Güneydoğu'da esnaf HDP'li vekilleri protesto etti

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Dün HDP'li 3 milletvekili bir ilçeye gitmiş de esnaf kepenkleri kapatmış. Gördün mü?" dedi.

Güneydoğu'da esnaf HDP'li vekilleri protesto etti
Eklenme: 19 Mart 2017, 17:59

Soylu, Tekirdağ'da halka hitabında, Güneydoğu'da terör örgütünün varlığının sona erdiğiyle ilgili bir olayı anlattı.

"ESNAF KEPENKLERİ KAPATMIŞ"

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu: "Eskiden Güneydoğu'ya siyasetçiler, arkadaşlarımız gittiğinde kepenk kapatırlardı. Size başka bir şey söyleyeyim, dün HDP'li 3 milletvekili bir ilçeye gitmiş de esnaf kepenkleri kapatmış. Gördün mü? Çalma kapını çalarlar kapını. Tehdit, şantaj, şiddet işlemez, millet kendi hakkını nerede olursa bilir ve arar. Ne demişlerdi onlar, şiddetle ve tehditle oy aldıktan sonra, (T.C’yi tükürüğümle boğarız) dediler. Hatırlıyor musunuz? Nerede o diyen şimdi? Bu milletin birliğine, kardeşliğine, yarınlarının özgür ve hür yaşamasına musallat olacak kim varsa hesabını sonuna kadar sorarız. Biri daha vardı, hatırladınız mı? Güneydoğu’da özerklik ilan edeceklermiş, nerede Nusaybin'de, Cizre'de... O gün afrandan tafrandan geçilmiyordu, şu kadar cesaretin varsa özerklik ilan et de boyunun ölçüsünü alalım, hadi bakalım." dedi.

 
Haber Tarihi: 19 Mart 2017, 17:59
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

isüzgen

etme bulma dünyası devran döndü kendileri gördü pislik hdp liler

Cevapla

Herdem

Türkiye Cumhuriyetinin en iyi içisleri bakani. AkParti nin gelecek lideri.....

Cevapla

muhammet coşkun

rabbim senin gibi sizin gibi müslümanların yar ve yardımcısı olsun...sayın soylu duruşundan ve adamlığından hiç şüphem yok...ohbe nihayet islamiyeti ve osmanlıyı savunan ve yaşatmak için elinden gelini yapan hatta ölümü bile hiçe sayan evlatları var bu ülkenin...o CANCIKLARDA almanyalarda yalakalık yapsınlar...ama hesap verecekler bu dünyada olmazsa bile ahirette hesap verecekler hain köpekler. senin o güzel yüreğine selam olsun hayırlı ve güzel süleyman...

Cevapla

İsmail

Turkiye cumhuriyetinin en iyi içisleri bakani bence akp nin gelecek lideri yakişir bakanima

Cevapla

H.Ö.H

Bi kürt olarak Evetdiyom

Cevapla

mt

Amin

Cevapla

Metin

Bügün Kapaklı da Yigit bir adam, süleyman soylu bakanımızı bağrımıza bastık. Yolunuz yolumuzdur, Allahım sizi ve dava arkadaşlarınızı korusun. Peygamberimizin sancağı altında cem eylesin.

Cevapla

ferhat

Esnafortalık karışıklık çıkmasın,dükkanım zarar görmesin diye kepenk kapatır.kapatanlar da zaten AKPtaraftarları.

Cevapla

Ozcan

SOYLUNUN GELMEMESİ BAŞTAN BİR HATAYDI ALA KAYBOLDU GİTTİ

Cevapla

Doğrucu

Evet. Yıllardır PKK ve uzantıları esnafı, halkı tehdit etti. Yeter artık.

Cevapla

Ahmet

HD PKK tehdit ederken de GARİBANLAR diyomuydun.

Cevapla

Seza

Bu itler doğuda insanları tehtit ederek mileti canından bezdirdiler

Cevapla

ismail cakir

Sayın bakan onları alıp milletin parasiyla hapiste beslemek değil öldüreceksin

Cevapla

Cemil nadir özgün

Esnafı tehdit ederseniz ne yapsın garibanlar kepenk kapatmayıpta. .....

Cevapla

Murat

Adamgibi adam SOYLU

Cevapla

Vanli

İt sürüsükatil ermeni hdp ve PKK lilar .kürt düşmanı katiller dır..... hdp.lilerin liderin kendi çocuklarıabd de barlarda eğlenirken fakir kürt çocukları ni kandırıp tecavüz ettiler dağlarda.Cemil bayik sapık pislik sübyancıduran kalkan allah belanızı versin

Cevapla

Guclu turkiye icin EVET EVET

Helal olsun benim kürd halkima bu namert vatanhaini hdp ye haddini bildirin daima pkk itine şiddet gösterin tüm türkiye olarak arkanizdayiz kiymetli ve şerefli kürd halki siz Allah cc sevdiği kullarsiniz sizler islamin sancağini taşiyacak olan asil milletsiniz..

Cevapla

Mert

Allahına kurban Suleyman Soylu.Boyle içişleri bakanı görmedim...

Cevapla