduk..ne oldu bunlara anlayamadıkhayret.....

Cevapla