Hollandalı polislerden Aile Bakanı'na küstah tehdit!

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya'nın aracı Hollanda da durduruldu. Bakan Kaya Almanya'ya geri dönmesini söyleyen Hollanda polisin "Dönmezseniz sizin için kötü olur" diyerek tehdit etmesine rağmen "Ben Konsolosluk binamıza gireceğim. Burası benim ülkemin binası ve ben bir ülkenin bakanıyım. Hiçbir uluslararası teamülde böyle bir şey yok Almanya'ya da dönmüyorum" diye cevap verdi..

Eklenme: 12 Mart 2017, 00:53
 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Turgay Osmanli

Hollandanın bazı firmaları, Vivident,Mentos, Chupa Chups, Big Babol, Center Fresh, Broklyn,AXE, Becel, Cif, Domestos, Dove, Knorr, Lipton, Vaseline, Yumoş, Algida, Calve, Carte Dor, Clear, Fruttare, Max, Rinso, Cif, Elidor, Sana, NN Sigorta,ING Bank, Credit Europe Bank, C&A : giyim perakende zinciri, Tamoil petrol, Shell pefrol ve philips

Cevapla

Okur-yazar

(Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla)"Dinlerine uymadıkça yahudiler de hıristiyanlar da asla senden razı olmayacaklardır. De ki: Doğru yol, ancak Allah'ın yoludur. Sana gelen ilimden sonra onların arzularına uyacak olursan, andolsun ki, Allah'tan sana ne bir dost ne de bir yardımcı vardır." (Bakara, 120) "Ey iman edenler! Yahudileri ve hıristiyanları dost edinmeyin. Zira onlar birbirinin dostudurlar (birbirinin tarafını tutarlar). İçinizden onları dost tutanlar, onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğuna yol göstermez."(Maide, 51)

Cevapla

FATİHİSTANBULLU

HOLLANDA'NINFAŞİSTNAZİARTIGIMONARŞİSTYÖNETIMISİZORTACAGAGERİMİDÖNÜYORSUNUZ !...UTANEYAŞAGILIKYÜZSÜZ AB-HOLLANDA

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

" Batı, Türkiye’yi büyük ülkelerden biri haline getiren Erdoğan’a baskı yaparken, ülkesini yıkıma götüren ve başarısızlığa uğratan Esed’e hiçbir yatırımda bulunmuyor.” açıklamasıyla Türkiye’ye destek verdi.ARAPbasını FAŞİST HOLLANDA'yıKINADI !

Cevapla

M.ŞAHİN

“Allah’ım onlara(Avrupa'nın laboratuvar ülkesine) bir itini musallat et”

Cevapla

Salih

Sizin için kötü olur demiyor o salak yanlış terçüme ediyor. Başka kararlar alınmalı bunuda istemeyiz diyor.

Cevapla

HOBYARLIAHMETPAŞAZADE

HELALOLSUN ... SELÇUKLU VEOSMANLI ECDADININ KAHRAMANTORUNU, SAYINBAKANFAYMA BETÜLSAYAN HANIMEFENDİ.DİKDUREGILMEBUMILLETSİZLERLE....BUSEFİLABbirliginin Turşusunukursunbizelâzım degil.ABGÜVENVERMİYOR !...

Cevapla

Osman

Ordaki sozde turk polisin yerinde olsam o armayi soker atarim tuh sana yaziklar olsun sen nasil turksun

Cevapla

Ayhan

BOYKOT BOYKOT BOYKOTING BANK i bir an evvel boykot edin! Cökertin bu hollanda bankasini VATANDAS olarak BOYKOT edin!

Cevapla

timurrayne

Yapma bakan geri dön .Bunlar ermeni soykirimini taniyan milletler toplulugu ,Bunlarla sadece ticaret yapilir ama asla dost olunmamasi gerekir . Bunlarin medeniyetleri ticarettir .

Cevapla

Hasan Akar

Kardeşim doğru söylüyorsun,baktığımda bir çok ünlü markanın üreticileri bunlarmış,vatanımız için sağduyulu davranmak zorundayız

Cevapla

cetin

pislik gevurun hollandası. gevur işte adıüstünde

Cevapla

Oguz

Helal olsun bakanim geri adim atmak yok.konsolosluk ulkemizin topragi. Ve ben o gurbetci polisin yerinde olsam polis ceketini esyalarimi yere atip istifa ederim!

Cevapla

Onur

"Türkiye'deki hollandalı firmalar" google'dan sorgulayın TOBB veri tabanında var,vatandaş olarak ticari ilişkisi olan kardeşlerim lütfen gerekli olan "onurlu duruşu" sergileyin.Bu kafir köpekler için para taptıkları bir şey,ekonomik yaptırım önemli.

Cevapla