İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

İlker Başbuğ'dan Sözcü'ye yönelik operasyona tuhaf açıklama

Genelkurmay eski Başkanı İlker Başbuğ , Sözcü Gazetesi'ne yönelik FETÖ operasyonunu sosyal medya hesabından değerlendirdi.

İlker Başbuğ'dan Sözcü'ye yönelik operasyona tuhaf açıklama
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 13:03

YENİAKİT.COM.TR - Genelkurmay eski Başkanı İlker Başbuğ, Sözcü Gazetesi'ne yönelik FETÖ operasyonunu değerlendirdi. Sosyal medya hesabından tuhaf bir açıklama yapan Başbuğ, bu ülkenin Cumhurbaşkanı'ndan Başbakanı'na kadar birçok siyasiye hakaret eden Sözcü'yü savundu.

DOĞRU BULMUYORMUŞ!

Twitter hesabından mesaj yayınlayan İlker Başbuğ, "Sözcü Gazetesi'ne yapılanı anlamıyorum ve doğru bulmuyorum" dedi.

Bilindiği gibi Sözcü, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Marmaris'te tatil yaptığı otelin adres ve görüntüsünü yayınlanmıştı. Adresin ortaya çıkarılması sonrası hain darbe girişimi başlamış ve darbeci FETÖ’cüler Erdoğan’ın Marmaris'te kaldığı oteli basmıştı.

“Başbakana ‘Saksı’ diyen, sonucuna katlanır..”

Sözcü'nün patronu Burak Akbay darbeden saatler önce...

Mahmut Tanal Sözcü'ye yapılan operasyonu 'şov'a çevirdi

Sözcü’nün firari patronundan komik açıklama!

Mirgün Cabas'tan akılalmaz iftira

Kılıçdaroğlu'ndan Sözcü operasyonuna ilişkin skandal açıklama

Sözcü'ye operasyon Uğur Dündar'ı kudurttu

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 13:03
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Baha

Eleştiri olabilir de Müslüman birisi bir başkasına nasıl hakaret edebilir. Fikrine görüşüne katilmayabilirsin ama hakaret etmek küfür etmek Müslümana yakışıyor mu? Peygamber Efendimiz s.a.v taifte taslandigi zaman ya Rabbi bilmiyorlar deyip onlara beddua etmedi. Kaldıki muhafazakâr kesim Allah in dinini tebliğ amacıni sadece kendi düşünenler için mi düşünüyor. Solcusu sagcisi alevi sunnisi yahudisi hiristiyani kim olursa olsun senin vazifen Müslümana yakışan bir şekilde Allah in dinine hizmet etmektir. Yoksa kalkıp herkese hakaret ederek asagilayarak küfür ederek ne ak partiye bir faydasiniz olur ne de Allah in dinini tebliğ edebilir ne de İslam dininin mensuplarına yakışan bir tutum içinde olursunuz ne de Müslümana yakışır hareket etmiş olmazsiniz. Müslümana yakışan hakaret etmeden küfür etmeden sövup saymadan Müslümana yakışır şekilde hareket etmektir.

Cevapla

Kiyamet

Bizde sizin gi gibi dinazorlarin ne arzu ettigini cok iyi biliyoruz

Cevapla

Osman turan

Bizde senin her konuda yorum yapmani dogru bulmuyoruz. Her şeye maydanoz olma

Cevapla

Akif

Celladına aşık olmak deniyor buna..

Cevapla

Paşa

Ağlama duvarını ziyaret "dinler arası dialog" denir. Hiristiyan ülkelerinden gelen devlet adamlarıda sultan Ahmet camisini ziyaret ediyorlar. Yine silmeyin ama yazdıklarımı.

Cevapla

Sabri GÜÇ

Doğruları bir tek sizler biliyorsunuz..bu ülke yararına bir yaralı parmağa işemişliğiniz var mı acaba..

Cevapla

Sabri GÜÇ

Yok eses41..3. bacağımız ağrıdı..sürekli kucağımızdan inmediğiniz için..zaten her türlü kucak meraklısısınız..

Cevapla

Payitaht

O zaman git ağlama duvarında zırla biraz.Belki sana iyi gelir paşam...

Cevapla

Metin Sarı

Bu gezi zekalı yüzünden bir çok şerefli vatansever uzman çavuşlar orduda işkence gördü birçoklarıda bu ve bunun gibi onun bunun köpeği olmuş subaylar yüzünden çatışmalarda şehit olmuştur.

Cevapla

Vedat

Suç akit tek ne diye butür adamların haberlerini yapıp kendilerini birşey sanmalarina yardımcı oluyorsunuz. Bu adam ne demişler demiş halk nezdinde bu zerre kadar bı kıymeti var mı bu tip insanlarin.

Cevapla

Gayserili

Seni baskan secmez bu halk bosa hayal kurma ordu evinde rakini ic olumunu bekle

Cevapla

Tulum

Sana girmiş herhalde.. İtcik..

Cevapla

vatanever

bu askeriye ye artık onların da devletten maaş alan memur oldukları öğretilmeli, hadsiz densiz zavallı sen kim oluyorsun da açıklama yapıyorsun.

Cevapla

Kocasolak

Cati aday olacak ya fetøye el salliyor. Millet de sana bi el salliyacak gel.

Cevapla

eses41

akit dallamaları adam doğru söylemiş oturma organınızmı acıdı

Cevapla

Emilé Pasha

Emilé Chöleschen, geçen yine Gn. Krm. Başkanı' na açık saçık mektup yazmış; sık sık yazıyor.. (heryıl birkaç kez yazar) "Aslında çok da önemli değilsin" demiş; ama sayfalarca döktürmüş! Önemsemiş demek; hem de bayaa bi önemsemiş; kağıdı, kalemi, klavyeyi yemiş yazı bitiminde.

Cevapla

Hak

Pasam dogru sölüyör

Cevapla

Alper

Emperyalist ajanı,devleti ve milleti satanların,hesaplarında milyon dolarlar var,emekli general bunu bizden daha iyi bilmesi lazım veya bilmemesi mümkün mü?Kaynağı belirsiz serveti olanların,mallarına el konulsun bence,bunlar ya ajan,ya kaçakcı,yada hırsız,dolandırıcıdır.Erdemli insanlar,devletten temiz toplum,temiz servet istemeli bence,kampanya başlatılmalı ki,kirli pislikler temizlensin.

Cevapla

Paşa

Ilker Paşanın yaptığına ulgar ülkelerde "dinler arası diyalog" denir. Yabancı gayri müslim ülkelerden gelen devlet adamları camileri ziyaret ediyorlar

Cevapla

HACI

Senin düşüncelerin doğrumuyduki,bunu doğru bulacaksın.Milletin çoğunluğu için senin hiç bir önemin yok.Konuşmakla enerjini boşa harcama.

Cevapla

abdo

ilker sen git duvarına ağla. pis yahudi

Cevapla

İBRAHİM

acaba birileri sizide bu fetöşcüler için maydonoz olmanız için emir mi verdi de komutan olarak kendize görev edindiniz . ünüformanızın hakkını milletin yanında durarak verirseniz aldığınız on binlerce lira maaşı hakketmiş olursunuz, maaşınızı millet ödüyor fetö değil.

Cevapla

Gülistan

Bu millette senin, hahamla ve ağlama duvarında verdiğin mutlu pozlara anlam veremedi daha mister bachbuğ

Cevapla

SERDAR

CEHALET ZOR ZANAAT.BİR ŞEY BİLMEDEN ATIP TUTMAK HER SEFERİNDE YOR MU YOR MU SİZİ? TERBİYESİZLİK YAPMAK YORMUYOR MU SİZİ?YALANLARA İNANMAK GERÇEĞİ GÖRMEMEYE ÇALIŞMAK YORMUYOR MU SİZİ?AHLAKLI OLDUĞUNU SANIP HER TÜRLÜ AHLAKSIZLAĞA GÖZ YUMMAK YORMUYOR MU?EDEP BİRAZ EDEP ÇOK ZOR DEĞİL.

Cevapla

feto iti

Bu sap degilmiydi lav silahina boru parcasi diyen.o boru parcasi sana girsin ilkercim

Cevapla

Simge

Aciklama size neden tuhaf geldi acaba? Cok da dogru soylemis !

Cevapla

Savcı

İlker efendinin anlamasını beklemiyorum.

Cevapla

Haşmet

Manastırrrrrlılara lânetler olsunnnnnnnnn!!!!... Sürüngen yilanlara LÂNETLER OLSUNNNNNNN.... Yediği kaba sıçanlara LÂNETLER OLSUNNNNN...

Cevapla

Adnan

Şu terbiyesize bak. Aç oku o zaman. Edepsiz herif. Nasıl yalan ve algı oyunları yapıyorlar.

Cevapla

mfg

Natocu zihniyet.Bu ve bunun gibilere paşa ünvanı verildiği için asker kalktı meclisi bombaladı.Devlet uyuyor herhalde.Herkes safını belli etsin.Hadi biz halkız anlamadık görmedik okudukda kandık devletin en zirveleriyle muhattap birisi nasıl kanar?Tabi kanmaz.Bunların hepsi abd hayranı olarak yetişmiş ve onların kölesi insanlar.Zamanında müslümanlar fişleniyordu camiye gidenler domuzbağcı olmuştu.Ee bu vatan hainleri niye fişlenip tespit edilmiyor.teoman koman süleyman demirel gibi masonlar yargılanamadı ama devlet unutmaz.Elbet sanada gelir ilker bey

Cevapla