HDP'li Hüda Kaya 'evet'çilere 'firavun' dedi

Terör örgütü PKK'dan aldığı talimatlar doğrultusunda hareket eden HDP'nin İstanbul Milletvekili Hüda Kaya, skandal bir açıklamada bulunarak 'evet' diyenleri 'Firavun'lukla suçladı.

HDP'li Hüda Kaya 'evet'çilere 'firavun' dedi
Eklenme: 17 Mart 2017, 10:52

16 Nisan’da referanduma gitmesi planlanan ve 'tek adam sistemi getireceği' için eleştirilen anayasa değişikliği hakkında konuşan Kaya, şunları söyledi:

"TEKLİĞİ DAYATANLAR FİRAVUN'DUR"

"Hepimizi Allah bu kadar farklı yaratmışken, bunun karşısında tekliği dayatanlar Firavun'dur. Tıpkı Hazreti Muhammed'in döneminde olduğu gibi, tekçilik yoktur. Bugün Müslümanım diyen sahtekârlar dönüp de peygamber düzenine baksınlar"

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Yavuz

Dilkalbin aynasıdır, demek firavunluk var içinizde, dişa vurdu. İnsanlarımız sizin ne olduğunuzu anlamıştır. Teşekkür ederiz, Allah sizlere hidayet versin, iman nasıp etsin , islah etsindemiyorum!

Cevapla

yakup ateşvuran

Tesettüre girmiş hain PKK lı.insanda biraz arlanma olur ne demek firavun .demokrasiye inanmayanlar böyle hainane ifadeler kullanır kaya hanım taş olacaksın nerdeyse.

Cevapla

Evet

Hdp nin baskani hapiste itleri hala susmuyoritler havlaya dursun itlerin duasi kabul olsaydi gokten kemik yagardi o basindaki reklam olarak gosterdigin senin icin ortu muslumanlar icin kutsal birseydir reklamini kaldir musluman gorunumlu munafikonu kirletiyorsun

Cevapla

Yel Değirmeni

Bunlar bazen ...açıklara rahmet okutuyorlar. Evet, bari sesli ... da önceden tedbirimizi alıp burnumuzu tıkayalım be karı! ...

Cevapla

MD

Bir kafirin bile münafık yoldan çıkmış kişiden Cenabı Hakkın yanında daha çok şansı olduğunu biliyormusunuz.çünkü kafir hak ve hakikati bilmediği için kafir kalmıştır.ufacık bir qayret bir quzel davranışta bulunsa CenabıHakk onun qönlünü hidayete açar .ama münafık öyle değil o bilir yalan söyler bilir düşmanlık eder bilir insanları kandırmaya kalkar.içi başka dışı başkadır aynı sizin qibi.dünya ve ahiretini hatta kıyametini kendi elleriyle zayi etmiştir.

Cevapla

Sahin

MÜSLÜMAN GÖRÜNÜMLÜFİRAVUN KENDİSİ DE AYNAYA BAKMAYA KORKUYOR ZİLLİKANCIK

Cevapla

Sabırtşı

Hayır diyenlerin dişileri de Hz Lut'un karısı misali o zaman!

Cevapla

Meddah

Fir'avn olmasa musa ve harun as, Nemrutolmasa ibrahim as, Ebu Cehil, velid bin Mugire olmasa, sen ve sana benzeyenler olmasa biz müfafiklıgı nasil ayırt ederdik ? Yeni nesile açık ve alenen yaşayan birini göstermek için iyi ki varsınız.Bun kelamdan daha manidar mufafiklıgınız.Buda az şey mi?Ama nefes alıp verdiğine göre halatövbe imkanın var.

Cevapla

recep

Başörtüsünü de bitirip,batıran şaşkın terör destekçisi! Yazık!

Cevapla

memis simsek

BAŞIN KAPALI AMA KABA TABİRLE GÖTÜN AÇIK ARKANDAN ÖNÜNDEN GÖRÜNÜYOR

Cevapla

Cemo

Firavun senin sülalendir. Bağlı olduğun örgüttür. Din kisvesine bürünmüş hain.

Cevapla

İbrahim

Sen ve senin gibiler Firavun'un en önünde gidenlersiniz. Münafık köpekler.

Cevapla

Sezgin

Küfür Bana Yakışmaz Ama Gittiği Yere Yakışıyorsa Sorun Yok:))

Cevapla

ibrahim Arif

ben bu kadını iyi tanıyorum. Yıılarca Müslüman camiayı iyi sömürdü.sonra pkk ya katılan oğlunu gitti kandilde ziyaret etti.Galiba o ziyaret esnasında kandildeki mağaraların birinde epeyce özgürleştirmişler bunu

Cevapla

Hasan

Seni pkk lı lar .... ondan korkuyorsun pkk lı olmayanları firavunlukla itham ediyorsun firavun kim biliyor musun namazla dalga geçen komünistler ve vatan hainlerdir ab nin ermeni uşakları siz de onlardan birisin o kafan taktığını göstermelik

Cevapla

Faik

Hüda kaya sen insansan eğer ben firavunum

Cevapla

Dost

Müslüman Kürt kardeşlerimizi saflarına çekmek için şimdi de bunu mu kullanıyor p ka ka? Daha neler göreceğiz Ya Rabb?

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Şu mahluğun Allah ve peygamberi ağzına alması midemi bulandırıyor.

Cevapla

Boran

Sen hangi dine mensupsun .pkk lı münafıksen sahibini söyle ben sana kaçıncı kademe de xiravun oldugunu söylerim.münafık

Cevapla

mevlut

bu yahudi uşağı kadın münafığın taaa kendisidir....

Cevapla

osman özkan

bir ömür boyu namluların idam sehpalarının gölgesinde hanımlarımız kızlarımız İslamın tesettür emrine uğun bir yaşam sursun diye Mücadele ettik sonunda baş örtüsu yasağı kaldırıldı.ancak nereden bilebilirdik genel ev sermayelerinin bu kıyafetlere bürünerek Müslümanlara saldıracaklarını.bilemezdik yazık çok yazık genel ev sermayeleri Müğminleri fıravunlukla suçluyacaklarına kendileri önce başlarındaki örtüden utansınlar o örtuyu serbest bırakanlara saldıracaklarına aynaya baksınlar ve fravunu görsunler.

Cevapla

Okur-yazar

Basortunu takmissin ama nurun yok.kalbinde kapkara.ALLAH sevdiklerinle hasr eylesin seni.firavun sana benziyendir.

Cevapla

kemal

Firavun sizin dedeniz unuttunuz mu vatan haini kadın.

Cevapla

zaza

sen kandile git seninkiler orda

Cevapla

Tc

Üzerindeki elbise pisliği örtmeye leş kargası olduğunu gizlemeye yetmez. O örtü Allah rızası için giyilir. Sen İ gidi münafık zavallı. Allahcezanı ağırleştirsininşallah.

Cevapla

Xman

Ozamansende keferesin....

Cevapla

Alp EREN

Madem çok Müslümansın ne işin var kafir kürt partisinde...

Cevapla

Kızıltepeli

Kim bu .... yahu. ....

Cevapla

Ssn.

Hayır diyenlerde senin gibi kime VERECEĞİNİ!!!en iyi bilenlerdir.

Cevapla

alemci

zeki ermiş sen arasatta kalmışsın haberin yok sane ne desek boş polat parelelcisi aktiften seni biliyorum pislik hainler bu ülkeyi siyonistlere emperyalistlere teslim edemedinizya her tarafınız yanıyor senin gibilere vatan haini müslüman düşmanı demenin hiçbir sakıncası yoktur ermişe ve sana fetö gibi bir münafık fasık lider ve yönetici lazım bu gün hayır cepesindekilerin bütün söylem ve itamlarında fetö ve fetöcülerin ortalığa yaydığı fitne v iftiralardan başka bir şey yok 16 nisanda yine dersinizi alacaksınız çözüm sürecini geçenlerde mhp li başkan yardımcısı açıkladı .

Cevapla