Hükümetten açıklama: Son noktadayız, önümüzdeki günlerde…

Malatya'da yayın yapan yerel televizyonların canlı programına katılan Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, evlilik programlarıyla ilgili de konuştu. Kurtulmuş, evlilik programlarıyla ilgili, "Cumhurbaşkanlığına ve Başbakanlığa bu şikayetler geliyor. Böyle bir çalışma yapılıyor. Son noktaya geliyoruz. İnşallah önümüzdeki süreçte bunu büyük ihtimalle bir Kanun Hükmünde Kararname (KHK) düzenlemesiyle gündeme getirebiliriz. Çalışmalar son noktadadır. İnşallah bu toplumsal talepleri karşılayacağız" dedi.

Hükümetten açıklama: Son noktadayız, önümüzdeki günlerde…
Eklenme: 16 Mart 2017, 11:30

Malatya'da yayın yapan bazı televizyon kanallarının canlı yayın programına katılan Kurtulmuş, bir soru üzerine evlilik programlarıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Evlilik programları konusunu yakından takip ettiklerini belirten Kurtulmuş, "Bu bizim de çok yakın takip ettiğimiz, üzülerek izlediğimiz bir alan. Bu bizim örfümüze, geleneğimize, inançlarımıza, Türk aile yapısına, Anadolu topraklarının kültürüne uygun olmayan şeylerdir. Zaman zaman bize de ulaşan hiçbir şekilde kabul edilemeyecek sözlerin, davranışların sergilendiği bir takım evlilik programları. Aile müessesini ortadan kaldıracak, ulviyetini, kutsiyetini ortadan kaldıracak son derece acayip programlar var. Bir çalışma yapılıyor. Son noktaya geliyoruz. İnşallah önümüzdeki süreçte bunu büyük ihtimalle bir KHK düzenlemesiyle gündeme getirebiliriz. Çalışmalar son noktadadır. İnşallah toplumsal bu talepleri karşılayacağız" dedi.

 
Haber Tarihi: 16 Mart 2017, 11:30
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Dursun yilmaz.

İnsanların manevi duygularıyla oynuyorlar bunlar kapatılması çok iyi olur cok

Cevapla

mustafa

helal olsun abi bende aynı görüşteyim

Cevapla

Membüş

Peki ısrarla seyredenlere bi sözün yokmu?

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Benimde türkiyemizi zirveye taşıyacak bir teklifim var. Karma eğitim kaldırılsın. Kız ve erkek çocuklarımız ayrı ayrı eğitim görsün. medreseler açılsın gelecek nesillerimizi adam gibi islam terbiyesiyle yetiştirelim.O zaman kimse önümüzde duramaz

Cevapla

Selcuk

Arkadas sunucularindada utanma arlanma yok.insanda az utanma arlanma olurda istifa eder ama nerde insanlik haysiyet seref ayaklar altinda.paraysa baslarinin ustunde o paralar kurtarmaz sizi.en cokta ugur arslan denen yavsaga kiziyorum.adam bozuntusu...............

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Helal kardeşim

Cevapla

maraşlı

İnsanlara yasak koyarak onları düzeltemezsiniz. Onları bilinçlendirmek gerek, zaten bu tür programları izleyenlerin seviyesi bellidir, çoğu meraktan izliyor.Ben çözümü kökten hallettim. Bu tür kanalları tv den sildim. bize trt yetiyor. zaten tv başında fazla zaman geçirmek insanı aptallaştırıyor.

Cevapla

Mehmet

Kadın 5,6 yıldır orda evlenmemiş ordan 20 kişiyle izdivaç yapmaya kalkmış 10 kişinin evine gidip el öpmüş utanmadan kalkıp hala kısmetimi arıyorum demiş bence bunların bu ekranlardan kazandığı parayada devletimiz el koysun askerlerimiz polislerimiz 2,3 bin TL maaş alıp şehit olurlarken bunlar bölüm başına 1,5 2 bin TL para alıyorlar tüm kazançlarına halka verdikleri zararın karşılığı olarak ceza uygulansın, bir tek bu değil lütfen böle tüm tv çalışanlarına halka örf ve adetlere verdiği zarardan dolayı yüksek vergiler getirilsinki bidaha yapmaya cesaret bulamasınlar

Cevapla

Hy-hy

Bu evlendirme programları hangi kanal yayınlanıyorsa bilin ki Türkiyenin altına bir dinamit de sen koy kampanyasına katılmış olur.Aile yapımıza,gelenek ve göreneklerimize,inançlarımıza uygun bir şey gören varsa bana bildirsin onun ellerinden öpücem.

Cevapla

Şukufe

Evde kalmaya razıyız yeter ki kaldırılsın ...

Cevapla

Abdullah

Önümüzdeki günlerde demek referandumdan sonra aklımıza bile gelmeyeek demek. Siz evet verin biz referandumdan sonra hallederiz.

Cevapla

şşş

İnşallah özlemle kapatılmalarını bekliyoruz

Cevapla

osmanogulları

Hele şükür bir an önce daha faydalı,toplumu gelecek nesli geliştirecek toplum ahlaki yapısına uygun ,örf ve ananelerimize hitap eden güzel eğitim kuşakları olmalı artık kaybedecek zamanımız yok gelişmeli ve geliştirmeliyiz.

Cevapla

D.bakir

Yasaklasin ama bu rezil program yalniz degil,cok var boyle islama uymayan ve toplum ahlakini bozmak icin bilincli yapilalan butun programalar kaldirilsa.Biz muslumanca yasamak istiyorsak bilinci davranmak en cok bize duser..

Cevapla

zeki ermiş

Bırakın beyinsiz embessiller seyretsin. Sanki bunu kaldırdığınızda o zümre belgesel seyredecek.

Cevapla