Haşim Kılıç Saadet Partisi'nin başına mı geçiyor?

Mustafa Kamalak'ı genel başkanlıktan çekilmeye zorlayan parti yönetiminin sürpriz bir isme teklif götürdü... İddiaya göre o isim,Anayasa Mahkemesi eski başkanı Haşim Kılıç!

Haşim Kılıç Saadet Partisi'nin başına mı geçiyor?
Eklenme: 20 Ekim 2016, 00:42
Bu haber 26.421 kez okundu
superhaber.tv'nin iddiasına göre; teklifi bizzat partinin ağır toplarından Oğuzhan Asiltürk'ün götürdü...
 
Bu ayın sonunda yapılacak kongrede Temel Karamollaoğlu, Birol Aydın ve Anadolu Gençlik Dernegi Başkanı Salih Turhan gibi isimlerin yarışacağı belirtiliyor.
 
Ancak kongrenin sürprizinin Haşim Kılıç olacağı konuşuluyor.

HAŞİM KILIÇ KİMDİR? 

13 Mart 1950'de Kırşehir'in Çiçekdağı ilçesinde doğan Haşim Kılıç 2007 - 2015 yılları arası Anayasa Mahkemesi başkanlığı yaptı.
 
İlkokul, ortaokul ve liseyi Yozgat'ta okuduktan sonra 1968 yılında Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi'ne giren Kılıç, 1972 yılında mezun oldu. 1974 yılında Sayıştay Başkanlığı'nda denetçi yardımcısı olarak göreve başladı. Denetçi, başdenetçi unvanlarını aldıktan sonra 1985 yılında Sayıştay üyeliğine, beş yıl süren üyelikten sonra da 1990 yılında Turgut Özal tarafından Anayasa Mahkemesi üyeliğine seçildi. Anayasa Mahkemesi'nin 7 Aralık 1999 günkü toplantısında, açık bulunan Anayasa Mahkemesi Başkanvekilliği'ne seçildi. 7 Aralık 2003 tarihinde yeniden Anayasa Mahkemesi Başkanvekilliği'ne seçildi. 22 Ekim 2007'de Tülay Tuğcu'nun yaş haddinden emekliye ayrılmasıyla boşalan Anayasa Mahkemesi Başkanlığı'na seçildi. 10 Şubat 2015 tarihinde, yaş haddinden emekliliğine 1 ay kala kendi isteğiyle emekli oldu.
 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

halil ağa

biz Kamalak hocadan memmunuz.

Cevapla

halil ağa

Bülent kardeş siz gidin kendi haberlerinize yorum yapın.milli görüşü karıştırmaya kalkmayın.

Cevapla

Burak

seni kim terbiye etti merak ettim.

Cevapla

YAV HE HE

haşim kılıç mı yav he he...saadet demek Kamalak demektir.herkes bunu anlasın.adam daha ne yapsın hoca kamalakı işaret etmiş ona bırakmış partiyi.birileri partiyi hocanın elinden alıyordu kamalak kurtardı

Cevapla

milli dava

Haşim Kılıç mı yok artık.Anayasa Hukukçusu hafız KAMALAK VARKEN

Cevapla

MARAŞLI

Prof Dr.Mustafa KAMALAK devam etmeli.saygılar

Cevapla

HATİCE

BAKIYORUZDA TEŞKİALTLA ALAKASI OLMAYANLAR BOL KESEDEN YORUM YAPIYOR.Mustafa KAMALAK HOCADAN ALLAH RAZI OLSUN.GECELİ GÜZNDÜZLÜ ÇALIŞYOR ONU GÖREN YOK

Cevapla

AHMET BEĞĞĞ

MUSTAFA KAMALAK DEVAM ETMELİ.ŞU KONJEKTÖRDE KİM GELİRSE GELSİN AYNI.AMA KAMALAK PARTİYİ ÇİZGİSİNDEN SAPTIRMADAN DEVAM EDİYOR.FARKLI DÜŞÜNENLER ZATEN TEŞKİLAT MENSUBU DEŞİL

Cevapla

bülent

senin gibi dinazorlar oldukça hayvan terbiyecileri olacaktır

Cevapla

Burak

tamam oy oranı önemli ama Prof.Dr Mustafa KAMALAK partiyi diri tutmak için gecesini gündüzüne kattı.biz şahitiz,Erbakan hoca Kamalak ı işaret etmekle dogru bir karar vermiş.KAMALAK devem diyoruz

Cevapla

kaleli

ihtiyarlar takımı şimdi de başka birini genel başkan yapmak mı istiyorlar sanmıyorum.aslında bunlar siyasetten bir türlü kopamayan rahat duramayan bir grup siyaset hastası bunlar.bitmişler esameleri okunmuyor gene de durmuyorlar bu ak saçlı dinozorlar.

Cevapla

Umut Eykan

Istişareler devam ediyor fitneciler sizi Haşim kılıç diye biri teşkilatta bile değil gelip başkan mi yapacaklar. Kimin kimi böldüğünü de Allah biliyor. Saadet partisi 45 yıllık bu parti malumparti ise refahı böldü ama.

Cevapla

beşir

demekki fetöcü kamalak gidiyor ,fetöcü haşim geliyor.yani fetö saadeti kanser gibi sarmış, tedavisi yok.

Cevapla

Adem

asla olmamalı, fetöcüler piyasadan çekilmeli artık...!!!

Cevapla

unal er

Ben Asi nin yorumlarına aynen katılıyorum.Haşim bey oraya cukk oturur milletten bu sütü buzulların niyetini iyice anlar.Yakışırrr

Cevapla

Alphan

Yakışır haşim beye çok da başarılı olur

Cevapla

cemaleddin

kimi getirirseler getirsinler, fetö ve dis mihraklarin güdümüne girmis parti, Devlete ve Millete bir getirisi olmaz. Sadece bölmek,yani oylarin oranini asagiya cekmektir amaclari ve bu yüzdek ajanlar + hainler tarafindan destekleniyor. KK üzülsün. Onlarin oyunuda etkiliyecektir.

Cevapla

Asi

Valla yakisir cok iyi olur iyice tarihe gomulursunuz ne akil pes dogrusu feto gelse daha iyi olur cukoturur onun kanallarindan cikmiyordunuz bir ara

Cevapla

Hakan Temür

Bu adam Fetöcüdür ve Oguzhan Asiltürkde ne olsuğu belli olmayan çok karanlık bir adamdır.Erbakan hocamın partisi bunlara mı kaldı yaZık

Cevapla

omerhalis

Yok daha neler...!Milli gorus bu ulkeye hizmet icin vardir. Rahmetli hocamin dedigi gibi ...biz gelecek nesiller icin siyaset yapiyoruz. Bunun icin Salih bey yerinde bir karar olacaktir insallah. En dogrusunu Allah bilir.

Cevapla