Kanadoğlu, referandumdaki oyunu açıkladı!

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün Çankaya'ya çıkmasını engellemeye çalışan ve 367 krizinin mimarı olarak bilinen Yargıtay Onursal Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, Referandumda hayır oyu kullanacağını açıkladı.

Kanadoğlu, referandumdaki oyunu açıkladı!
Eklenme: 20 Mart 2017, 11:41

Çeşme'de söyleşiye katılan Yargıtay Onursal Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, 16 Nisan'da halk oylamasına sunulacak anayasa değişikliği konusunda açıklamalarda bulunup, kendisinin 'hayır' oyu kullanacağını söyledi.

 

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Gnahkar

İyiki varsınız bu ve zihniyeti aslında doğru yolu bulmada klauzumuz oluyorkizmamamiz gerek şeytan neden vardır gerçekte olan doğruyu bulmamizin klavuzudur biz ezanı yasaklayan israile değil kendimize kizmaliyiz hala gerçekleri nasıl göremiyoruz diye

Cevapla

Yilmaz ozen

Katrani kaynatsanda olmaz seker cinsini sevmedigim cinsine ceker

Cevapla

Muharremulaş

Evet oyu verenler zaten Hayır diyen güruh abakarak hainleri görüyor ona göreSafinıbelli ediyor. ..Kanadoğlu denen piyon dao hainlerden biridir ..

Cevapla

emirhan emir

BU ADAMIN DEMOKRASI HAK HUKUK ANLAYIS VE KURAL BILGISINE SIZINDE BIR GUN IHTIYACINIZ OLACAK SALDIRGAN KUFURBAZ YORUMCULAR AKIT SANADA LAZIM OLACAK UNUTMAYIN

Cevapla

Muhammet

Ne kadar doğru yoldayız şimdi tescillendi

Cevapla

Turgut Yıldız

Bu adam kafasını ne zaman kumdan çıkardı...

Cevapla

tersine dunya

chp ve kanatoglu gibi malum seyler bize yol gosteriyor. Benim mantigim basit, bunlarin dediginin tersini yapiyorum. Bunlar hayir dedigi icin ben evet diyorum.

Cevapla

Hüseyin

Yargıtay da başka kimse yokmuyduda onursal başkan seçildi hayret

Cevapla

Muhammed Kul

Seni tanıyoruz!

Cevapla

hakan muray

kim takar  senin hayırını

Cevapla

yy

Cumhutrbaşkanlığı seçimlerinde nasıl havasını aldıysa 16 nisanda da yine aynı havayı alacak.Bu havada ölene kadar gider.Cehennemin dibine kadar yolu var..

Cevapla

safayn

Yoksa k.daroğlu gibi buda'mı akp li mi. Bizim evet'leri arttırmaya çalışıyor.

Cevapla

Serhat

Onun ne verdiği bizleri ilgilendirmez. Luzum suz şeyleri haber yapmayalım

Cevapla

Yalçın

Bu aç köpeği niye dikkate alarak haber yapıyorsunuz ki

Cevapla

sadık

Çok şükür.ömrünün sonunda doğru yolunda gidiyor.Yakında menziline varır.

Cevapla

Yorgun

SAYIN KANADOĞLU BENDEEVET OYUN KULLANACAĞIM.

Cevapla

cemaleddin

Bunlar hangi taktigi oynarsa oynasin gelecek Türkiyenindir. Bosuna hirlamayin bir daha Türkiyeyi baskasina peskes cekemiyeceksiniz.

Cevapla

Osman Batur

Evet dese idi, kendimizden şüphe ederdik. Temel, Gül, Arınç ile bir olup BBP'nin hayırcılarının hayır demelerinde elbette bir hayır vardır. Emperyalistler, AB, ABD ve terör örgütleri can havliyle hayır diyor. Yanlarına aldıkları sahte Ülkücüleri de katarsak ortaya milli olmayan ve olamayan bir yapı çıkıyor. Özgürlük için vesayetin yıkılması için elbette verilecek cevap evet olacaktır. Saflar netleşiyor. Gizli kimlikler ortaya çıkıyor. Solcular ile sahte Müslümanların, sahte Ülkücülerin, sahte Alperenlerin dahil olduğu bu gayri milli yapı 17 Nisan sabahı ümmetin şamarı ile uyanacaktır.

Cevapla

wahidullah

haaa geçti o günler çırpınıp durun bakalım

Cevapla

MEHMET GÜNGÖR

Allah aşkına bunu haber diye yayınlıyorsunuz. Bırakın bu fosilleri haber yapıpta gündemde tutmayın.

Cevapla

osmanlı soyu

alzemer olmuştur. aslında bir doktor raporu falan olması lazım. yada biri vekaletini falan alsa iyi. yazık hala direniyo. ama doğru ya hafızasında kalanlar ona yeter sanırım.

Cevapla

Paşa

Yaşıyormuş ya la bu daha :)))

Cevapla

Mustafa

Hortlak

Cevapla

15 TEMMUZVE241ŞEHİDİMİZİUNUTMADIK!...

BU KANADOĞLU İLE ATANMIŞLARIN SEĆİLMİŞLERE KOYMAYAÇALIŞTIĞI FAŞİST,DIŞKAYNAKLI SİVİLBİRDARBEYİMİLLETUNUTMADI!2007 tarihindeki AKPARTİ C.BŞK. ADAYI SN.ABDULLAHGÜL 'ÜNC.BAŞK. SEÇİLMESINIÖNLEMEKİÇINBUADAMCAĞIZİLE367 FAŞİST FRENINI PARLEMANTO'YADAYATMIŞLARDI.TARİHBUSIYASİKİRLİFIRILDAGIAFFETMEYECEK. KENAN EVRENDENENELİ KANLIDARBECİGENERALİDE AFFETMEDİGİ-YARGILADIGIGİBİ...

Cevapla

Fatih

Şeytan sizleri zaten şaşırtmış. Adalete ihtiyacınınz oldugu zamanda şaşırmayın.

Cevapla

Hayrettin

Evet deseydin şaşırdık zaten piyasaya çıktı mı yine

Cevapla

Gürkan

Bunlara hep aynı cevap kanadoğlu ürür, kervan yürür

Cevapla

hasan

Ya bu ..leri niye haber yaparsınız anlamadım

Cevapla

tuncay

ŞAŞILACAK DEĞİL EVET VERİYORUM DERSE TUHAF OLURDU.

Cevapla