İslam'a küfür etti! 'Hayır' videosunun arkasına sığındı

Sosyal medyada İslam dinine, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ve başörtülülere hakaretler yağdıran küfürbaz, mahkemede kıvırdı.

İslam'a küfür etti! 'Hayır' videosunun arkasına sığındı
Eklenme: 21 Mart 2017, 16:27

Bu kişi, hakaret ettikleri tarafından şikayet edildi, gözaltına alındı ve mahkeme süreci başladı. Twitter'da önüne gelene küfreden kişi, bu süreç içinde bir de 'Hayır' videosu çekmiş ve "Video tutarsa tutuklanmışızdır" demişti.

İSLAM DİNİNE, BAŞÖRTÜLÜLERE, CUMHURBAŞKANI'NA ALENEN KÜFRETTİ

Söz konusu kişi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a alenen küfürler savurduğu için, şikayet üzerine gözaltına alındı.

Soruşturmanın başlamasıyla birlikte, hem kendisi hem de muhalif medya gözaltı gerekçesinin Cumhurbaşkanı'na ve dine edilen küfürler değil, 'masumane bir hayır videosu' olduğunu duyurdular.

Oysa gerçek başkaydı ve bu kişi, küfür-hakaret suçlarından soruşturmaya konu edilmişti.

İSLAM'A KÜFÜRLER İÇİN GELEN TEBRİKLERİ KABUL EDİYORDU

Aynı kişi, hem küfürle hem de çektiği video için Twitter üzerinden gelen tebrikleri kabul ediyordu ancak mahkemede olağan dışına çıkmadı, kıvırdı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Fatih Sultan Mehmet Han

Hayır çıkarsa bilin ki kıyamet geliyor neden mi? Çünkü İslam'ın son kalesi Türkiyemiz gavurlar tarafından alkışlanıp gaza getirilecek, ülkemizdeki bazı şahıslar isyan çıkartcak. Tayippi indircekler. Ülke çökecek. Kimine göre dediğim doğrudur kimine göre yanlış ama şunu bilin ki bu bir teori. İsteyen ciddiye alsın isteyen almasın. Gerçek olursa doğru demişti dersiniz... #Evet

Cevapla

Celal Oz

Videoda küfür yok zaten twitterdan sövüyor hemde İslama sövüyor.Hiç bir dine sövülemez.internetten hangi adresten bağlandığını bulmuşlar zaten kolay artık böyle şeyler. Belkide şikayet edildi içeri alınacağını bildiği için video çekti propaganda malzemesi yaptırıldı. Olmaz Olmaz demeyin şansınızı deneyin.

Cevapla

adil kara

mhp idam diyor akp idam diyor.anayasa değişikliği için referanduma gidiliyor.idamla alakalı bi madde yok.hobi olarak istiyorsunuz heralde

Cevapla

Tarık

At gözlüğünü çılartırsan adamın ne demek istediğini anlayacaksın adam küfür tek millet demek istemiş anladınmı dostum

Cevapla

Akil

Ne lan bu Tayyip Erdoğan'ı ne zaman haşa Allah ilan ettin

Cevapla

ottoman

Yağli kaziğa oturtacaksin

Cevapla

tolga

Videoyu bende seyrettim yuce dinimiz islam ve sayin cumhurbaskanina kufur yok.ayrica akit gazetesinin editorleri ataturk e kufur edenlere sesiniz cikmihor ama sayin cumhurbaskanina hakaret edenleri hemen ifsa ediyorsunuz bu nasil ikiyuzluluk dur

Cevapla

Jurnal

BEKARA KARI BOŞAMAK KOLAY NASIL OLSA...SALLADIN GÖRDÜN...KODESE KODESE ALTERNATİF YOK...

Cevapla

Kaptan

Bu hrif tam olarak ne dedi ona göre düz gideceğim de

Cevapla

Hakkı çavdar

Hayırsız hayırcılarınsafında olmadığım için nekadar şükretsem azdır.sizinderdiniziçokiyi biliyoruz

Cevapla

Ümit

EVET EVET EVET EVET EVET EVET EVET kafirlere inat EVET EVET EVET EVET EVET EVET

Cevapla

Ay yıldız

Yağlı kazığa oturtsunlar..

Cevapla

timurrayne

....Satanist sin anladık yada Ateist herneyse ,İslam a küfür etme ne . ...

Cevapla

Alim ÇETİNKAYA

Adı Muhammed ama islama hakaret ediyor. Belli ki, ona o ismi veren babası Müslüman. Ne kadar yazık, ne kadar üzücü.

Cevapla

ali

Herkes yakışanı'yapar hayırcilara bakın israil yandaşları

Cevapla

Fedai

İnsan gunah isleyebilir insandir,gonulden af diler affedilir.ama onlarinki boyle degil.toplumu gunahlarina sahit kosuyorlar."ben yaptim,pisman degilim bir daha yaparim"Mantigiyla hareket ediyorlar.O halde kafir ve munafiklar icin yasasin cehennem.Merak ettmeyin ALLAH belanizi verecek.Bu adalet vermesede.kudurmaniz bundan.

Cevapla

Ahmet tunç

Erdoğan ve AK kadrolar, peşindeki yüzde52 bu çapsız çapulcuların kimyasını bozdu. Bozmaya da devam edeceğiz. EVET.

Cevapla

Can

İdam gelsin istiyoruz

Cevapla

Özgür

En güzel cevap la ilahe illallah Muhammeden rasulullah ve kafirlerin karşısında allahın cc yanında olmak için evet

Cevapla

Selcuk

Bilmem ne yaptigimin .oyle sacma sapan isim yazip sovmek kolay.adam gibi isminide yazsana.bende sana burda bir dunya kaydirirdim ama senin gibi bi salagin seviyesine inmeye gerek yok.konusmalarindan nasil bi mal zekasi geri zavalli bi embesiloldugun ortada...

Cevapla

Yusuf

Kafirlerin sonu geliyor

Cevapla

Ne Mutlu Türküm diyene

Evetçilerin içinde de islam düşmanları var. Allah belalarını versin. Devlet laik olacak ama dinimize de hakaret edilmeyecek. Unutmayın ki hollanda evet için çalışıyor. Yoksa Türkiyeye en fazla yatırım yapan 2. Avrupa ülkesinin akp ye ne gibi düşmanlığı olacak? Düşman olan yatırım yapmaz. Ayrıca akp hollandaya düşman ise karşılıklı olarak ilişkileri askıya alsınlar. Zaten orada ki Türk vatandaşları hem de hollanda vatandaşları oldukları için devletler hukuku gereğince Türklerin hollandaya karşı haklarını koruyamazsın! Zira bunlar aynı zamanda hollanda vatandaşı. Hal böyle olunca ilişkileri sonlandırıp, yatırımcılarını kovsanız hiç bir şey olmaz ayrıca ben de evet verirdim. Zira asıl düşmanlık böyle olur

Cevapla

HACI

Bunların isimleride kıvırtmaç.Katran kaynayınca şeker olmuyor....Kıvırmak bunlara yakışıyor.Başka bi özellikleride yok zaten.

Cevapla

Akin

Allah belanizi versin. Domuz herifler

Cevapla

1958 Batman

İslam düşmanları, cehennemin dibine kadar yolunuz var. EVET

Cevapla

Ahmed

Şeref yoksunuz pislik

Cevapla

tuğrul

Ulan kafir,ateis,bari harbi kafir olsana, papucun pahalı olduğunu görünce kıvırıyorsun (yolgösteren) p.

Cevapla