Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

İsviçre'de dehşete düşüren 'Hayır' yürüyüşü!

Avrupa'da İslamofobi, ırkçılık ve Türk düşmanlığı giderek artıyor. Sosyal medyada kısa sürede yayılan İsviçre'de düzenlenen 'hayır' gösterisine ait görüntüler dehşete düşürürken, Avrupa'daki İslam ve Türk düşmanlığının ulaştığı boyutu da gözler önüne seriyor.

Eklenme: 13 Mart 2017, 23:29

İsviçre'deki aşırı sağcılar Türkiye karşıtı 'hayır' gösterisi düzenlendi. Aşırı sağcıların gösterisinde 'Türkiye ve Erdoğan' karşıtı pankartlar açıldı.

Gösterilerinde 'İslam ve Türkler' aleyhinde görseller taşıyan aşırı sağcılar, çok sayıda hakaret içeren pankart da sergiledi. CHP İstanbul Milletvekili Aykut Erdoğdu da sosyal medya hesabından söz konusu protestonun 'evet' kampanyasının işine yaradığını iddia etti.

 

 
Haber Tarihi: 13 Mart 2017, 23:29
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Bilal

kıtamete kadar da olsa öncesi ve sonrası Yoktur.Onlar(hristiyanlar ve yahudiler) ancak birbirlerinin dostudur.

Cevapla

Şener

Çok da tınnn! Senin gibilerle aynı saftaolmak bizi bozar zaten. Elhamdülillah.

Cevapla

DENİZ GEZMİŞ

len ben de sana karşıyım kripto yalaka.yalakalıkta beni solladın.

Cevapla

Seda

İzlemedin sanırım görüntüyü eğlendikleri karnavallarında ne kadar çirkinleştiklerini görmedin kafasında hayır yazanda zaten baharın gelişini kutluyordu kanlı çizimlerde hep baharı anımsatır. insan gibi kutlasınlar

Cevapla

Timur

Bizde senin gibilere karsiyiz angut.

Cevapla

Timur

Git eglen anten.

Cevapla

Timur

Ulkeyi kurtulus savasinda isgal edenler nezaman dosttuki simdi dusman oldular akilsiz.adindan utan.

Cevapla

Timur

Adindan utan.utanmiyorsan cope at pis bedenini

Cevapla

Timur

Hosunami gitti

Cevapla

Diriliş38

İsveçrenin dünyanın kirli ve kara para kasası olduğunu herkes biliyor siz kime mavalanlatıyorsunuz

Cevapla

şaban akçay

video yu seyretmediniz galiba.resmen HAYIR yazıyor. ve cumhur u reisi alay konusu , faşist gösteriyor

Cevapla

Diriliş38

Her sene kutlanan karnavalsa alçak korkak hollanda yı karikatürize etselerdi Üzerine alçakça be yüreksizce saldırılan TÜRKLERİ değil

Cevapla

Kemal

Hastir lan,önce Türkçe yazmayı öğren !

Cevapla

Çoban eze

Hoşgörüsüne hayran olduğum arkadaşlar hoşgörüyü neden hep batı hak ediyor, neden ortadoğu hoşgörü ve merhameti haketmiyor? Mesela neden sorunlara atıfta bulunarak yapılan bu şenlik ortadoğu da dış müdahale ve iç savaşlarla ezilen, katledilen, sürülen insanlara atıfta bulunarak yapılmıyor. Oradaki çocuklar insan yavrusu sayılmıyor mu?Bunu nasıl açıklayalım,ezenlere hoşgörü mü desek?

Cevapla

Birol Acar

Isvicrede yasiyan arkadaslarim var, öyle bi yürüyüs hic bir Zaman olmadi..

Cevapla

Hayir

O karnaval her sene kutlanır 1 hafta 10 gün sürer. Niye atiyonuz

Cevapla

OSMANLI

Bencede isvicreye takilmayin...sorun Almanya..Belcika ..Danimarka ve Hollanda gibi fasist Nazi mantikli ülkelerde...!

Cevapla

MUSA

dünyanın en huzurlu ülkesi ataist bir ülke olmasına rahmet demokrasinin maksimum olduğu cezaevi yok gibi bisey olup tecavüz olayı olarak toplamda bir yıl içinde 70 vaka olup 67 sinin müslüman kişiler tarafından yapıldığı devletin kasasında parasının olup bu parayı halka vermek istemesine rahmen istemeyen bir toplumdan bahsediyorsunuz.

Cevapla

bekir

Arkadaşlar dün gece Melih GÖKÇEK açıkladı, yürüyüşü düzenleyenler namert fetocularmış..Bu şeref ve haysiyet yoksunu mankurtlardan herşey beklenir.Bu alçaklar ülkemizin kötülüğü için şeytanla bile işbirliği yaparlar.Bunlar bu derece kanı bozuk ve haysiyetsiz insanlar.Şercephesinde cehennemlerine odun taşıyorlar......

Cevapla

Onur

Bu yuruyus hayir kampanyasi falan degil. Ben isvicrede yasiyorum bu 10 gun suren bir karnaval her sene mart ayinda baharin gelisini kutlarlar bu karnavalda dunya gundemi neyse onu karikaturize ederler. 5 sene oncede vatikanda cocuk tecavuzu oldu onu karikaturize etmislerdi italyaylada baya sorun yasadilar. Anliyacaginiz burda turklere hakaret falan yok reisede bisey demiyolar.Umurlarindada degil bu isvicrelilerin zaten bunlar eylenmeye bakiyolar. Boyle yalan haberler bizim medyamizin nekadar durust haber yaptigini gosteriyor.

Cevapla

Diriliş38

Siz bırakın insan olmayı insanlığın ve medeniyetin kapısına it olamazsınız hırsız eşkıyalar.

Cevapla

Şener

Yahu bu ne? Adamlar milli bayram düzeyinde karalama yapmış. Kıyafetler, pankartlar, göstericiler, izleyiciler. Bu referandum sizin ülkenizin değil, bizim geleceğimizdir, size ne oluyor? Bunu yapmak için, bu kadar zahmete katlanmak için hemde başka bir ülkenin demokratik seçimini karartmak için güçlü bir düşmanlık gerekir. Hep bilirdik bunu, siz kanıtladınız.

Cevapla

MADTÜRK

Bu görüntü beni çok memnun etti her şeyde bir hayırlı olayı gözetmek icap eder bunlar hayır diyorsa ben evet demeliyim yani değerli kardeşlerim dosdoğru yolda oldugumuzu ve hayır yerine evet demek lazım gelir.....

Cevapla

Yusuf 02

Melih gökçek bunları n fetcu olduğunu sçıkladı

Cevapla

Abdullah

Bu AKP yüzünden tüm dünya düşman oldu bize. Böyle değildi önceden.

Cevapla

Ay yıldız

Bunların topu kesin fetöcüdür...Bunların hainliği haçlıları geçti... Allah tan bulsunlar...

Cevapla

Arda

Gazetecilik bumu ya,ne hayir yürüyüsü arkadaslar?Karneval görüntüsü bu,

Cevapla

vatandaş

Abdulhamid şahsında ve Osmanlıya yaptıkları siyasi oyunların aynısını Türkiye’ye ve Cumhurbaşkanımız Erdoğan’a yapmaya çalışıyorlar.Erdoğan’ın şahsında Abdülhamid’i gördükleri için korku zehirlenmesi yaşıyorlar.Aslında çok basit…Türkiye'nin yeniden İslam’ın öncüsü olmasını istemiyorlar.Biliyorlar ki, Osmanlı ruhu yeniden canlanırsa korktukları başlarına gelecek.Görüyorlar ki, Abdulhamid Türkiye zemininde halen yaşıyor.

Cevapla

OSMANLI

Birakin yürüsünler..Sn C.Baskanimizin dedigi gibi bunlar birbirini isirmaz..Birgün gelecek onlar yataklarina aldigi PKK ve Fetö onlarin sonu olacak insaAllah..zaten Brexitle cöküs basladi...3-5 sene var ancak..sonra Türkiyeden yardim isteyecekler !

Cevapla

Muaz

Artık memlekette CHP nin yaptığını avrupa yapmaya başladı...sınırları aştık artık...demek oluyorki bu CHP liler bazı şeylerin farkına varması gerekiyo...

Cevapla