İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Karamollaoğlu: İktidar olursak tüm yatırımları durdururuz!

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "Bize iktidar nasip olsa ne ederiz biliyor musunuz? Türkiye'de şu an yapılmakta olan bütün yatırımları durdururuz" dedi.

Karamollaoğlu: İktidar olursak tüm yatırımları durdururuz!
Eklenme: 07 Mayıs 2017, 12:58

Bursa'nın Gemlik ilçesinde partisinin genel kurul toplantısına katılan Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, iktidara geldiklerinde neler yapacaklarını anlattı.

"BİZE İKTİDAR NASİP OLSA TÜRKİYE'DE ŞU ANDA YAPILMAKTA OLAN BÜTÜN YATIRIMLARI DURDURURUM"

Karamollaoğlu, terör, dış politika, ekonomi, ahlaki dejenerasyon ve adalet sisteminin Türkiye'nin başlıca sorunları olduğunu öne sürdü. Kendilerinin farklı olduğunu iddia eden Karamollaoğlu, şunları kaydetti:

"Bize iktidar nasip olsa Türkiye'de şu anda yapılmakta olan bütün yatırımları durdururum. Biraz garip gibi geliyor ama başka çaremiz yok. Bir insan hastaneye düşse, hastaneye düşen adam eğer mecbur kalırsa kolunu, bacağını doktor keser mi? Niye? Kangren olup vücudun diğer taraflarına zarar vermesin diye veya hastaneye gidiyorsun kalbinde rahatsızlık var, ciğerlerde rahatsızlık var, böbreklerde rahatsızlık var ama aynı zamanda da kelsin. Ama hastaneye gidince diyor ki önce bir saç ekin bana ondan sonra diğer ameliyatlara girersiniz. Böyle bir şey olur mu ya? Kalbi gitmiş adam saç ektirmekle meşgul. Biz de şimdi aynen öyle yapıyoruz, Türkiye biraz daha güzelleşsin ama hastalığı? Hastalığıyla kimse ilgilenmiyor. Biz gelsek bütün bu yatırımları durdururuz dedim, bütün inşaatları. Bitmeye yakın bir noktaya gelmiş bitirin bundan istifade edilebilirse edilsin.

 
Haber Tarihi: 07 Mayıs 2017, 12:58
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

İsmetpaşa

Seni İran uşağı bu millet senin arkana takılır mı sanıyorsun. Kendini buğday ambarında sanan tavuk

Cevapla

celalakman

celel.akman. sana.minafik.diyorum.ejnebi.bir.siritsa karini.gonderirsin.muslumanlara.her turlu.pisligi.dusunursun. soysuz

Cevapla

Mrt

Ağzı ve beyni bozuklara nedesek boş.Temel hocam sizin fikirlerinizi ilgiyle takip ediyoruz ve takip ediyoruz.

Cevapla

Hakan

Başkanım söylediklerinizin hepsinin altına imza atılır lakin milletin bunu anlamasına fırsat vermiyorlar diriliş gibi dizileri izleyerek her hafta gaz verip sonrada dünyayı yeniden feth edeceklerini zannediyorlar allah yardımcımız olsun

Cevapla

SAADETçi

Tabiii. .MollaFeto...durdurursun kesin. .fakat o kuş beyninle iktidar değil iktidarsız olur Fetonun da k.çnı yalarsın. .!!!

Cevapla

Pirvelioglu

Helal olsun zekaya bak onun için ıktidar olamazsın sen kimsin kendini bişey sanıyor zavallı

Cevapla

Ahmet

Temel hocam, Gezi ayranı fazla mı kaçırdın naptın ? Gezi zekalılarla düşe kalka, kalpten kalbe yol vardır, onlar gibi konuşur, onlar gibi düşünür, onlar gibi sırıtır hale geldin. Ahhh ahhh... 1 % oyun bile yok, AKP'nin oylarını bölmek için seni gündeme getiren ve pohpohlayan CeHaPe zihniyeti var ya... işte o zihniyet, sırf AKP iktidar olmasın diye seni bir güzelim kullanıyorlar. Kullanma tarihin geçince de bir kaşık suda seni boğarlar. Vakit varken kendine çeki düzen ver, müslümanların oylarını daha fazla bölme ! Bir zamanlar fetöcülerin rahmetli Erbakan hocamız iktidara gelmemesi için, müslümanların oylarını bölmek için ecevite oy verdigi gibi, sende CeHaPe ile ittifak kurcaksan, yazılar olsun sana derim. Unutma hocam : "kişi sevdiğiyle beraberdir". Selametle

Cevapla

Yavuz Gürbüz

Yazık partiyi laiklerin kuklasi haline getirdiler.

Cevapla

ali

ninemin sakallari olsaydi dedem olurdu.

Cevapla

iman

Sen önce evde iktidar ol gerisi senin işin değil,Aga babalarına verdiğin mesajı aldılar kafanı yorma,sırat köprüsüne gelirsen bu demeçi hatırlatacaksın

Cevapla

Gökhan ayaz

Saadet partisi chp izinde

Cevapla

ahmet

İşte tamda bunun için. hiç bir zaman ogünüg öremiceksiniz.

Cevapla

Membüş

Allah size fırsat vermesin İngiliz hayranı avanak insan.

Cevapla