Güvenlik görevlisi CHP'li Tanal'a müdahale etti ortalık karıştı

CHP milletvekili Mahmut Tanal özel güvenlik tarafından Ankara Adliyesi'ne alınmak istenmeyince arbede yaşandı.

Güvenlik görevlisi CHP'li Tanal'a müdahale etti ortalık karıştı
Eklenme: 18 Mayıs 2017, 13:51

Cumhuriyet Gazetesi avukatları, yazarları ve yöneticilerinin 200 gündür tutuklu olmasına tepki göstermek amacıyla Özgürlükçü Çağdaş Avukatlar Grubu Ankara Adliyesi'nde destek eylemi yapmak istedi. Adliye önündeki grup adına Avukat Murat Yılmaz basın açıklaması yaptı. Basın açıklamasının ardından avukatlar,  eylem kapsamında bir süre oturmak istedi.

OTURMA EYLEMİNE İZİN VERİLMEDİ 

Eylemi takip eden Çevik Kuvvet ekipleri grubun oturmasına izin vermedi.  Avukatlara destek için Adliyeye gelen CHP Milletvekili Mahmut Tanal da binaya girmek istedi. 

ÖZEL GÜVENLİK CHP’Lİ TANAL'I AYIRMAYA ÇALIŞTI

Adliye kapısında önlem alan özel güvenlik grubun içeri girişine izin vermek istemedi. CHP’li Tanal duruma müdahale etti. Bu sırada bir özel güvenlik görevlisi Tanal'ı ayırmak isteyince gerginlik yaşandı. Tanal'ın milletvekili olduğunu öğrenen diğer özel güvenlikçiler araya girerek arkadaşlarını uzaklaştırdılar. 

 
Haber Tarihi: 18 Mayıs 2017, 13:51
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

halit yaşar Bükülmez

yahu bu tanal her taşın altından çıkıyor ve kargaşa çıkartıyor,buna dur denmeyecekmi.bu zat kendisini ne sanıyor acaba vekil olan bu zat asıla kafa güya kafa tutuyor,sen kimsin senin farkın nedir millete tepeden bakmaya çalışıyorsun,biraz akıllı davran vatandaşa çünkü sinir kat sayısı pik yaptı.

Cevapla

Murad

Kuduruk !

Cevapla

Eeeee

Biz angara bebeleri bunun gibilere ne var la g.duğum deriz . fakat burada yazılmaz bu :)

Cevapla

Mehmet

Su tanal i belediye lutfen zehirlesin,toplum zararlisi,birde mumkunse bizim soludugumuz havayi solumasin zira cok kotu kirletiyor........

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Şimdi bu milletin vekillerinin dokunulmazlığı varya. Ben o güvenlik görevlisinimn yerinde olsam dokundura dokundura dokunurdum.

Cevapla

timurrayne

Ya bu Özel güvenlik tekme tokat dısarı atsa ne yapıcak bu bizden maaş alan bu gavat . Ben anlamiyorum özel güvenlikci niye kendıni ezdirıyorsun sende yasaları temsıl edıyorsun .O adami disarı atsan yasalar icınde atarsın .Böyle pasif olmayın . Burada dokunulmazlık devreye gırmez .O Alanın dokunulmazligi o milletvekilıni asar .Dıkkat edın biraz kurallara

Cevapla

Kocasolak

Bu ne KORKAKLIK. M.vekili kral mi? Turkiye muz mu? Allah askina bu ne? Bizde haklar hiyerarsiye bagli bir MUZ cumhuriyetimiyiz? Bøyle sacmalik olamaz.

Cevapla

halil

milletvekili demek ne demek arkadaş? Dokunulmazlı demek elinden kolundan tutamazsın demek mi? Neyi ayırmaya çalışyorlar? Milletvekili demek burnunuzun üstüne çakamazsın demek mi?

Cevapla

şovmen

ben bu adam kadar şovmen bi adam görmedim

Cevapla

Rabia Zafer

Bunlar kendini ne sanıyor? Millet in gözünde, hiç bir değerleri, yok.

Cevapla

Yusuf

Dokunmayin sabanima kucuktur. Dokunmayin tanalima haindir. Sen vekilsin guvenlikci asil dokunacak tabiki de.. Vekilsin adi ustunde aslina karsi biraz saygili olacaksin. Vekil vasgi sana her halti yeme yetkisi vermiyor o kadar....

Cevapla

Sahin

Senin yasama dokunulmazlığın var ama seni oraya vekil olarak gönderen vatandaş sana öyle bir dokunurki o cübbeyi yedirir sana mahmudooo

Cevapla

Ahmet

Adamın ismi ANAL

Cevapla

seren çetin

 DOĞRULARI YAZIYORUM TEKRAR BU GÜVENLİK GÖREVLİSİ AKP Lİ MİLLET VEKİLİNE YAPSA AYNI SAYGISIZLIĞI SONRASINI SİZ YAZIN

Cevapla

mehmet

HERYERDE BU ADAM ÇIKIYOR MİLLETVEKİLLİYİ ZIRHINA SIĞINARAK HERKESE ÇATIYOR BİR DİYERİ POLİSLERİN ANASINA AVRADINA KAMERALAR KARŞISINDA KÜFREDİYOR VE YANINA KAR KALIYOR NE OLDU HANGİ İŞLEM YAPILDI BUNLARA BÖYLE BİRŞEY OLAMAZ BU DOKUNULMAZLIK DENİLEN ŞEYİN KALKMASI LAZIM ONLARIN NE ÜSTÜNLÜĞÜ VAR BU MİLLETE ARTİSLİK YAPSINLAR DİYEMİ VERİLDİ

Cevapla

Abdülhamit

Azının üstünü bir tane patlayacaksın oturacak kıç üstü öyle insana hakir görüp bağırmayı anlar dinazor !

Cevapla

Fırat kalkanı

Gariban döverler hep. Türk ve Kürt solu budur

Cevapla

1

MAHMİT TANAL pkk nı meclisteki has adamıdır

Cevapla

emin abdulhamid

Vekil bunu yaparsa, millet de eline baltayı satırı alıp hastaneye adliyeye saldırma hakkını kendinde görür elbet! Hem bu Tanal isimli şahıs sürekli bu tür saldırganlıklarla gündeme gelmesine rağmen hiç ceza almıyor. Bu ülkede tutuklanıp ceza almak için ille de m.kemali mi eleştirmek gerek? Bir tarihçi paylaştığı bir bilgi sebebiyle 7,5 yıl hapisle yargılanıyor, devletin ve adliyenin düzenini hiçe sayan kişi sorguya bile alınmıyor? Neredesin BAKIRKÖY savcılığı? Hasan Akar için yetkili olan savcılık Ankara olduğu halde İstanbul'dan el attın, Tanal'a da el at.

Cevapla

Hy-hy

Dokunmayın vatan hainine....

Cevapla

diyarbakir yavuz..

Vekilden cok tam bir  gutana benziyor kebrağ...

Cevapla

aa

allahtan bana denk gelmedi yemin ederimki hatdini bildirirdim

Cevapla

savcı hakem nerde

Bilmem neyini ne yaptımın pezosu,teröre alenen destekten niye alınmıyor arkadaş,

Cevapla

ayıp

ne bu be ? milletvekili diye istediğini yapmaya hakkı yok ya. bu ne böyle kendini insanlardan üstün görmekle adam mı olunuyor ? terbiyesiz chpliler iyice fazlalaştı.

Cevapla

dürüst

Özel güvenlikçi inşallah maliki dir.

Cevapla

turk

bence bu anal cok oluyor. benim vekilim degil. anal vekil istemiyorum

Cevapla