Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Hollanda'dan bir alçaklık daha! Türklerin mitingini iptal etti

Nazi uygulamalarına devam eden Hollanda'nın Rotterdam kentinde önce izin verileceği söylene miting iptal edildi.

Hollanda'dan bir alçaklık daha! Türklerin mitingini iptal etti
Eklenme: 18 Mart 2017, 01:27

Sputnik'te yer alan habere göre, bu akşam düzenlenmesi planlanan miting, Hollanda polisinin Türkiye'nin Rotterdam Başkonsolosluğu önündeki müdahalesine tepki göstermek amacıyla organize edilmişti.

Rotterdam Belediye Başkanı'nın sözcüsü Lennart de Jong, iptal nedeni hakkında bilgileri olmadığını ifade etti. De Jong, polisin olası eylemler konusunda teyakkuzda olacağını da sözlerine ekledi.

 
Haber Tarihi: 18 Mart 2017, 01:27
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ibrahim aydemir

Hacli larla müslümanin kavgasi devam ediyor.Hak ile Batilin kavgasi.Avrupanin gözünde Türk demek müslüman demektir.Onlar türk derse müslümaniisaret ederler.Hayircilar Haclilarin kavgasini sürdürüyorlar.Hayir demek k.k. nin dedigi gibi hakkin savasini verenlere hayir demek-tir.

Cevapla

Osmanlı torunu

Sen bu millete kurşun sıkarsan sana bu ülkede program yapmayı bırak yaşaman bile haram allahsız kitapsızlarhain köpekler birde utanmadan bediüzzaman saaidi nursiden bahsediyorsun.

Cevapla

hülya

Türkiye de iptal ettiğiniz "hayır"cı mitinglere sayın.mademn öyle işte böyle.

Cevapla

Gurbetçi

Yahu arkadaş bi araştırın da öyle haber yapın.Mesele bildiğiniz gibi değil.Üç beş provokatör bir gösteri düzenlemek Hollanda,lı yetkililer ile Türkleri karşı karşıya getirmek istedi.Bunu gören aklı başındaki Türk dernekleri açıklama yaptı,bizim böyle bir talebimiz yok diye...Yoksa Hollanda çoktan gösteri iznini vermişti.Biraz aklı selim lütfen...!

Cevapla

ersan

Meral aksener in nigde miting ini kim iptal ettirdi acab

Cevapla

Omer samil

Bediuzzamana hangigerekceleri mazaret olarak gostereceksiniz ????.. senin gibilerle ayni safta olmadigim icin binlerce sukur Rabbime .

Cevapla

Hiram Abas

Türk Organizatör mitingi son anda iptal etti. Sebebini önümüzdeki günlerde açıklar. yanlış haber yapıp milleti gaza getirmeyin.

Cevapla

AKPINAR

SAYIN AKİT GAZETESİ.BURAYA YORUM YAZAN FETÖCÜ ..VAR..BU ALÇAKLARIN YORUMLARINA MÜSADE TEMEYİN...

Cevapla

AKPINAR

İZİN VERDİLER AMA TÜRKLER KABULETMEDİ ÇÜNKÜ PROVAKASYON OLACAK DUYUMU ALMIŞTIK..YANİ BİZE KARŞI TUZAKTI..ZAMAN UYANIK OLMA ZAMANIDIR.

Cevapla

Avini

EVET var meral..inden haberimiz/ neyin kafasını yaşıyorsunuz / haber Hollanda ile ilgili bizimkiler / MERALIsayıklıyorlar

Cevapla

Türk

İyi yapmışlar buradakilerin dolduruşuna geldikleri çok açık boşu boşuna işlerinden güçlerinden olacaklardı

Cevapla

bu faşist ve Nazi Hollanda.

Meral Hanım'ın Niğde konuşmasını da engellemiş.

Cevapla

Gürhan

Zaten gerektiği kadar reklam ve miting yapılmış oldu bence operasyon tamam

Cevapla

E.ozdemir.

Benim bakanlarimin yolunu kesip sınır dışı ettikten sonra gidip boş meydanda bağıracağım ha ? Sonra bakın bak bizde demokrasi var diyecekler. Kimse gitmesin. Tarihin kara sayfalarına yazılsın Hollanda'nın kahpeligi. Zaten bu LUT kavmininneslinden birşey beklemeyin.

Cevapla

nurbaki muhammed

müslümanlar başta benim memleketimde.Ama BEDİÜZZAMAN'ın paneline ve anma programına izin vermiyorlar.Bu münafıkları nereye koyacağız hey abdünnasırın torunları.heyBediüüzamanı anma programına izin vermeyen münafıkları destekleyen risale-i nur düşmanı çakma nurcular. Bediüzzamana hangi gerekçeleri mazeret olarak göstereceksiniz.Hollanda yapınca kötü siz müslümana yapınca iyi.hey gidi firavunane nemrudane ebu cehilane ve ebu lehebane davranannur düşmanları.Amacınız ne? ne zararı var Berdiüzzamanın size.ve hey siyasal islamcıların ayaklarını bir makam için öpen çakmalar neden sesiniz çıkmıyor

Cevapla

Kocakurt

AKP milletvekili Fevai Arslan, "sözüne SES YOOKKK!

Cevapla

ercan

Niğde Valiliği de Meral Akşenerin yapacağı etkinliği iptal etmiş haberiniz var mı?

Cevapla

HOBYARLIAHMETPAŞAZADE

Sefil... adi...faşist...naziartıgıHollanda-tabiikiasıltetikçifaşistteröraşıgıMerkelninenin Alman- yas tutası !...

Cevapla