"İnsanın içinden Erdoğan geçiyorsa gerçektir, değilse sahte”

Akit internet yazarı Ali Osman Aydın, 'Bidon Kafa' Yılmaz Özdil'in 18 Nisan tarihli yazısında ‘ceplerdeki paralarla’ ilgili ifadelerine cevap verdi.

"İnsanın içinden Erdoğan geçiyorsa gerçektir, değilse sahte”
Eklenme: 21 Nisan 2017, 10:46

Akit internet yazarı Ali Osman Aydın, 'Bidon Kafa' Yılmaz Özdil'in 18 Nisan tarihli yazısında ‘ceplerdeki paralarla’ ilgili ifadelerine yönelik cevap niteliğinde bir yazı kaleme aldı.

İŞTE ALİ OSMAN AYDIN'IN O YAZISI:

“Paşam, siz öyle sevilmişsinizdir ki, hangi köylünün göğsü̈ yarılsa yüreği üstünde ‘Mustafa Kemal’ yazılıdır.” sözlerine, Atatürk: “Bilirim onu... Ama ben iki saat ötedeki hocanın o cahil köylü göğsünü yarıp Mustafa Kemal ismini silerek dilediği adı yazdıracağını da bilirim.”(Falih Rıfkı  ATAY -Atatürk Ne İdi? Sf. 93-94 )

“Cebimizdeki paranın gerçek olup olmadığını anlamak için nasıl ışığa tutuyorsak, insanı da ışığa tutalım. Eğer içinden Erdoğan geçiyorsa gerçektir, değilse sahte…”

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 10:46
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ahmet

ERDOGAN i sevmek Turkiye ye Vatanimiza sahip cikmak demektir. Bunun baska tarifi yoktur ve olamazda. 50 kere secim de yapsaniz referandum da yapsaniz beyhude bosa kurek sallamayin. Her secimde ERDOGAN a EVET, ERDOGAN in EVET dedigi referanduma EVET oyu verecegim, verecegiz hep beraber. Vatan hainlerine, Vatan dusmanlarina gecit yok.

Cevapla

Reis izindeyiz canla başla

Tüm turk lirasinin üzerinde reis Rte nin resmini istiyoruz...

Cevapla

JURNAL

BU VE BUNUN GİBİLER KENDİLERİNİ NE ZANNEDİYORLAR ALLAHAŞKINA...HİÇ BİR KUTSALLARI YOK..YAŞADIKLARI ÜLKEYE BİLE YABANCI...İÇİMİZDEKİ YABANCILAR...

Cevapla

ALİ ALHAN

GEÇ GELDİN ERKEN KAYBETMEYECEĞİZ İNŞAALLAH BE REİS!

Cevapla

Mahmut

Bir kere de orijinal bir şey yazın!

Cevapla

Akın

Üstünde Allah yazmayan kalp sahtedir.Erdoğan değil.

Cevapla

CELİL YAĞMUROĞLU

ASLINDA BİDON KAFA DOĞRU SÖYLÜYOR BEYLER, çünkü kalbinde Merhemet ve şefkat olmayan bir insanın içinden Erdoğan geçmez.

Cevapla

emin abdulhamid

Milletlerin kurtarıcılarını kafanız ayıkken araştırın, kurtardığı milletten kanun ile korunuyorsa sahtedir, buna gerek duyulmuyorsa gerçektir. Bu kemalist zevat iyice haddini aştı, m.kemali "gökten inmiş ilah zannetmekle" kalmayıp, yeni nesile de bunu yutturmaya, tek kutsalın m.kemal olduğuna inandırmaya çalışıyorlar. Yapılması gereken aslında çok basit, 5816 sayılı m.kemali koruma kalkanını kaldırmak, milletin tüm gerçekleri özgürce öğrenebilmesini sağlamak. Hükümetin en azılı düşmanlarının tek ilham kaynağını kanun ile korumaya son verilsin. Yakın tarihi sansürsüz yazma yasağı bitsin!!

Cevapla

ENGİN CAN

MUSTAFA KEMAL ATATURKU çekemeyenler cokk. bu ulu öndere yatın kalkın dua edin.dinimiz nankörleri sevmez.

Cevapla

mehmet

Putlari ile ahiret de hasrolsunlar.yetti bunların putlari .suç bunlarda değil biz de demokrasi diyerek konuşuyorlar .şeriat ın kılıcı nerede ?

Cevapla

yerli

Güzel benzetme , iciniz disiniz Yesil sermayede. Allah gözünüzü doyursun ,..

Cevapla

Yunus

Cifci anasinida alip gideli cok oldu

Cevapla

Hadi ya

Cifcinin ac kaldigi gunlerde neyi silip neyi yazacagini bilememissin. Ataturk onlari milletin efendisi diye selamlamisti simdi analarinida alip sehirlerde issizler

Cevapla

hamido

Reis in sammiyetine inanıyorum. DEVAMdiyorum.

Cevapla

Arif

Cumhurbaşkanımız bu ülkenin çok büyük bir kazanımıdır. Bu konuma vesayetcilerle, muhafazakar görünümlü, (kimisi çember sakallı) vuruşa vuruşa geldi.

Cevapla

Cüneyt

Doğru Demiş adamzorunuzamı gidiyo para kazanmak istiyorsan tayyibe yanaşacak ihaleye girecemihale alaca ya kekgo

Cevapla

Aynı Saf

Way be, aynı Süleymancılar gibi konuşmuş..

Cevapla

memo

bu adam tam akıl hastası ALLAH tamamen gözlerini kör etmiş ne konustugunu ne söyledigini bilmiyor

Cevapla